Yvonne Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 En ook ik moet er even van tussen. Hondje moet er nodig uit. En ik ga lekker vroeg boodschappen doen. Ik kom me straks nog wel even melden. Zit overigens nog even te denken aan gisteren... aan Sofie die zo afgaf op de nepontbijtjes hier. En aan Rae... Hoop dat Rae goed heeft kunnen slapen en straks weer terug gaat en de veiligheid daar vindt die hij er gisteren miste. Luitjes, ik ben er even vandoor.... Tot straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Je hoeft de koffiepot nog niet aan te zetten hoor Jen. Duurt nog wel even voor ik er ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hoezo Suiker? Dacht dat jij vol enthousiasme onderweg was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ben hard aan het fietsen Jen, ben al in drenthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 De opmerking van Sofie kwam voor mij uit de lucht vallen. Gezien ik haar niet ken (te kort aanwezig hier? -> ik dan) kan ik het niet plaatsen. Zelf vind ik gezelligheid niet per sé nep. Voor Rae hoop ik heel erg dat vandaag nieuwe lucht brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Drenthe? Oh my God Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Wat is er mis met Drenthe? Afgezien van hun boerse taaltje. Marjo, maak er mooi feest van. De dag leent zich er voor. En bovendien, verjaren doe je maar eens per jaar. Geeft nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Een goeie morgen kanjers. Marjo van harte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Zo en nu mijn bed uit! Douchen en kleren aan. Ik ga zo eerst een tunnel bezoeken, die hier gebouwd wordt. Voor de treintjes. En dan vanmiddag de tuin versieren. Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Wat is.er mis met.het boerse taaltje in drenthe Jaap. Niet dat ik het spreek, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Wat is.er mis met.het boerse taaltje in drenthe Jaap. Niet dat ik het spreek, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 goeienmorgen allemaal marjo..gefeliciteerd:present: vandaag komt kleindochter...dus gaan we wat leuks doen hier in de stad is dordt in stoom maar niet leuk denk ik voor een haast 2 jarige dus ik denk maar even intratuin en de kinder boerderij we zullen de dag wel doorkomen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Als je zoals ik daar weg komt is het al moeilijk te verstaan. Laat staan voor al die import Nederlanders. Maar verder geen kwaad woord over Drenthe. Er ligt nog een stukje drassig land achter, dat schijnt echt erg te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goeiemorgen mensen de zon schijnt volop hier, een mooie dag dus oma Snoepje om je kleindochter te verwennen. Marjo, Famke fan herte lokwinske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Nu ik toch in de stemming ben. Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 nee japie...hoe mooier het wordt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: jane4,een mooie dag dus oma Snoepjeweet je dat ik nog steeds heel veel moeite met het woord oma heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: snoepjenee japie...hoe mooier het wordt;)quote> Dat bekt niet zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Grootmoeder Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: JaapGrootmoeder Snoepquote> maak het nog erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Of in het fries, Beppe Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 ik ben gewoon...... snoepjes oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Maar goed, ik was aan het afsluiten. Sorry als ik iemand beledigd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 snap ik best Snoep, je zou ook haar moeder kunnen zijn als je op mijn leeftijd pas kinderen had gekregen. Een teamgenoot kan elk moment oma worden hier, ze is dan de eerste van ons kluppie, ook een heel raar idee, ze is vandaag ook jarig dus wie weet wat voor mooi kado ze krijgt. Today is a nice day to be born (de indianen zeggen to die, maar dat doen we maar ff niet). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Een heel fijn feest Japio en denk aan de buren; t zijn helende muren (ofzoiets) ja Japie, nee Japie:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden