gwen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Wouter, Ik vind jouw nick inderdaad eng... En ik wist niet eens dat hij ook een drankorgel was. Dan had ik hem misschien nog wel sympa gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Klopt Sha. Dat komt omdat ik zo goed weet hoe moeilijk het is om deze man te verzorgen. Het is een broer van mijn manneke en heeft ook veel last van hypogondrie. Dat vreet energie en mijn schoonzus is vaak zo moe. Ik heb ze beloofd dat ik af en toe naar hem ga om haar wat rust te gunnen. nu is het inderdaad nog veel omdat dat niet anders kan. Dadelijk wil ik met haar afspreken dat ik het zo'n 3x per jaar ga doen, want dit is ook voor mij toch wel wat vermoeiend. Maar lief dat het je opvalt. Ik moet er op gaan letten dat het inderdaad niet teveel gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Sterkte Bol, met je hoest en 5 dagen "homeaway". Zuinig zijn op jezelf! Puck gaat toch wel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ja hoor Gwen, ik kan haar niet missen. Verder verzorgd mijn d.a. maatje, we zullen hem maar voor het gemak Peter noemen, mijn andere dieren dus dat zit wel goed. Ja ik zat net te denken, misschien hoest ik wel zo veel omdat er in mijn slaapkamer een schimmelplek zit. De stucrand van mijn voorkant van de gevel is gescheurd en dat geeft een grote vochtplek. Moet er echt eens iets aan laten doen. Verder moet ik gewoon iedere dag het raam open doen, maar ik woon langs een drukke weg met allemaal stinkende uitlaatgassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Je keel moet tot rust komen.. Chloorhexidine? Of werkt dat hetzelfde als codeine... ? En schimmeltjes helpen ook niet, natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ga ervandoor! Hopelijk kan ik de komende weken af en toe "connected" zijn met jullie, want ik ben inmiddels behoorlijk verknocht aan het forum. Ik vertrek zo naar Italie, waar ik mee ga klussen aan een megaproject in de bergen; een oud ruinedorp herverbouwen.... Ik voel me meestal het gelukkigst in de keuken en tuin. Ik cater wel voor de bouwvakkers! Tot snel... Op het piazza is WIFI... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ik wens u een droge arbeidsvreugde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Heel erg veel plezier Gwen. ik hoop dat je veel ervaringen op gaat doen. altijd erg leuk om te doen. Goeie morgen superrekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Tof plan Gwen! Verlang ook om zo iets te doen. Nu ik stilaan meer geld heb....;-)) Oei Bolletjes: een schimmel is wel écht ongezond. Laat repareren die boel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ja moet ik zeker gaan doen lavendel. Nu eerst het onderzoek ff afwachten. Dat is de 29e. Hoe is het verder met jou nu? Heb al wel de d.draad gelezen maar weer veel vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 @Bolletje: de voorbije week was zwaar worstelen. Een groot contrast met week 1. Maar ik heb het nu wel echt begrepen: ik moet volhouden om van die drank af te blijven. Het getwijfel en het geworstel heeft me duidelijk gemaakt dat ik wel echt afhankelijk geworden ben van drank. Niet zo leuk om vast te stellen, maar daar moet iedereen wellicht door. Meer gebonden eraan dan ik dacht. Een mens maakt zichzelf nogal wat wijs, niet? Ik spring in bad, dan op de fiets en dan centjes gaan verdienen, maw: ik zie het weer helemaal klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ja Lavendel het kan soms lang duren voor we wakker geschut worden, maar als dat maar gebeurd. Hoelang hebben we niet gedronken. Werk ze meis en heel goed dat je er weer voor gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 tante Bol: Ken je de uitdrukking: Gasten en verste vis blijven 3 dagen fris... Waarom nou 5 dagen, vraag ik me af als ik je lees. Kan toch met drie dagen ook? Tuurlijk zullen er allerlei redenen zijn voor je schoonzus om 5 dagen weg te gaan maar is dat goed voor jou?? Dat vraag ik me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Och lieve Witje. Mijn schoonzus zit met haar moeder. Daar heeft ze nu verplichtingen aan dus kan het niet anders. Maar ik zal zeker met haar bespreken dat het niet al te vaak moet worden. Ze gaat dit jaar nog een x een paar dagen op vakentie en dan let ik ook op mijn zwager. Heb dit zelf voorgesteld, maar ik wil dan wel duidelijke afspraken maken voor de tijd daarna. En wat wel heel goed is, is dat mijn zwager zich netjes aan zijn drinken houdt. Hij weet dat als hij dat verpest hij het ook verpest voor zijn vrouw. Ach joh en hij ligt tot s'middags 2-3 uur in bed, komt er dan ff uit voor te drinken en gaat na het eten weer naar bed, komt er dan zo rond 22.00 uit om te drinken en gaat dan weer naar bed tot de volgende dag 14.00. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Je moet zelf weten natuurlijk, das ook weer zo. Ik kwam er eigenlijk op omdat je voorheen er van ging drinken als je je eigen grenzen over ging. Nu wil ik niet meer dat mijn tante Bol dat doet zeg maar;) Maarre ik bemoei me verder niet hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Goedemorgen allen, Kan nog net, het is nog geen middag. Bol, sterkte hoor. Gwenn, succes in Italie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 je bent een grote lieverd Witje:sun: Goeie morgen Em:present: Zo ik ga ff boodschappen doen. Moet ook weer gebeuren. Later lieve allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Ik vind jou ook zo lief tante Bol, daarom kan ik het heel soms niet nalaten om toch een klein ietsepietsie te bemoeien;) Heb een fijne dag Hoi ER Ik ga dr weer van tussen, intussen is t zonnetje hier gaan schijnen.... laterzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Fijne dag hoor Jopie. En zet de strandgasten maar lekker uit vandaag. Werkse!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Emma, zit je nu met je laptop op de wc? zie woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Emmaroos, heel veel sterkte vandaag en morgen, ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Haha Sha, ik had hetzelfde beeld ivm ER! Nee maar Emma, prettig zal dat onderzoek niet zijn. Succes toch. Hier blijft het maar herfst achtig buiten..... Om 14 h heb ik een afspraak met een heeeeeeeeeeel vervelend iemand. Iets wat betreft mijn buurmeisje, maar echt iets wat ik niet leuk vind maar wel moet doen. Ik wil zomer!! Rust!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Nee lijkt me geen leuk onderzoek voor Emma sterkte morgen alvast Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Goedemorgen allen! ehm... middag al, zie ik.... goh ik heb heerlijk uitgeslapen op zo'n weekend weg raak je natuurlijk uitgeput, dat ze de 2e nacht ook doorhaalden kwam doordat ze de drank erin bleven gooien, dat geeft dus weer energie, zo duidelijk gezien nu, ik deed dat ook vaak, helemaal ziek en brak en moe, toch die drank erin gieten, al schreeuwde mijn hele lichaam ''NEE!!!" maar na een aantal drankjes ging het wonderlijk genoeg wel weer, nu begrijp ik dus dat ik steeds nog zo moe ben??? ff bijlezen (nog niet gedaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Dank jullie wel allemaal hoor. Ja, zien en ruiken jullie dat niet?????? Zeker zit ik met mijn laptop op de wc, hahahahahha. Nee niet leuk maar moet even gebeuren he? Had net bezoek van een oude vriend. We zaten zo fijn te praten en toen moest hij weg wat hij had een begrafenis. Jammer, want ik had nog zoveel te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden