Rae Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Hoi Caligula, Je humor gaat helaas in stijgende lijn in de richting van boertigheid. Maak ik geen woorden verder aan vuil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Grappig dat je vertelde op ieder forum dezelfde naam te gebruiken..... Ik hielt me in maar je bent vervelend en zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Nogmaals Rae, bedankt voor je posting van 20.51 u. Ik hoop dat ieder hier dat nog even doorleest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ik zit me te verbijten!!!!! rechterkant van mijn gebit doet zeer kan links goed kauwen wel maar rechts speelt erg parten sluit de draad alsjeblieft dan kan ik naar bed morgen gezond weer op anders doe ik geen oog dicht duidelijk? naar iedereen? truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Rickert Je hebt gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ik denk dat, als we ons nu storen we maar helemaal niet moeten reageren, dan stopt het vanzelf. Soms kunnen deze reacties komen doordat die persoon zwaar gefrustreerd is, flink gezopen heeft, of gewoon zin heeft om te schoppen. Dan heeft het geen nut om daarop te reageren. dus sluit ik af mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Trusten lieve Borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Thanx.... had er niet eens aan gedacht dat je daar en ban voor kunt krijgen maar als ik er even over nadenk best logisch haha. Hij komt vast niet terug en zoekt een ander forum om te trollen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 slaap lekker allemaal, de 1e dag is overwonnen met vlag en wimpel, nu maar hopen ik slapen kan na mn natuurlijk middeltje bis murgen en bedankt voor alle steun vandaag, dit appricieer ik enorm !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Hallo allemaal, Hier weer eens een teken van leven, alles gaat prima hier. Heb even de dagdraad van vandaag zitten lezen en zie dat er een hoop nieuwe mensen zijn. Fijn om te zien dat het zo goed gaat met jullie, en het is inderdaad waar het word steeds makkelijker hoor. @Madelief keep on going je mag trots zijn meis. Voor alle bekenden een dikke knuffel Sterkte voor diegenen die het nodig hebben Liefs, Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Dinah Hartstikke fijn en geweldig dat je het doet Het lijkt mij ook wat hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Bekkie Fijn dat je er even positief doorheen dendert:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: RaeIk zou het een pak fijner vinden moesten de media meer nadruk leggen op het vinden van een evenwicht tussen vrouwelijkheid en mannelijkheid in één persoon, i.p.v. te polariseren tussen extremen. quote> beginnen wij daar gewoon mee, rae!nog mooier: het vinden van evenwicht tussen de verschillende eigenschappenof die nu mannelijk of vrouwelijk hetenquote> Volmondig, Jops, en steeds paraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Vicks HELEMAAL TOP!!!! Hou vol hoor iedere dag word makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 AR, ik sluit me bij je aan. Dank Dinah en Beks. En voor Snoep een Vicks, mooi dat je 1e dag er op zit. Ik meld me ook droog af voor vandaag. AR ik hoop dat je vannacht niet al te veel last hebt en wens jou en allen hier een goede nachtrust:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Bijtijds naar bed dan hè Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Morgen weer de verliefdheid hier hoor Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Love ye Johan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 AR Laat je maar niet van de wijs brengen door zo'n lapzwans, hij weet niet beter. Dit soort dingen blijf je houden op een openbaar forum. Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Bekkie ik ga er verder niet op in hoor;) Ben zo blij nu, iedereen is met mij dank je wel voor het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Jopie dank voor jouw hint:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Sorry mensen, maar hier zakt mijn broek van af. Ik val om van verbazing en de hypocrisie die ik hier lees. Ook ik erger mij wel eens aan berichten, wie niet? Maar zodra er een opmerking over gemaakt wordt komt al snel de opmerking voorbij: "laat deze mensen als ze er lol in hebben". "Er zit toch een scroll knop op je pc"? etc. Ook wordt regelmatig benadrukt dat dit toch de huiskamer is, en dat er over van alles gepraat kan worden. Met of zonder humor, die natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde is. Maar o wee: Zodra iemand het waagt eens een andere toon te zetten is leiden in last. Gaat het even niet over koffie, pannenkoeken, weggelopen poesjes etc. etc. staan opeens een aantal mensen op de achterste benen en wordt er vrolijk door een nog grotere groep achteraan gehobbeld. Ik vind het hypocriet. Kan er helaas niets anders van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Nee juist niet Jopie Iedereen was met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goeienavond ik heb de draad niet kunnen lezen gevoelens van walging, sorry de goeien niet te na natuurlijk:heart: tijd voor wat afstand hier weer. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Ik sluit af, droog en mijn 100ste post haha! Nog even slap geklets kijken op RTLunilever met de Gijp en bromsnor. Trusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden