Spring naar bijdragen

zondag 10 juni


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh Fruitvlieg dan lijkt het net, als ik dat zo lees, of je helemaal geen grip meer hebt op jezelf als je zo opgezogen wordt in wat je doet. De rem is er af.

Ik weet niet hoe oud jij bent maar vroeger had ik dat n.l. maar naarmate ik ouder ben geworden is dat een heel stuk geminderd.;)

Ik ben een stuk rustiger geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chips, ik had een heel bericht getypt maar dat heb ik laten verdwijnen door per abuis op het rode kruisje te klikken.

Ik ga het niet helemaal opnieuw meer typen, maar wil toch nog

Gwen en Snoep Van Harte Feliciteren met jullie mijlpaal!:present::moon:

Bolletje:heart:Ik hoop dat je al minder moet hoesten en dat je het leuk hebt gehad op de rommelmarkt!

(typefoutje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och wat lief dat je nog aan dat hoesten denkt zeg:heart:. Het is inderdaad een stuk minder.

En ik heb op de rommelmarkt 2 moterjacks gekocht. Echte leren. Een vriendin van mij stond ook op die markt. Haar man had er nog twee over. Bijna nieuw voor e5,-- p.st. Mooi voor de winter op de ambulance.

Verder had ik een radiootje gekocht en wat bandjes om op te nemen voor Olle mijn papegaai maar dat rotding doet het niet dus daar heb ik me mee in de boot laten nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé die Akkie. Blij dat je er weer bent. Ja het is ook niet warm geweest de laaste tijd hé. maar hier is een warm :heart: voor je.

Ja Jane ik ben dik geslaagd vandaag hoor. Erg blij.

O, ik weet niet of ik het rechtsteeks op kan nemen van de p.c.

ik heb een lachende baby die ik zo graag wil laten horen aan Olle. Dat kan wel maar dan moet ik hem iedere x weer opnieuw indrukken, en ik zou het liever op een bandje of een c.d. willen hebben zodat ik het achter elkaar kan laten horen begrijp jehttp://www.youtube.com/watch?f...288C051C&v=RP4abiHdQpc

Maar ach, ik kan ook geen foto's opsturen met mijn nieuwe camera, dus ik zal eens aan een vriendin vragen of die het wel kan, en anders haar man. We komen er wel uit hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
En de rest leest alleen?
Of kijkt Ierland- Kroatië..
Of zo..quote>

Uhh, ik was nog maar net online en moest even op een andere draad iets posten.
Tsja... met 1001 draad wil het wel eens even duren voor je daar komt waar je wezen mot. :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ben terug van mijn weekendje weg, en ik heb niet gedronken, ik heb verbaasd gekeken naar hoe ontzettend veel drank erdoor ging, en wat dat met de mensen deed....

en er is steeds tegen me gezegd dat ik niet gezellig deed , pfffff..........

totdat er zelfs een glas likeur naast me werd gezet, voor het geval ik ''me toch zou bedenken'' , niet leuk :angry:

hele goede leerschool,

veel inzichten,

maar blij weer thuis te zijn,

wat een waanzin, die drank :devil:

nu ff bijlezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ja, het was een mooi spiegeltje Jane,

hun lam in het zwembad, en ik ben ergens op een bank gaan slapen omdat ik er niet langs kon zonder erin gegooid te worden,

hilarisch natuurlijk,

maar Gabs had er geen zin in,

iedereen brak de volgende dag, zouden vroeg naar bed gaan,

maar drankje , nog eentje etc.. bijna walgend naar binnen gooien,

en na een tijdje gaat het dan wel weer,

en hoppa weer de hele nacht door,

maar toen lag ik wel al op bed :)

al met al, leerzaam weekendje voor mij,

iemand vroeg me zaterdag of ik geen spijt had dat ik niet meedronk,

en ik ben niet eerder zo blij geweest dat ik niet HOEF mee te drinken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...