albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Fleur, troost je, ik heb ook geen snoep. Niet eens een handje hagelslag. Alleen appels. :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: fleurtjeWat zal ik eten?Het toiletpapier is ook al op quote> Wat voor 'n smaakje had dat dan:PTrusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: fleurtjeWat zal ik eten??zonnebloempitteneuhmm...Kijk daar word ik nu nog chagrijniger van se!!Heb ik geeneens iets lekkers in huis Het toiletpapier is ook al op tum tum tumquote> Ja das echt zwaar ...Heb je geen keukenrol? haha.Ik zou hier ook niet tegen kunnen hoor. Ik zou zwaar aan de drugs gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Truste Fleur, leg het kettinkje op je nachtkastje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: LytseHee kippebil,Niet depressief worden van het forum, want veel is gebeurd en goed besproken. Net als in het gewone leven is het hier niet alle dagen zonneschijn, dat weet jij als geen ander.Wat je moet eten? Ik als 'ollander zeg natuurlijk een stukje kaas! Fruit, een boterham, je hebt toch wel Ãets in huis?Lytse.quote> Ach ik ben gewoon niet helemaal mee met het forum. Maakt ook weinig uit..Ja zonnebloempitten en ananasen cornflakes Hmm..Toch maar slapen.Kusje op je pijntjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Dank je wel Fleurie. Lekker slapen en morgen gezond weer op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: akeleiIk heb net een boetrham geroosterd, roomboeter en geitenkaas. quote> Jij bent gemeen Tina, die is pas solidair. Die heeft nog iets slechters dan zonnebloempitten nl. appels...bleeeeeeeeekkkk *snurk snurk*HeintjeLatersAkie .Lekker gambaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Tja..allo?? Kiekebille! Moi eet geen papier hé..datte is om mijn sexy billen mee af te vegen. Ik hou de worstjes binnen tot morgen op het werk. Sjjjttt... Niet meer tegen Fleur praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 goedenavond allemaal alleen even gedagzeggen lange dag geweest maar wel een mooie! net als de draad vandaag slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Nu moet ik na mn tranen toch wel écht schaterlachen van jullie gesprekken!!! Gieren gewoon! Gelukkig leest maar een "select" publiek mee...soort zoekt soort, zegt men Slaapwel prettig gestoorde volkje in deze huiskamer dat gaat slapen. Ik hou nog even de wacht samen met mn filmpje... Amai, virtualiteit kan zo echt zijn, tx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 HOI FLEUR! Slaap lekker Cocootje! Ik ben nog wakker of slaaptyp... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Mooi wel dat ik nog tegen Fleur klets.. Bofkont.. ketting gebroken en niet kwijt.. dat moet zo zijn dus. En moi heeft hier nog wel een doos met hagelslag in huis... jammie om gewoon een handje te nemen.. als je ook wilt... ff naar het noorden dan. En moi gaat ook gelijk weer weg en slapen. Wilde toi alleen even vertellen hoe blij je mag zijn dat de ketting weliswaar is gebroken , maar niet is verloren. Kus van moi pour toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 KMW ??????? BOR??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Mooi gezegd Bor! We hebben ons er weer doorheen geslagen! (wat is KMW eigenlijk?) Slaap lekker en tot morgen kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Dag frummers, Ik ga er ook een eind aan breien. Morgen weer naar therapie e.d. dus een vermoeiende dag. Vanavond slaap ik vast beter dan de vorige nacht. Welterusten allemaal en morgen houden we het, net als vandaag, weer droog! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Truste Lyts, en nog bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Jo, namens Bor: Kracht, Moed en Wijsheid. Je kunt er niet genoeg van hebben! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Weltrusten Lytse. En ik hoop ook voor je dat je een goede nachtrust hebt. Je verdient het. liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 thnx Lytse Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Hoi allemaal Ik ga mijn nest in Wel graag veel slingers straks;) truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Even in en uit mooie draad vandaag fijn om te lezen fijn om ook te zien dat mensen met elkaar kunnen en willen praten zolang je maar met elkaar in contact blijft valt alles op te lossen zie ook vandaag verschillende gevoelens, verschillende meningen kan ook niet anders samen komen we er wel :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 waarom slingers AR? Heb je wat te vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ben je zo jarig AR? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 ik wou bijna gaan gillen....dubbele posting!!!!!! gelukkig, het is Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 4 studenten op een rijtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden