Spring naar bijdragen

woensdag 30 mei 2012


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede avond,

hier blijft het voorlopig nog heet! Laf heet noemen we dat hier, benauwd heet.

Maar " ze" zeggen dan wel weermaar 15 graden nog tegen het weekend.

Dan nog liever dit. Dit heeft nog iets "tropisch".

Bollie, ik dacht dat je de kijkbuis al binnen had. Maar dus morgen de grote dag. Veel kijkplezier iag!

Tina, wat grappig, je Pa! Hij is vast heel trots op zijn nieuwe lab! Heeft em die helemaal zelf uit gezocht? Ik weet niet of ze dat hier zouden kunnen!!! Knap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina,

ik denk niet dat hij hem helemaal

zelf heeft uitgezocht.

Hij is meer aan hem verkocht denk ik,

maar grappig is het wel.

Ik had het ook niet verwacht,

wellicht een impulsaankoop waar

hij niet zoveel mee kan.

We zullen zien.

Bol,

morgen je nieuwe TV ,

zo ongeveer één meter doorsnede?

Wat een joekel.

Je dubbel focus kan weg.

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens terug over die brillen gesproken,

hoe zat dat nu met die drie dubbele focus van Co?

Of was dat een grap? Want ik was daar echt al helemaal mee weg! Vond dat een fantastische uitvinding.

Omdat ikzelf ook nogal begin te sukkelen met wel/niet lenzen tijdens autorijden/tv kijken. Wel/niet lenzen combineren met bril enzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Allereerst Jopie: van harte gefeliciteerd; hierbij een bosje bloemen:present::present::present::present:

Suiker: wat fantastisch voor je dat je je contract kan tekenen. Eindelijk weer een plekje voor jezelf. Ik gun het je zo.

Will: een tijd niets van je gehoord. Hoe gaat het nu?

Alle nieuwelingen incl. Ris: jullie gaan goed. Irritatie, slapeloosheid enz. horen erbij.

Ook een verdrietig gevoel, want het is toch een soort rouwproces - afscheid van de drank.

Het wordt langzamerhand beter, dus geef de moed niet op.

Veel sterkte allemaal en elke ochtend dat je fris wakker wordt is er één; zoals Soothe zegt, zo rijgen we de kralen aan de ketting.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Bor,

Die truc van Hannah om alles in één bericht te zetten beheers ik niet, en er waren zoveel mensen met allerlei bijzonderheden. Misschien ben ik per ongeluk nog wel meer mensen vergeten!

Ik heb vanochtend gewandeld. 't Liep niet lekker, maar toch volgehouden. Vanmiddag naar mijn schoonmoeder (2x in de week) en we hebben haar mee naar buiten genomen; zij ook weer blij.

Je raadt het nooit: ik heb mijn buurman les gegeven in het borstelen van een kat.:D

Binnenkort gaan wij op vakantie en dan moet hij het zelf doen. Zonder dat hij het wist, was kat ontsnapt. Wij zoeken en roepen. Hij boos! Maar, kat is weer gekomen, want hij vindt mij reeeuze aardig!

Ik heb ook nog mijn druif gesnoeid. Er zitten dit jaar veel trosjes aan. Tussendoor naar bed en steeds pijn, maar vandaag kan ik ertegen en heb geen behoefte om te drinken.:light:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bwah

Komt wel weer goed Lytse :sun:. Soms besluip me dat ongelukkige gevoel weer. Vind ik moeilijk te handelen. Niet qua drank ofzo..gewoon.

Katje borstelen? Een langharige dan toch?

Ben je al naar je eigen dokter gekunnen? Ben het alweer vergeten :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

Mijn eigen huisarts is ziek, dus ik probeer het nu op eigen kracht. Tot op heden lukt het, maar ik zie een beetje op tegen de vakantie (in Beieren, die bierregio weet je wel....).

Ik zeg tegen mezelf dat ik het, als het 4 dagen per week lukt, toch ook die overige dagen moet kunnen.

Voel wel een beetje een rouwproces: dat kan dus nooit meer. Zal wel weer afzakken!

Borrie,

Je hebt helemaal gelijk. Ik leef altijd erg mee met de mensen van het forum (ook met jou!). Mezelf niet vergeten: klopt!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...