Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Jemig Sha... ik dacht dat je half met een kwast aan het zwaaien zou zijn.... huphup nu echt die douche in hoor.. het begint te meuren hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Nee, begint om 14 uur Von ik word pas om 12 uur opgehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 ben weg.......................zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Doei, doei, Zou ik ook moeten doen, terug naar bed, dan. Even doorbijten maar vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Zwaai zwaai Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ohhhh, dan heb je nog tijd zat dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Hihi Jaap... ja jongen de jaartjes gaan tellen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Tja Bo, dat ken ik. Maar ik heb na honderden keren vastgesteld, dat ik toch uiteindelijk de strijd verlies. Dus heb ik nu besloten om er helemaal mee te kappen, althand de komende drie maanden. Om te zien hoe dat voelt. Maar je moet natuurlijk zelf op dat punt komen en er aan willen beginnen. Eén ding is zeker: je bent er nooit klaar voor. Want het duiveltje heeft nooit genoeg. Zo begon ik soms na fles 2 aan fles 3. En als ik niet in slaap moest zijn gevallen zou ik nog doorgaan. Het is nooit genoeg voor "mijnheer de Spirit uit de fles". Een slaaf voelde ik me van hem. Jammer, had hij het anders aangepakt, zou ik nog sociaal kunnen drinken. Maar pech voor hem. Ik verlaat het schip. ( goh, ik zou er een kindersprookje van moeten maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Nou, Yvonne, ik ben hier thuis een van de oudste, maar al die jongelui slapen nog hoor. Niet vooruit te branden in de ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ik zal voor Nancy even een nieuwe slinger ophangen Ze zijn allemaal nat geregend hier in de tuin. :sun::lips::present::sun::lips::present::sun::lips::present::sun::lips::present::sun::lips::present::sun::lips::present::sun::lips::present: 4 maanden, top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Yvonne, mijn partner gaat ook mee. Ik vind het wel prettig dat ze in de buurt woont. Voor de kinderen ook. Vooral mijn dochtertje is gek op haar. Mijn zoon denk ik ook maar is een puber dus laat het minder merken:) Lijkt me moeilijk als ze zo ver weg zou wonen zoals bij jou. Sha, veel plezier met schilderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Oeps... helemaal vergeten... Hartstikke goed meis, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Nou , het werd moeilijk toen ik er veel vaker had willen zijn... Maar voor de kinderen was het eigenlijk schitterend: heeeel veeeeeel logeervakanties en dat was altijd feest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Nancy, ook van mij een slinger. Geweldig, vier maandan al! :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Zo, ik ga mezelf eens nuttig maken. Het is hier namelijk nogal een zootje. Mooie dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ik hoop dat het de moeite waard was Jaap het opruimen na afloop kan zo heel anders zijn dan de voorpret met al het werk vooraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Es ook weer in the house; hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Es??? Overigens ook goeiemorgen Jane. Jaap, lekker ruimen en afwassen... op je gemakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 @Lavendel, whaha... sprookjes bestaan niet. Wij lekker wel;). En ik ben er zeker aan begonnen Wil nooit meer die slaaf zijn; maar vrijheid Het was een probeersel, dat moeilijk bleek En dat ik gelukkig de baas kon Het was eigenlijk wel een wijze les Het sterkte me de volgende dag nog meer om niet te drinken Vind ook dat jij heel goed bezig bent. Grote klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goeiemorgen Frummers! Liesje meldt zich toch maar. Nancy: 4 maanden, woehoe, gefeliciteerd! Ik ga maar even ontbijten, tot straks! Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ze is al weer weg, ik hoop dat ik je niet wegjoeg Esperanza:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Mijn lange posting met slingers is verdwenen, dat dat nog steeds gebeurt is me een raadsel en een doorn in het oog. Maar vooruit; Dylan, Nance en Appie: samen delen deze feli's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedemorgen Liesje en alle andere frummers. @Nancy, tussen alle slingers van mijn kant een verse bos: :present::present::present::present:. Je kunt trots op jezelf zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 wat een weer goedemorgen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Luitjes, Ik heb nog even een pot verse koffie gezet voor de langslapers... pot met thee staat er naast.... Ik ga er vandoor. Braaf zijn he? Geen dingen doen die je hier niet kunt vertellen Baaibaaizwaaizwaai.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden