AlbertRemmo Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Ja weet ik mam Han:heart: een ban kan ik ook niet gebruiken toch? wat zal ik jullie missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Toch even terug om af te sluiten. Weltrusten en slaap lekker voor straks. Ik had eerst iets heel anders geschreven, maar heb het maar weggehaald..... Frummers, deze dag ben ik er, dankzij jullie, weer droog doorgerold. Thanx! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Dit soort handelingen van enkelen van de heren tactive zorgen hier voor veel onrust. Sommigen krijgen een ban, anderen maken er zich boos over en je zou er soms voor minder door gaan drinken. Goe bezig tactive Zouden jullie eens niet intern een beetje schoon schip maken en jullie politiek wat bijstellen ? Of blijven jullie dan in de middeleeuwen ?? Sorry hoor, voel het ook weer borrelen. Dan verschieten ze dat er mensen wegblijven, mensen in nood zelfs, mensen die dit forum echt nodig hebben, voor sterkte en steun, moed en kracht, en dan dit meemaken. Komaan zeg, dit is toch te gek !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Originally posted by: Hannah1 voor allen!En laat je niet gek maken.quote> sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Johan Ik heb het gevoel dat ik deze week nuchter gebleven ben op basis van elke motivatie die ik in mezelf kon vinden. Maar ik was me ook bewust van het feit dat ik voortdurend binnenbleef en prikkels vermeed. Vandaag moest ik naar de dokter en ben daarna beginnen zwerven richting huis. En jep, de prikkels kwamen. De drang naar zelfdestructie. Wat dan ook weer een gewoontegedrag is. Ik schrok van mezelf dat ik zo weinig controle heb daarover. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Originally posted by: Hannah1Rae heeft het wel zin om op je te reageren,eerder op de avond zei je ook dat je je niets meer kon herinneren van de vorige keer.Ik herinner me goed dat er aardig wat mensen erg druk met je waren.Misschien goed om die avond eens terug te lezen ook.quote> Ik drukte me te sterk uit. Niettemin heb je gelijk. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Will, even voor jou terug Nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Maar soms hoort een mens toch ook verontwaardigd te zijn, jopie? Of vind je dat energieverspilling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 sjonge Jopie..... ik kom even voor je terug....maar dit is wel zwaar nadenken hoor slaap lekker zo mop... tot morgen..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Originally posted by: borretjeToen ik vanmorgen wakker werd en de dagdraad van gisteravond las..begon mijn dag lachend met humor.Of mag ik dat ook niet zeggen?Aangezien ik ook nog steeds een "officiele" heb staan van een poos terug.En waarom en hoelang is Fleur nu geband dan?Waar gaat het om, om woensdagavond, dat gedoe met dagpacten of wat anders?Al vond ik dat Fleur woensdagavond niks verkeerd zei daarover en verder heb ik niks opgemerkt hoor.En iedereen is kennelijk "gewaarschuwd"?Nah..sja schat, dat weet je met die tokkies toch niet...quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 ik zou niet eens de moeite nemen... zij weten het toch beter! XXX.Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 ik ga lekker naar bed...toedeloeiii misschien tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 nee je bent niet de enige.... truste mop..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Zelfbescherming dus eigenlijk, jopie, als ik je goed begrijp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Er is al veel te veel over geschreven Fleur gaf een poosje terug al aan dat ze op t randje van een ban zat en waarom. Lenie lokt er een moedwillig uit. Sommige reacties ervaar ik als pure verontwaardiging, maar ik zie ook puberale reacties. jammer. Dit forum dat zijn wij. En wij hebben dit forum nodig. Laten we het alsjeblieft als volwassenen gebruiken en ook zorgen dat het een veilige plek blijft voor iedereen. ik heb echt af en toe last van plaatsvervangende schaamte; wat zal een nieuwe frummer die hier wanhopig, depri of angstig komt zoeken, hier vinden? Lenie ik vind je reactie echt van nivo nul vandaag en je helpt er Fleur niet mee, en jezelf al helemaal niet. Wat heb je hier toch mee willen bereiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 sorry Jane?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Lees even je postings na lenie ik hoop dat je het zelf ziet ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 nee, zie niets verkeerds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 jammer ik ga film kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Goede avond, pfffffffff en ik ben al zo moe en vervelend... dus ik ga maar slapen, beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 sja..jij wel? weet je lama...zo blijft het...zodra ik tegendradig word......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden