Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hoi Vicks, is goed. Borretje ook Ik schrijf ook voor jou. Niet wanhopen. Het forum werkt. Het is het delen van de up's en down's die doen groeien. En ook mijn meisje is een forumgenoot. Zij durfde het met me aan. Ik liep hier niet alle dames in de nek te hijgen, het gebeurde. Ze waardeerde mijn postings. Ze zal naar zes jaar droog gaan. Precies weet ik het ook niet. We praten weinig over drank. Meestal speelt ze mooi piano voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Nu ga ik shoppen, het is mooi geweest. Lavendel. zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Een mens leert steeds bij Soothe, wie weet kan ik het ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 zes jaar alweer, goeiedag. Doe je muze de groeten, en blijf maar mooi een gentleman, dat werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Kate ,ik blijf leren. ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Mooi onderschrift heb je Lavendel. Ook een voorbeeld van positief tegen jezelf zijn. Dat werkt door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Precies Borretje. En zelfs bij klusjes waar je geen zin in hebt: ik ga nu afwassen in plaats van ik moet nu afwassen. Het geeft een iets vrijer gevoel. Je hebt uiteindelijk toch ergens een motivatie, anders zou je het niet doen. En het schijnt dat die woorden doorwerken in je onbewuste. Als je alles maar als moeten benoemt, vind je het steeds minder leuk. Praat lief tegen jezelf! dan heb je het ook minder van een ander nodig. Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Zie dat Tactive nog niet is langsgeweest, anders zou Woutertje het ruime sop hebben gekozen. Is er niet genoeg respons op de datingsites Caliguladh?? Met zo'n omschrijving zou je toch wel anders denken. Hoogmoed komt na de val Frummels Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clueless Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik ben pas sinds vandaag aangemeld, maar ook van mij sterkte Liesje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 goeie avond kanjers, Weer terug. Goh wat kunnen mensen toch sjaggie op het werk zijn zeg, bah. Het bederft de hele sfeer. Maar ik stoor me er niet meer aan hoor, ga m'n eigen gang en ze bekijken het maar. Wel een aquarium mee genomen. wil daar wat jonge kois in gaan doen en een verwarmingselementje inhangen. Dan groeien ze harder, het is buiten veel te koud. Kijken of dat nu erg veel verschil uit maakt. Zo nu een happie doen ik heb honger. O en welkom Clue. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemiddag allen Clueless welkom en veel succes bij je strijd tegen de alcohol. Ik zag Bekkie op het forum eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe het met je moeder is afgelopen en of ze er weer een beetje bovenop is gekomen wie weet lees ik het nog eens straks nog even verder lezen eet smakelijk voor zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Wouter, opkomende trek....je refusal toch genomen?! drinken kan je nu niet toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 @Shahire Mijn moeder is aan het latten tegen onze wil in, ze heeft nog steeds haar eigen huisje, dus dat gaat wel goed. Ook al zijn wij het er niet mee eens maar probeer die cirkel maar eens te doorbreken. Lief dat je ernaar vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Wel fijn dat ze gewoon nog in haar eigen huisje zit Bekkie want dat was niet niks toen wat haar overkwam maar mag ik vragen waarom jullie niet voor latten zijn geen aardige man? je hoeft niet te antwoorden hoor....ik ben gewoon nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 EK poule maken voor rozen, taart en limo!!! Kan hier in de dagdraad toch wel!? Voor de niet voetballiefhebbers, doe toch maar mee, het is Ned-Dui;-) Ik verwacht een knotsgekke wedstrijd.... (of hoop) 3-2 (Ned-Dui) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik als (niet) voetbalkenner ben bang voor gelijkspel maar ik hoop natuurlijk dat oranje gaat winnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 O Cali ik bedoel niet hier maar op mijn werk. Daar ben ik net van terug. Ik ben niet bang voor het voetballen hoor, ik weet gewoon dat we verliezen, Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Bekkie Rickert er is een speciaal voetbaldraadje gemaakt voor het EK, het staat hier onder ditjes en datjes. Altijd leuk, vind ik dan he? Jij bent behoorlijk positief, ik iets minder.... Zo ik zit te vechten tegen een gigatrek.... Zucht, wanneer gaat dat nou eens over? Ja ik weet het, dat zal altijd zo blijven. Het waait wel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 @Shahire, nee geen leuke lieve man. Mishandeling vernedering een hele geschiedenis. Gaat te ver om het daar over te hebben nu. @Madelief:heart: Zo en nu zoeffffff (Shahire) Take care allemaal(uitzonderingen daargelaten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hey die Beks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Thanx Madelief, Had 'm niet gezien, keek zaterdag niet thuis en vanavond ook niet. (weet niet of je in de kiloknallerdraad zit maar ik heb bij de gigatrek (muv terugval;-( veel baat gehad bij...... de McKroket haha(geen aandelen)) en... mijn Ps3, gedachte goed verzetten hielp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Heyyy die Bolletje Alles goed meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Wie is bekkie? Voorsteltopics gaan om een of andere onbegrijpelijke reden niet zo ver terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 @Dylan Bekkie that's me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ja hoor Beks alles prima hier. We leven nog en houden het nog steeds droog. en jij, hoe is het verder met jou meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden