Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 hee medestudente~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 ik leef in de "schone schijn" hoe is dat toch kunnen zover komen? waar ben ik ontrouw geworden aan mezelf waarom? 8 dagen op een rij, zo zwoegen en afzien, 8 dagen wat zijn in godsnaam 8 dagen in een leven en toch zo zwoegen man, wat een beest die Spirit in die fles, wie heeft die in godsnaam er ooit uit gelaten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ik ga ook maar slapen. Alhoewel ik nog helemaal geen slaap heb. Zal weer een moeilijke nacht worden. Maar goed. Ooit wordt het wel weer licht. Weltrusten allemaal en tot morgen Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Schrijf een brief aan de geest en doe die in de fles. Kurk erop en de zee in, weg ermee. Hij is immers zelf ooit bij je aangeklopt en je hebt hem langzaam binnengelaten. Nu is hij weg meis. Voorgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 lavendel, je mag best trots zijn op jezelf hoor! 8 dagen is gewoon al een prachtig begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Truste Jootje, hopelijk kan je een beetje slapen! Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 slaap lekker voor wie dat gaan doen ik ga nog even wat anders doen enne...morgen ben je blij dat je vandaag niet gedronken hebt sweat dreams... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ik ga nu echt proberen te slapen. Lieve Lavendel, geniet van je film en hou je taai. Je doet het hartstikke goed! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Als er binnenkort een filmpje op you-tube verschijnt van een raar oud mens dat op de muziek van Paul McCartney aan het twisten was, dan weet dat zij NIET GEDRONKEN heeft, maar haar puberdochter wat degelijk ouderwetse opvoeding trachtte bij te brengen. Helaas, ze snapt de les niet en begint te filmen en wat het ook was; het was NIET te filmen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Leuke dochter heb jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Nou, nu ben ik er helemaal klaar voor. Zelfs mijn haar is geknipt. Morgen ga ik op vakantie. Ik heb er zin in. Dat is een goed teken lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Veel plezier Jaap, en hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jane, ik ga het even in de gaten houden op you tube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jaap, fijn dat je er goeie zin in hebt is ook de bedoeling van op vakantie gaan hele fijne vakantie gewenst en hopelijk morgen droog weer met tentje opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jaap, veel plezier, heb ik nu goed begrepen dat je op de fiets gaat? Jane, hahahahaha, Big brother..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 voor onderweg Jaap en veilig weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Hoi Jaap, fijne vacantie. Je wordt droog en in één stuk terug verwacht. Maak er wat van. Au revoir. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jaap, als je een bieb tegenkomt (ja die fietsen ook in La Belgique) ff inloggen voor ons he. en vergeet de frieten niet:P neem genoeg pauzes tegen zadelpijn een plastiekje tegen de regen een grote bidon om die regen in op te vangen en je goede humeur mee en vanuit ons frummerslandje wens ik je een hele fijne vakantie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Hey fijn Jaap dat er een virtuele soulmate wat dichter in mijn buurt komt...het is ontzettend mooi hoor in the Ardennen geuren en kleuren alom :-))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jaap, dus toch, op de fiets. Dan wens ik je weinig zadelpijn en wind mee toe. Have Fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 hij moet ook nog terug Tina:o heeft ie de hele weg terug wind tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jaap fijne vakantie! slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 En ik maar wachten of Albert jarig is vandaag. Niet dus. Aagje is dus heel benieuwd waarvoor er dan veel slingers opgehangen moeten worden. Albert??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden