Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 En ik dacht nog wel dat jij gastvrij was. Wilde je geen barbecue voor ons organiseren dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Hoi allemaal Ik heb bijgelezen, dan ben je dus 3 uur verder met koken en eten tussendoor. Gaby, als je afhankelijk bent van anderen, bén je afhankelijk. volhouden met niet drinken hoor, het komt ooit goed Lavendel, jammer. Wat ik zeggen wil is "zorg voor je zelf" zonder de drank en zonder benzo`s is het leven véle malen aantrekkelijker. Jopie:heart: sorry voor de namen die ik vergeten ben Iedereen een want iedereen kan dat wel eens gebruiken als hart onder de riem of als warm hart toedragen. Iedereen een wie wil er nou niet een onverwachts bloemetje? En iedereen mijn liefs, hoe goed, zwak of naar we er ook maar voor staan We hebben toch een band. Vind nu dan ook dat ik wel naar bed mag. truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik geloof dat ik een meeting best angstaanjagend zou vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goedenavond even de draad doorgelezen leuke dingen en voor sommige minder leuke opgewekte dingen dat die laatste maar vooral snel weer mogen omslaan naar leuke positieve veel mensen ook aan de klus las ik hier ook na mijn werk weer met frisse moed verder gegaan ik hoopte eigenlijk nog even iets van kameleon te lezen ik weet wat voor impact gesprekken betreft je kinderen op je kunnen hebben wie weet laat ze nog iets van zich horen verder hier nu superlui lekker pyamaatje aan en muziekje op laat de regen maar vallen mij krijg je deur niet meer uit vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 oei ja kameleon, daar zeg je wat. Ik was vandaag alleen met mezelf bezig vrees ik. Enfin, een beetje nuttig egoïsme misschien, soms moet dat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Jen, dat is ook gezond je kunt niet continue alleen met anderen bezig zijn je bent er zelf ook nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Vie, wat fijn zeg!!! Wij zijn toen ongeveer gelijk gestopt. Kijk mij weer knokken. Je mag terecht trots zijn op jezelf!!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ja, een test Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 voor dat ik in Gerard Depardieu zijn armen in slaap val, wil ik me droog afmelden, juich!! 1 dag gewonnen is 1 dag niet verloren.....of zoiets ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Daar heb je ook wel gelijk in Johan we kunnen ook niet denken, voelen of waarnemen voor een ander maar soms wil je er wel eens zijn voor een ander klaarstaan, helpen of wat dan ook maar kun je dat niet omdat je op zo'n moment genoeg aan jezelf hebt en inderdaad heeft dat dan niets met egoisme te maken dat is eerder wijsheid denk ik dan eerst jezelf helpen voordat je een ander kunt helpen zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Dat is wel waar Johan, maar je vraagt je doorgaans toch ook af hoe het met andere mensen is. Vandaag was ik geabsorbeerd door mijn eigen bezigheden. Soms is dat ook nodig, maar als het altijd zo zou zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 jullie fijne voortzetting nog hier ik ga nog even languit bankhangen en wellicht niet al te laat naar bed kan ik morgen voor mijn werk nog wat behang afhalen fris en fruitig slaap lekker voor straks mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Bor, mocht je nog lezen gedacht aan een zwart tape-randje?? scheelt je veel werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Mooi gezegd Johan W. Ik wou nu ook even dat de werkelijkheid zich aan mij aanpaste, ik ben er weer in geslaagd om chips in mijn bed te eten en natuurlijk te verkruimelen..gggrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goeie avond iedereen, kom weer gewoon even binnenvallen zonder terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Tss Esperanza, interesseer jij je niet aan ons? Goeienavond hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 slaap lekker Jen voor jou de rest vd nachtbrakers:lips: oat moan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 slaap ze jane. En jopie. En de meesten hier wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Welterusten jopie, even geleden dat ik je nog gelezen heb. Hoop dat alles goed gaat met jullie, en, een gewoon omdat je zo'n schat bent. Jenneke, tuurlijk ben ik wel begaan met ieders lot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Zo mag ik het horen Ik wil naar Kijk eens op de doos kijken, maar de voetbal loopt weer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Even ter verduidelijking, diegene dat denken dat ik niet begaan ben, geloof me, dat is heus niet zo. Mijn man en ik maken een zware periode door die steeds, (mag ik hopen), lichter wordt. Dus, nu en dan vind ik terug tijd voor het forum want, geloof me, dat mis ik heel erg. Bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Oei Esperanza, dat klinkt niet goed. Wel fijn uiteraard dat het lichter wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Esperanza, Kom dan maar naar het forum als je tijd vindt, want alle steun zal welkom zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Het komt vast wel goed. X aantal weken geleden heb ik, totaal overstuur en, tja, stomdronken, hier alles op het forum gezet. Heb ik geen spijt van Jenneke want ik vond een luisterend oor, waarvoor dank. Nu, komt alles terug een beetje op zijn plooi en ben ik blij dat ik terug tijd kan maken voor het forum want ik heb het, net zoals wij allen denk ik, nodig. Ik wou gewoon even uitleggen waarom ik de laatste dagen gewoon binnenval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Bedankt Frodo. Welkom trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden