lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lees je nu pas lenie, jammer dat het zover moest komen en je hebt weer een harde les erbij meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Denk het, Gaby.... Zelfs mensen die dicht bij me staan, vermijden het liever... Ik heb me er bij neergelegd, en kan mijn ontwikkeling en herstel hier kwijt, bij mijn sponsor en fellows... Zo ervaar ik het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jane, toevallig ligt John Gray(Venus en Mars) weer onder mijn hoofdkussen! Dus je posting begrijp ik heel goed, en onderschrijf ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 ppfff...voel me behoorlijk opgef*kt effe de deur uit en rennen, rennen! zoveel boosheid in mij er dient zich verwerking en uiting aan, ggrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ik heb het niet gelezen gwen maar begrijp dat het over de grote verschillen gaat tussen mannen van mars en vrouwen van venus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 loop je dr niet te hard voor weg lavendel? je mag het hier ook droppen hoor minder allenig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Verhelderend, Jane. Precies wat je in je vorige posting beschreef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lenie, ik vind het knap dat je erop terug komt. Wel moet mij van het hart dat ik vind dat je persoonlijke situatie geen vrijbrief hoort te zijn om iemand een dergelijke PB te sturen. Ik blijf het ongehoord en niet netjes vinden. En daar blijf ik bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 oh:huh: en ik maar denken dat ik het zelf bedacht had. nou weer een boek dat ik niet meer hoef te schrijven dan. Dan maar even lezen weer Ademloos; Kim Moelands ook zo'n vrouw:) nee klopt niet helemaal zij verliest haar man aan de dood is toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Dank jullie wel allemaal voor deze middag op het forum... Hoi! Easy does it..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 precies gwen, daarom ben ik ook wel blij da'k nu een sponsor heb, ben de hele dag al chaggerijnig na het wakker worden uit mijn drankdroom, voelt verdorie alsof ik echt een kater heb helemaal niets gedaan, in bed gelegen de hele middag, (oke even naar de bieb) ,4e stap gelezen, sponsor had werkbladen gemaild, ga ik nog een hele kluif aan hebben, gelukkig heb ik er nu hulp bij, eerdere pogingen zijn altijd mislukt nu ga ik er toch aan, ben wel benieuwd, hoor er altijd zoveel over, maar kan me er eerlijk gezegd nog niet veel bij voorstellen , wellicht na gesprek met mijn sponsor??? zo vanavond weer werken, gelukkig maar, dan doe ik nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 lavendel herkenbaar die boosheid, is bij mij ook nog niet weg, zijn heel moeilijke momenten, ik ben er vaak door teruggevallen, was dat het waard achteraf? NEE!!! ik moet er nu toch doorheen, nuchter , stoppen is niet moeilijk, nuchter Leven moet ik echter leren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: albertinaLenie,ik vind het knap dat je erop terug komt.Wel moet mij van het hart dat ik vind datje persoonlijke situatie geen vrijbriefhoort te zijn om iemand een dergelijke PBte sturen.Ik blijf het ongehoord en niet netjes vinden.En daar blijf ik bij.quote> daar heb je gelijk in.....maar meer als excuses kan ik niet maken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lavendel ik hoop dat als je terug komt, de boosheid wat minder is. Hoop dat je een maatje hebt waar je tegenaan kunt babbelen, als je het niet op de d.d. kwijt kunt:heart:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lenie, Nee meer kan niet. Aanvaard, al was het niet aan mij gericht. Het is goed zo maar moest het effe kwijt. En in het vervolg een beetje oppassen wat je voor mannen over de vloer krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lavendel ik had het over "je lijkt op mij" Dat doelde op iets wat je schreef in de trend van ik wil het nu voelen wat er met me gebeurd nu ik niet meer drink. Dat is ook hetgeen ik gedaan heb. Ik ben gestopt met drinken van alcohol in 2009 en ruim een jaar vol gehouden. En alles écht meegemaakt zonder medicamenten (kouwe kalkoen) Heel veel succes en sterkte Veel aanwezig zijn op deze draad helpt, maakt niet uit wat er gebeurt als je maar hetgeen er uit haalt wat voor jou belangrijk is. Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Dag allemaal, Weer terug en jullie reacties gelezen. Wat is het toch fijn om dergelijke dingen op een forum te kunnen zetten, waar mensen het begrijpen. Ik kijk heel bewust naar hoe zich de dingen ontwikkelen en ik denk zeker dat er een vervolggesprek komt, vooral omdat we vrijdag op vakantie gaan. Voor die tijd zal ik jullie reacties nog zeker een paar keer teruglezen en er dan mee doen wat mij het beste lijkt. In ieder geval heel hartelijk bedankt voor het meedenken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: albertinaLenie,Nee meer kan niet.Aanvaard, al was het niet aan mij gericht.Het is goed zo maar moest het effe kwijt.En in het vervolg een beetje oppassen wat je voormannen over de vloer krijgt.quote> ja schat, daar heb je ook gelijk in, maar dat zie je niet aan de buitenkant he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: albertinaLenie,Nee meer kan niet.Aanvaard, al was het niet aan mij gericht.Het is goed zo maar moest het effe kwijt.En in het vervolg een beetje oppassen wat je voormannen over de vloer krijgt.quote> ja schat, daar heb je ook gelijk in, maar dat zie je niet aan de buitenkant he?quote> zal ik ze voortaan even voorkeuren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: akelei Sorry hoor JoopsIk gun jou je verliefdheid, en Spike ook,vind jullie allebei ok ( mijn zegen hebben jullie, amen )maar helaas is dat niet voor iedereen nu, vandaagdus ja,beetje flauw quote> het is wel goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Lenie Originally posted by: albertinaLenie,Nee meer kan niet.Aanvaard, al was het niet aan mij gericht.Het is goed zo maar moest het effe kwijt.En in het vervolg een beetje oppassen wat je voormannen over de vloer krijgt.quote> had je al gedaan toch?ja schat, daar heb je ook gelijk in, maar dat zie je niet aan de buitenkant he?quote> zal ik ze voortaan even voorkeuren;)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 oh??..m'n antwoord staat ergens in het midden??...mggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: akeleiHee Snoep,Nieuwe carriere? Dating bureau. :light:Zoek er een keuke voor mij bij uit en eentje voor jezelf?quote> wil jij een keuke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lies....waar ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lies en ik hebben het uitgepraat...het is goed.xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden