Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 juni 2012


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja natuurlijk kun je het Endof. Kun je niet proberen te kijken dat je die kleine meid morgen ziet? Nu ben je al gelijk weer zo bezig met het weg gaan van haar. Dan sla je het hele gedeelte dat ze bij je is over. Daardoor kun je je helemaal niet verheugen. :) Das zo jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh... mijn laptop staat náást de hoogtezon en natuurlijk wil

er net een zoon hieronder...

dus met andere woorden... moe, wil jij even weg hier???

Naja, er moet toch eten gemaakt worden.

Voor allen een prettige avond!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@endoftheroad: meer moet je vandaag niet doen: rillen als een rietje en wegblijven van het drankenrek! Zo herkenbaar, dus je bent normaal. Dat is al fijn, niet om weten...

Weet je wat? Vertel me hoe jij je avond gaat plannen? Ik heb het ook nogal lastig:het mooie weer etc....maar ik wil mijn zevende dag halen. Ik heb trouwens een dagpact.

Laat maar vanavond regelmatig iets horen, doe ik ook. De andere kwebbeltjes trekken ons er wel door, niet?

Maar eerst: de venster open en gooi die twijfel buiten! Hopelijk woon je 10 hoog ;-)

Ik ga aan de opruim. Tot straks.

Water, koel fris water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Ja natuurlijk kun je het Endof. Kun je niet proberen te kijken dat je die kleine meid morgen ziet? Nu ben je al gelijk weer zo bezig met het weg gaan van haar. Dan sla je het hele gedeelte dat ze bij je is over. Daardoor kun je je helemaal niet verheugen. :) Das zo jammer.quote>


Ik ben het helemaal met je eens Bol, ik weet dat het zo is, alleen doet mijn brein me helaas de das om nu.
Maar goed ik ga proberen om er een positieve draai aan te geven.

@ Lavendel, mijn avond zal bestaan uit half om half het Nederlands elftal bekijken, met vriendin uit Amerika kletsen via skype, gek doen op een 3Dchat en daarna slapen.
en natuurlijk het ADBforum blijven checken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(verwijderd door de moderator)

Lytse dank je voor je belangstelling. Waardeer ik enorm, ook van anderen hoor.

Vertelde vanmorgen dat ik me verveel in het weekend.

Was op weg naar Jen, maar kreeg lekke band.

Ben naar mijn vader geweest en was best gezellig.

Had nog niet verteld dat ik vorige week vóór eerst in mijn leven bij aa bijeenkomst ben geweest. Na half uur as ik weer weg. Niks voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@endof: lijkt me goed gevulde avond. Jij raakt fris in je bed!

En ja 3dchat ken ik ook niet? Of is dat niet voor publicatie vatbaar ;-

Ik ga nog even van de laatste zon genieten door mijn fiets op te springen en rond het park fietsen. Het gaat hier blijkbaar weldra regenen.

Daarna wellicht een DVD kijken of even wat tekenen of piano ( kan er nog niks van, maar het is wel fijn om mee bezig te zijn)

en in deze huiskamer tussendoor binnenspringen.

Zijn er hier misschien ijsjes straks verkrijgbaar? :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan
Een 3D chat???? Je maakt me nieuwsgierig Marcel. Zit ook met een vriendin op afstand... is dat wat? En hou je haaks hè vanavond?quote>


Ken je het programma/site second life?
Dat is wel de bekendste, het is eigenlijk een soort spel voor volwassenen, daarin ben jij een poppetje (avatar), en je kan comuniceren via chat of voice.
Je kan er al je creativiteit in kwijt, je kan kleding maken, huizen bouwen, muziek maken, scripts maken of je bent er puur om te chatten.
Het lijkt allemaal vrij echt en er zijn ook mensen die zich er helemaal in verliezen.
Het lijkt een echte wereld maar dan op je PC.
Op deze manier kan ik toch bijna echt bij mijn verre vrienden zijn.
Zelf zit ik niet op second life, dat is me te druk geworden dus ik zit op een wat rustiger platform.
Erg leuk, een aanrader, en zeker iets om je gedachten te kunnen verzetten.
Als het mij wat teveel word ga ik daar van alles bouwen, werkt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cool! zouden mijn kids zeggen.

Kan me best voorstellen dat dat rust en afleiding brengt.

Spelen maar! Volwassenen spelen inderdaad veel te weinig.

Ben wel benieuwd welke avatar je bent? Maar hou dat maar voor jezelf, hoor.

Ik speel eigenlijk ook "maar" gewoon met mijn kleurpotloodjes zoals een kind zou doen. Maar ik hou van de geur van potloden

en ben gek van kleuren.

Ik ga fietsen in het groene park onder de blauwe hemel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...