lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 truste gabs en iedereen Jaap ook;) nighty night night:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Oh, ik zat even wat te lezen hier en daar. Dank jullie wel. Of ik inlog weet ik niet. Hangt van van alles af, maar vooral of ik daar zin of behoefte aan heb. En mocht ik me door de regen nou echt ver- velen dan hebben jullie misschien geluk. terug Sha. En mijn uitgangspunt is in ieder geval een vakantie zonder alcohol en natuur- lijk ook zonder brokken. (De vakantie zelf is al een vlucht uit de sleur van het dagelijkse bestaan.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 je doet wat voor een beetje aandacht he Appie nou vooruit :huh::huh::huh: :huh::huh::huh: :huh::huh::huh: :huh::huh::huh: :huh::huh::huh: :huh::huh::huh: :huh::huh::huh::huh: :huh::huh::huh: :huh::huh::huh: :huh::huh::huh: :huh::huh::huh: die ene uitschieter, tja waar die nou symbool voor staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ik heb Albert gister helemaal niet gefeliciteerd voor zijn halve jaar. :DB);):DB);):DB);):DB);):DB);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ja hoor, Albert heeft zijn verjaardags datum ingevuld. Hieperdepiephoeraaaaaaaaaaaaa!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: (ik zag je wel ingelogd hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 wauw, feest hier, prachtig, nu nog vuurwerk! do it Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: lavendel1man, wat een beest die Spirit in die fles,wie heeft die in godsnaam er ooit uit gelaten??quote> lavendel,Dat beest dat is de drankduivel.De mijne heet Olog-hai. Ik heb daar enkele weken geleden al een verhaaltje over geschreven. Je moet jouw beest ook een naam geven.Dan wordt dat concreter om tegen te vechten.En met verenigde krachten verslaan we al die drankduivels.Sterkte, slaapwel en morgen gezond (en droog) weer op.F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Albert, gefeliciteerd met je verjaardag! Joepie! Ik ben zooooo benieuwd wat je gaat tracteren morgenochtend.... Weet niet of ik wel kan slapen... Jaap, fijne vakantie!! Geniet van de afwezigheid van sleur, oranjevoetbaltoestanden en ff rust aan je hoofd, zonder dit forum. Wie geeft je moestuin water? Slaap goed , nachtbrakers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jaap, ik wens je veel plezier en vooral: Lekker ontsleuren. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 En nu ga ik toch echt een poging wagen, slapen dus. Het is voor mij ongekend laat. Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: gwenWie geeft je moestuin water?quote> Moeder natuur, mag ik hopen.En anders kunnen de plantjeswel even zonder na vandaag.Ik ga slapen, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 jaap, Fijne vakantie in de ardennen, maar vergeet je botten niet. Ik denk dat na de regen van vandaag alles er héééél vochtig bij zal liggen. Groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: JaapIk heb Albert gister helemaal niet gefeliciteerd voor zijn halve jaar.:DB);):DB);):DB);):DB);):DB);)quote> Ook nog jarig, nou nog een slinger::DB);):DB);):DB);):DB);):DB);)Van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Albert van harte gefeliciteerd. En het gestopt zijn loopt ook lekker. Een mooi dubbel feest. Fijne dag Albert en ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden