Gast Fibo Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goedemorgen allemaal. Melly, bij je intro stond dat je lieve vriendin een slecht bericht had gekregen. Gezien je vorige berichten zal het dan, neem ik aan, gaan om haar gezondheid. Hopelijk voel je toch wat steun van dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goedemorgen Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 gwen van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Voor iedereen die zo wakker wordt, de koffie pruttelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 goeienmorgen allemaal gwen van harte gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goedemorgen, Gwen, hieperdepiephoeráááááá!!!! Van harte en een fijne dag. :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 goedemorgen gefrummelde Gwen, Happy Birthday to you!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Nee Bor, is me nog helemaal niet duidelijk zou graag willen dat je er nog een pagina aan besteedt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 oeps...hihi...ben weg te werk....daar lopen mutsen Bor, is duidelijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 goedemorgen, alle, ik meld me weer eens gwen van harte, een hele fijne dag toegewenst Wij zouden vandaag de pup op halen, maar dat is nog een weekje uitgesteld, ivm blaasontsteking, helaas, maar liever wat langer wachten dan een ziek hondjee meenemen. Dit weekend zijn mijn man en ik alleen thuis, de kinderen gaan met opa en oma mee een weekendje camperen, wat een vooruitzicht!! Ik heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Gwen, van harte :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Originally posted by: borretjeBen je hier nu nog Sha?quote> Dacht dat ik om 7 uur moest beginnen maar blijkt half 8 te zijnmaar nu ben ik echt wegheb je de hele dag geen last meer van me zoeffffffffffffffffffijne dag allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goedenmorgen allemaal, ik kom me nu hier maar afmelden voor het dagpact van 31-05 en maar meteen aanmelden voor vandaag DAGPACT Albert Lytse Marcel En dan ga ik nu maar slapen:angry: Laturs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goede morgen luitjes. Weer schandaling lang uitgeslapen hier. Eerst maar eens even een lekker bakkie leut van Suiker... En natuurlijk voor Gwen: Gwen, van harte meis, ik hoop dat je je jarig voelt. En ik weet niet of je al taart in huis hebt... als je toch nog moet gaan halen: appelkruimelvlaai of hazelino graag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Voor mij chocladetaart! Van harte Gwen, maak er een fijne dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goeie morgen lieve mensen:sun: Gwen, van harte gefeliciteerd meid. Maak er een mooie dag van...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Haaaa die Bol... vierkante oogjes inmiddels?? En jij ook goedemorgen Jen.. Lekker opgeschoten met leren gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goeiemorgen Yvonne. Gisteren heb ik twee papers afgemaakt, vandaag begint het studeren voor mijn eerste examen. Zuchtje. Hopelijk heb jij leukere plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Hé goeie morgen lieve Vonnie. Nee nog net niet maar kon er vannacht moeilijk van slapen wil je dat geloven. Heb tot 3 uur wakker gelegen. Ik ben zooooo blij dat ik mezelf eens een mooi kado gegeven heb. Kijk ik kan voor een ander alles missen, maar voor mijzelf heb ik daar toch altijd wat moeite mee. Maar ik ga het meer doen hoor. Ik heb het verdiend. Moet je vandaag werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goeiemorgen bolletje. Fijn dat je er zo van kan genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goedemorgen allemaal! Gwen, gefeliciteerd!!!!!! Een fijne dag! Ik ben er niet vandaag. Iedereen een mooie droge dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Hihi... nou, geniet er maar lekker van hoor Bol, je hebt het verdiend.. Ennu Jen, er zit schot in dus. Hoewel het echte 'leren' vaak nog net iets meer discipline vereist dan het 'maken van een paper' .... Gewoon doen dus. En ja, ik heb vandaag leukere plannen. Een hele lijst van kleine dingetjes die ik de afgelopen tijd heb laten liggen en vandaag ga doen. Dat schept dan weer ruimte in mijn koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Nou, das heel kort dan Madelief... ook voor jou een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Goeiemorgen frummers en Bol feli's met je nieuwe aankoop; een goeie investering hoor! Ga je jaren plezier van beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden