Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Oh ja en geen vissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Pfff Sha, dat klinkt niet prettig. En zo'n spuit al helemaal niet. Over het algemeen wordt ook wel gezegd dat dat niet blijvend helpt en vaak de boel ook nog eens aanwakkert.:$ Igor.. Heeeeerlijk gaan genieten dan hoor. Neem je de boefjes mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 de boefjes pak ik ook in. alleen durf ik niet zo en nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier.... doeggggggggggggggggggggg. :rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 kwestie van zolang een schaduwdoek er boven spannen misschien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Geniet ervan Iggy en veel plezier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik ga er ook vandoor luitjes, Genieten van weer een mooie dag. Ik wens jullie ook een heerlijke dag toe .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik volg Vonneke eens kijken of scooter rijden wil lukken anders mag ik een uurtje gaan fietsen ook niet echt verkeerd met dit weer trouwens fijne dag luitjes, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Hannah, vaak is het voedseloverschot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik ga ook, nu het nog kan even in de zon zitten. Zonder computer natuurlijk Fijne dag. En Sha op een scooter, mooi gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Een hele goede morgen allen! Heerlijk is het buiten he? De kikkers brullen hun longen uit het lijf. Voel ik me even op Bali Vandaag alleen nog wat boodschappen doen, verder word het de hangmat met een boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Goedemorgen teerbemind forum. Eindelijk nog eens ff tijd om gedag te komen zeggen. Dagje haven is tegenwoordig dagje tijd. Hier alles okay hoor, still going strong Liefje cava ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Hangmat met een boek, ohhhhh wat een luilekkerleven heb je soms toch hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ha die Will!!! Goed je hier te zien! Hier alles wel, hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Goed zenne, lieverd, maar ff weg, groot schip vastmaken, be right back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Een hele goeie zaterdagmorgen lieve kanjers:rose: Ik heb goed geslapen. Ben vannacht wel om half 3 onder de does gestapt. Zo nu eens kijken of mijn algenlamp al een beetje z'n werk heeft gedaan. Kan ik m'n visjes zien. Heb een algenlamp gekocht van de week omdat mijn vijver pal in de zon ligt. Hij mag niet helemaal helder zijn hoor, want zo'n lamp dood niet alleen de algen maar alles wat er langs komt, ook de goeie bacteriën. Daar wordt het water dan niet beter van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 hallo allemaal vandaag 7 weken heb nog een vraagje het is terrasweer natuurlijk maar wel moeilijk een alc.vrij lekker drankje te vinden althans waar ik woon ze hebben wel alc.vrij bier maar daar zit dan meestal nog 0,5 alc. in ben geen bierdrinker dronk altijd wijn of sterke drank maar met warm weer is een biertje wel lekker zou dat gaan met 0,5 erin? wie heeft ervaring het gaat maar om 1 glas hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Goeie morgen Neeltje. Wat denk jezelf? Denk je dat je het aan kunt om toch wat alc. te drinken? Iets waardoor je in de vernieling bent geraakt? Ik ben in principe geen wijndrinker maar ik weet zeker dat, als ik één glas pak, ik de vernieling in ga. Dus vraag jezelf eens af of jij het wel kunt. Er zijn echt wel lekkere drankjes zonder alc. te koop. En anders gewoon water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Goeiemorgen allemaal. Van harte gefeliciteerd met je 7 weken Neeltje!! Ben er maar ben ook weer weg.... Lekker genieten van het fijne weer.. Latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Goedemorgen Gefeliciflapt Neeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 In jouw plaats zou ik me er niet aan wagen Neeltje of je moest je echt sterk voelen. Jij kent jezelf het beste..kan je de controle houden van het moment de roes om de hoek komt piepen? You never know of dat gebeurt. Ik drink geen alcoholvrij bier, wel heel soms een alcoholvrije cocktail en dat is absoluut geen trigger voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Fijnbesnaard! Dat is een woord dat jou past Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Goeiemorgen mensen gauw bijlezen brood smeren en tas pakken en dan de trein pakken beachbabe Jane (:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 dekentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden