Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Hihi... nee hoor Aak, ben een beetje aan het heen en weer hobbelen tussen tuin en pc. En binnen even de hoogstnodige boel gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Maar je hebt wel gelijk hoor, tis heeeeel stil hier. Zit het grootste gedeelte van te tijd tegen mezelf te kletsen Ik ga nog een broodje maken, vers bakje koffie en ook lekker in de tuin zitten Akelei..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Lekker alles op je gemakje dus Aak. Nou genieten dan maar he? Ik duik de tuin nu in...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Joehoe mensen ik ben weg. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Het word een lui dagje, althans dat hoop ik Vandaag heb ik 11 jaar een relatie, en gelukkig kunnen we het vieren. We gaan samen de BBQ inwijden Ik ben geen strandmens, ook al woon ik er vlakbij. Mijn tuin volstaat om lekker te genieten van het weer. Goed boek erbij en hangen in de hangmat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Ik schuif ook aan voor koffie en ontbijt. @Sassie, veel succes. Houd vol. Sinds gisteren vertoef ik op dit forum en dag 1 heeft het me al geholpen. De avond afgesloten met een hele kan kruidenthee. De slaap vatten ging wat minder eenvoudig; daar staat letterlijk en figuurlijk weer een zonnige dag tegenover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Bo, van harte welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Dank je Madelief, voel me al aardig thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goedemorgen op deze zonnige zondag, Zo ook lekker met een kop koffie de tuin in nu het nog een mooie dag word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Soni, Jij ook een welkom Tsjonge, wat veel nieuwkomers! Ik ga kijken bij wie is wie. Ontdek ik toch mieren op mijn aanrecht..... Even kijken waar de reis van die beestjes heengaat, want echt fris vind ik het niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Hee Bo wat gaaf om te lezen dat het je gisteravond gelukt is!! Ik zou zeggen: vandaag weer de eerste niet nemen en veel op het forum komen als je het lastig hebt, dan rijg je er vanavond weer een dag bij;) Succes vandaag en geniet ervan dat het gister gelukt is!! Welkom Sassie en Soni. Dat klinkt als een leuk maatjesstel... Ik hoop dat jullie hier mogen vinden, wat ik hier ook gevonden heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 voor Hannah:D Alleen, lieve Hannah moet ik je teleurstellen, want ik ga ff een lekker stuk fietsen. Maarre nieuwe mensen leren kennen, is ook leuk hoor;) (nu maar hopen dat ze dan ook blijven komen....) Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Thnx dear Jij ook veul plezier vandaag heur... Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goeiemoggel Welkom alle nieuwkomers en succes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 @Witte, dank je. Ga zo de zon in dus zal niet veel op het forum zijn, maar vanavond weer even online. Fietse! @Hannah, een bekende ben ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 zat ik wel aan te denken Hannah...fietsen.. maar nee, zonnetje is even weg dus duik ik zo de tuin maar in om het onkruid tussen de tegels weg te halen voordat die zon weer terug is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Nobel? nee hoor bittere noodzaak haha zat mij gisteren tijdens de barbecue te ergeren aan al die graspollen ga jij nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 goeiemorgen mensen hier schijnt die koperen ploert weer volop hoor; 2 dagen nog dan gaat het flink afkoelen, maar het blijft best mooi. Maar deze dagen hebben we in de pocket en die neemt niemand ons meer af. oh zo! Hanna wolken? oei gauw wegblazen! richting Duitsland maar graag dus tegen de wind in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Goedenmorgen. Welkom allemaal! Dit forum steunt me ADB te blijven, ik hoop dat het ook zo werkt voor jullie. Je hoeft het niet alleen te doen! Ik herinner me hoe opgelucht ik was toen ik erachter kwam dat ik niet de enige was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 hahaha klinkt spannend Hannah Hoi Jane bij jou de koperen ploert wel aanwezig.. en die wolken richting Duitsland? Dus jij hebt ze hierheen geblazen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 moet ik door jou dus onkruid wieden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Dames, ik heb de oplossing voor jullie graspollen tussen de tegels; roundup! (laat de biologische groene vingers het hier niet horen, maar je eet toch niet van een tegeltuin?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Ha Co! Jouw nieuw onderschrift is de titel van een sterrenkookboek van Hans v Wolde in Maastricht; uitzicht op inzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Ik sluit me bij Coco aan, de tuin in en onkruid wieden. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden