Spring naar bijdragen

zondag 10 juni


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen iedereen,

ik ben terug van zee met veel zon en heel heel veel wind.

Het was mooi, droog en zo ook een beetje raar.

Ik had weinig contact met mijn vreugdegevoel, wellicht is mijn dopamine huishouding zich nog aan het herstellen?

Maar beter een beetje saai en toch een dagje droog, niet?

Ik ben nog aan het bijlezen op het forum, maar zie al een hele hoop gerommel op vrijdagavond...

Kan er mij iemand zeggen wat die eerste zin bovenaan het privéberichteblad betekent? Of zie ik die nu pas??"Prive berichten: verbannen: vriendenlijst: exporteer priveberichten??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoep

17 maanden

:rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoerdepoep meis van harte; wie had dat ooit kunnen denken van dat mopperkontje

die je was nadat je pas gestopt was. je bent een kanjer meis!

17 maanden

:rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose::moon::moon::moon::rose::heart::heart::heart::rose::light::light::light::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gwen, onze trouwe AA-vertegenwoordiger,

ga gestaag zo verder meis

en je neemt zo en passant heel wat frummers mee in je kielzog:heart:

Van harte met je voldragen zwangerschap van je eigen nieuwe leven.

:D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present::D:moon::moon::moon::D:sun::sun::sun::D:present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...