Frodo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: JenWaarom weet een mens direct dat lavendel een vrouw is eigenlijk?quote> Omdat in de wie is wie staat dat zij een man en kinderen heeft.Maar ik geef toe 100% zekerheid geeft dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: JenVan Spud dacht ik eerst dat het een man was. En van Igor.quote> En ik van Rae en van Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Jen is toch een vrouwennaam? En lavendel: ik bedoel op basis van het pseudo dacht ik direct: vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: JenWaarom weet een mens direct dat lavendel een vrouw is eigenlijk?quote> Omdat in de wie is wie staat dat zij een man en kinderen heeft.Maar ik geef toe 100% zekerheid geeft dat niet quote> klopt Frodo, die zekerheid heb je niet haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 En ehm, Rae is toch een man? Helemaal in de war nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 wat maakt het nou toch allemaal uit. We hebben allemaal hetzelfde probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ik ben een curieuzeneuzemosterdpot Jootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 das een lang woord jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Inderdaad, volgens Google is Jen een engelse meisjesnaam en betekent "witte, eerlijk". Dat is mooi gekozen Jen. En wat Rae betreft, heb je misschien ook wel gelijk en ben ik in de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Hoe is het trouwens met vriend duivel Frodo? Slecht mag ik hopen? (wacht stiekem op een verhaaltje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 ik ga slapen lieve mensen, mijn dag zit er op. Morgen weer om 07.00 uur op. weltrusten aan allen die nog op zijn en een goede nachtrust toegewenst. veel liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goed nieuws en slecht nieuws Jen. Het goede nieuws is dat het slecht gaat met de drankduivel. Het slechte nieuws is dat ik daardoor weinig inspiratie heb om over "hem/het" te schrijven. Maar wie weet ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: JenWaarom weet een mens direct dat lavendel een vrouw is eigenlijk?quote> Omdat in de wie is wie staat dat zij een man en kinderen heeft.Maar ik geef toe 100% zekerheid geeft dat niet quote> Wie weet heet hij/zij gewoon Paul de Leeuw of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Mensen, de laatste paar bladzijden niet bijgelezen. Ik wil even melden dat ik het droog heb gehouden vandaag. Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Hm, dan wens ik je weinig inspiratie toe, Frodo, als dat zo werkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Spud, dierenvriend, lastig soms dat je met die beestjes niet kan overleggen he? Binnenkort moet mijn hond naar een pension. Ik zie daar verschrikkelijk tegen op. Door zijn vorige baasje is hij in zo'n hotel achtergelaten. Kon ik hem maar vertellen dat ik hem heus wel weer ophaal na 10 dagjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Hoi Spud:heart: Ik sta ook op het punt van inpakken. Een Groet Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 vergeet je kruik niet Soothe;) en slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Trusten Jane. U mist weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Dylan, een maand droog. Dat wist hij zelf vast niet. Wel een felicitatie waard. Een vliegende start. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 U ook niet Heintje:D nou vooruit ik zal je posting even aanvullen voor Dylan een mooie slinger van Soothe en mij voor je eerste belangrijke droge maand, en dat er nog vele mogen volgen. :moon::heart::musicnote::moon::heart::musicnote::moon::heart::musicnote::moon::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ik Heintje:) Nighty night, sleep tight. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden