snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 jaap ik wil geen last van je muziek hebben hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: borretjeVandaag neem ik de eerste niet.quote> Heel goed Borrie, ik doe graag met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goedemorgen iedereen. Gezellig dat de huiskamer al zo vol zit. Yen, heb jij in feite wel geslapen? Belgisch recht? Bestaat dat dan? ;-) Hoi hoi voor Mario. Mijn benen hebben minder hard gerend vannacht in mijn bed dank zij mijn calcium-magnesium tablet denk ik. Geen zweten, geen nachtmerries....maar ja, ik kon dan wederom ook niet slapen... Maar ik lees hier geruststellend dat na een maand dat betert. Een maand?!! Enfin, hophop dag ZEVEN in. Wie gaat er met me mee? A, ik zie het: Dagpact ook voor mij. Dan kan dat is voelen. Yvonne, ik drink graag fruitthee :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goeiemorgen allemaal! Marjo, gefeliciteerd!!! En Gwen En Yvonne: speciaal voor jou: Hou dat morgenritueel er in, hoor, ik geniet er zo van! en dan ga ik lachend op m'n fietsie naar m'n werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 A, en heb vannacht in een spirituele bui, een mooie mantra gezet op het spirituele draadje, heilzaam bij zenuwachtigheid of lekker in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goeiemorgen allemaal! Marjo, gefeliciteerd!!! En Gwen En Yvonne: speciaal voor jou: Hou dat morgenritueel er in, hoor, ik geniet er zo van! en dan ga ik lachend op m'n fietsie naar m'n werk... Ja, dit is een dubbele posting, maar als je onderaan staat, word je soms niet gelezen ... En ik wou Yvonne toch ff een hart onder de riem steken.. Ook van mijn kant een hartelijk welkom voor alle nieuwe mensen hier, veel succes gewenst en sterkte met de strijd tegen ons aller vijand alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 goedemorgen Marjo, gek geval.. Geniet van je nieuw levensjaar Hannah nummer 1, hang in there. Het wordt vast beter. Wat niet afdoet aan het feit dat je door moet waar je door moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ben ik weer... heb lekker bakje koffie voor me, beetje vroeg voor koffietijd, maar dat maakt niet uit he? Heb alle boodschappen al in huis. Net even mijn lijstje met 'to do' dingen gemaakt, heb daar zo'n leuk boekje voor gekocht bij de Hema. Ik ben dus een echt 'lijstjes' mens hihi. Nummer de bezigheden en zet er tijden bij. Kan er ook niets aan doen, ik voel me er prima bij. Verder ben ik echt hartstikke normaal hoor En lijdt aan geen enkele vorm van smetvrees of iets dergelijks. Woehaaaaaaaaa, zit ik mezelf er nog voor te verontschuldigen ook. Misschien wel omdat ik, als ik zoiets over een ander hoor gelijk ga denken aan dwangmatig gedrag, kun je nagaan hoe raar een mens in elkaar steekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: YvonneIk ben dus een echt 'lijstjes' mens hihi. Nummer de bezigheden en zet er tijden bij. quote> Dat is toch een beetje koekoe zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Lavendel..... ik heb kashmir valley thee, das met kaneel en rozenblaadjes, die vind ik wel heul lekker, en mandarin orange, ook heel lekker en chai, gewoon wel lekker.. Nance, don't worry, ik ben niet zo snel weg te jagen hoor. Voor mij is dit een prettige rustige manier om de dag te beginnen en mijn hersens aan het werk te zetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Voor Spijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: YvonneIk ben dus een echt 'lijstjes' mens hihi. Nummer de bezigheden en zet er tijden bij. quote> Dat is toch een beetje koekoe zenne quote> HIhi... ik geef gelijk toe dat ik lichtelijk gestoord ben Fleur Maar ik ben niet gevaarlijk gelukkig... Trouwens... heb jij Hannah gezien dan? En bovendien: goede goede morgen Fleur Groot glas ijkoude cola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hmpf... filmpje loopt telkens vast ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v...jrcEHs&feature=related WAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Kaneel en rozenblaadjes lijkt me wel écht iets voor een zaterdagmorgen. Ik zit hier nu al zes dagen, ja ik kan het niet genoeg herhalen ;-) En elke dag zit ik mezelf op alle gebieden grondig te observeren en neer te schrijven. Meer als een soort dagboek om achteraf, indien nodig, naar terug te grijpen. Zo stel ik vandaag vast dat de binnenkant van mijn wangen wel heel opgezwollen raken. Dat was vorige week één van de aanleidingen die me zo deed schrikken, dat ik een extra duw in de rug kreeg om te stoppen met mijn twee flessen wijn per dag. Als goede drinkster, las ik ook wel regelmatig is over alle verschrikkelijke gevolgen van het drinken. Uiteraard zonder dat het me iets deed. Maar dit leek toch eng. En nu op dag zeven stel ik vast dat het wel heel dik wordt. Hoort dit bij het reinigsproces of zal ik maar naar de HA hollen. Héhé, ik lijk wel een hypochonder? Maar ik heb me nu éénmaal voorgenomen om goed voor dat lijfje van me te zorgen, genoeg verwaarlozing. Moeder spelen voor mijn lichaam is momenteel geen luxe. Yvonne, heb je ook wat rietsuiker, schat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 eventjes geslapen ja, Lavendel. Klaarwakker nu. Straks wellicht middagdut. Ach ja, die structuur van mij... Inmiddels weet ik dat ge mijn foto niet zomaar zonder mijn toestemming op facebook moogt zetten. U is gewaarschuwd! (Nee echt, vind ik wel een opsteker want ik haat die mentaliteit van mensen met hun gsm-cameraatjes die je te pas en te onpas digitaal vereeuwigen). Zo, effe koffiepauze hoor, en dan weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 HIhi geen suiker Lavendel... gewoon die rommel skippen, is nergens goed voor. En binnen twee weken ben je gewend aan zonder suiker en vind je het niet meer lekker... (middelste la links staat stiekem een potje rietsuiker ). En je gaat gewoon hartstikke goed nu he? Fleur, auwwwwwww, had oordopjes in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik zou niet durven Jen... maarru ALS ik het zou doen , zou Belgie dan om uitlevering van mijn persoontje vragen? Lui, ik ga er weer even vandoor.... Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik heb Hannah ergens gelezen maar vraag me niet meer waar Ik vergeet vlug. Koekoe vonneke :D Nee cola is afgeschaft. We proberen meer met de lijn bezig te zijn . Lukt wel niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik ben er ook vandoor. Moet langs de winkel Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 OVerigens... las ik even overheen Lavendel... Geen idee hoe dat met die opgezwollen wangen zit. Kan me er niets bij voorstellen. Als dat aanblijft... en het is ECHT opgezwollen na het weekend toch maar even naar de huisarts toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Als goede drinkster, las ik ook wel regelmatig is over alle verschrikkelijke gevolgen van het drinken. Uiteraard zonder dat het me iets deed. quote> Herkenbaar. Hoewel. Ik schoot altijd in paniek bij Korsakoff. Niet dat mijn paniek iets opleverde, integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: fleurtjeIk heb Hannah ergens gelezen maar vraag me niet meer waar Ik vergeet vlug.Koekoe vonneke :DNee cola is afgeschaft. We proberen meer met de lijn bezig te zijn . Lukt wel niet zo goedquote> Ja lekker Fleur, had je ook wel ff mogen zeggen Nou moet Kees al die cola wegwerken, want ik hoef het ook niet. heb nog wel een dichte fles light staan hier... Von OPZOUTEN AAN DE SLAG nuuuuuu:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden