Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nog één ... en dat zijn wij NIET dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Zaterdag?? Uhmm... lekker in de tuin zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Boehoehoehoe........ snotter. naar het dak maar.... uithuilen tussen de lavendels, onder mijn plaidje met mijn Kees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Auwwwwwwwwwwwww....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hihihihi... jij lekker naar het dak Gwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Maar goed dat ik niet gokverslaafd ben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Jantje is zaterdag terug... ik niet denk ik. Mocht Kees gaan kijken ... dan verhuis ik mijn laptopje wel naar boven.... Maar ik moet eerlijk zeggen: ik heb verschrikkelijk moeten lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: gwenGunn, dat waren die vanillescented LED kaarsjes?quote> Jawohl, fraulein. @Yvonne,Dat zijn nepkaarsen met een led (light-emitting diode) lampje erin. ze werken dus op batterijen. Naarmate 't lampje warm wordt, verspreid 't een vanillegeur. Maar die is wel zo indringend, 'k word er een beetje weeïg van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Mensen, ik ga afhaken. Zalm bij Kn.&v.d.Br. Ik heb het weer drooggehouden. Tot morgen allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Bedank dames voor het medeleven. Ben er zelf ook blij mee. Uiteindelijk ben ik niet meer zó piep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Aak, ik ben bang dat dat niet zal gaan. Dan moet ik vertellen wat ik hier allemaal heb verteld en dat zou hij mij niet in dank afnemen, hihi. Maar jij ook bedankt.. ik heb een heerlijke avond gehad. In het blad 'plus' (jaja, hihi) heeft ooit een bestelbon gestaan voor een soortement van hoorapparaatje voor bij de tv... ga ik alsnog achteraan, want dit is echt hemeltergend aan het worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Trust Yvonne. Truste Akelei. Truste... Ja, ied'reen dus! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 De presentatrice vond ik wel leuk. Maar daar ging het niet om. Wat een flop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Trust Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: SootheDe presentatrice vond ik wel leuk.Maar daar ging het niet om.Wat een flop.quote> Ouwe Snoeperd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Trusten lytse.. Soothe, ik heb ooit ook zo'n test gedaan en weet hoe slopend hij is. Fijn dat de uitslag niet tegenviel. Gunn, gewoon niet te lang laten branden dan toch? Wel een leuk idee. Aak, ik stuur Kees wel effe uit met de hond, kan ik stiekem het geluid weer wat zachter zetten. Gwen... plezier tussen de lavendertjes dan maar he? Lui, ik ga mijn bedje opzoeken. Het was een mooie avond. En, zonder gekheid, een schitterende dag. Heb heel veel gedaan wat gedaan moest. En aan het eind van de dag lekker in de tuin gezeten.. ...........Hihihihihihihihi..... Knevel en weetikveel zoeken nu contact met.... Joan.. het houdt echt nooit meer op... Maar goed, ik ga duiken lui. Trusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Trusten mensen tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Oh, op de valreep, 'k heb 't idee dat Johan W een beetje gepikeerd is/was. 'k hoop dat de donk're wolken een beetje zijn overgewaaid inmiddels. We wensen niemand opzettelijk te krenken natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: GunnGitaar en zingen is ook moeilijk. Vooral als je een supersnelle riff speelt. Hoe James Hetfield (Metallica) 't voor elkaar krijgt om Battery (een supersnel nummer) te spelen én tegelijkertijd een totaal andere zanglijn te zingen, is mij nog steeds een raadsel. 'k krijg 't niet voor elkaar. En 'k heb echt jarenlang lopen oefenen. 't is óf die riff spelen óf zingen. Doe 'k beide, dan kan m'n brein dat niet aan. 'k ben niet multi-tasking. quote> Tjah Gunn, daarom weinig bands met goeie gitaist die dan ook nog zanger is. Ken meestal nie beide hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Onze stenen uil "de wijze" heet Kees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Trusten Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 AlbertRemmo, BartOnLine, Diesel, jane4, Soothe Allen een goede nacht. hond uit en pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 hier ook maar eens pitte en trouwens het kleine zusje van hiawatha heet dacht ik kleine bever hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden