Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juni 2012


Aanbevolen berichten

ja hoor Frodo, ik werk met een dubbele teller ;)

maar ik vond het toch nodig om het hier eerlijk te laten weten, niet?

moet je niet afplakken wil je een rechte lijn schilderen? :huh:

in jullie landje bestaan er toch wel echt vreemde dingen, hoor? one stop shop, evening stop, hihi :)

gwen, ik heb de website AIA ontdekt, interessant materiaal, dank je :rose:

hop hop naar het laatste deel van de dag: de avond

ik ben omgeven met kids, dus kan ik niet weg, hoera! :present: ik ga me vanavond droog kunnen afmelden van het dagpact, oef oef oef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, alles is gedaan nu kan het weekend beginnen.

'k Ben wel al kloddernat teruggekomen van de winkel

want ik was met de fiets en ja natuurlijk een bui op mijn nek!

Als dat weer zo heel de zomer gaat blijven dan staan we der goed op.

En zeggen dat het nu in het middelandsezeegebied 35° C is.

Nog 6 weken geduld en dan gaat ondergetekende voor 10 dagen op reis naar ...

Mallorca :rose::rose::rose:

Dan zal wat anders zijn dan hier in de regen te fietsen. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond allemaal. Mijn voorlaatste examen zit er alweer op, oef. Nog een weekje blokken... het kort wel echt af nu :D

En net zoals Frodo ga ik binnenkort dat rotweer hier ontvluchten in Sicilië. Yes, droom droom.

Verder ga ik goed. Gisteren had ik zin in een borrel, maar ik heb hem lekker niet genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dag alemaa. Regen? Hoezo, hartstikke lekker groeizaam weertje. Mijn bessenstruiken beginnen vormen van oerbomen aan te nemen.

Maar dit terzijde.

Met drank stoppen is echt helemaal geen gek idee. Ik zeg het nu, na, goh wat is het, een jaar of wat, vier ofzo.

Eerst dacht ik, mijn hemel, moet ik dan elke dag denken aan niet drinken? Dat is toch niet vol te houden?

En ik had ook nergens zin in, zonder die roes leek het me allemaal maar niets.

Ja ik onthield me wel hoor, maar uit een soort verbetenheid. En van de weeronstuit heb ik hier op het forum verschrikkelijk veel ruzie (en ook lol) zitten maken.

Toch is het er langzamerhand ingeslopen. Dat je merkt dat je zomaar twee dagen helemaal niet aan drank hebt gedacht. En dan gaat er een week voorbij.

En dan merk je ineens, op een etentje, dat je niet meer hoeft. Zomaar spontaan, zonder hunkering.

Of dat je 's avonds thuiskomt en niet eens meer een tersluise blik naar de koelkast werpt.

Ja, wel omdat je trek hebt natuurlijk, in lekker eten.

Dat is dan mijn volgende project, want de afgelopen vier jaar ben ik 10 kilo aangekomen.

Leuk voor de rekening van de sportschool. Waar ik nu gelukkig gewoon weer zin in heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier precies nog 1 week en dan 3 weken pleite naar France! Ok, ook wat werken (vrijwillig) maar dat is leuk...

Travel, ik heb vandaag vast een stuk geschilderd maar ik vergeet keer op keer dat die deurpost nog nat is... nu al 3 keer witte handen! (Ezel 3x Rickert 4x..)

Gaaf Johan! Ben je zeker dat jij 'm krijgt of moet je op zo'n rotlijst voor een loting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hier in België spreken ze dan weer van "kletsnat" ( was ik trouwens al 3 !! keer vandaag)

Vie, ik val haast flauw: vier jaar droog, wat moet jij je sterk voelen B) het geeft me een gevoel van : the sky is the limit !

Zo, ik heb mezelf 2 huur DVD cado gedaan vanavond, terwijl zoonlief met een vriendje naar Jack Sperrow gaat kijken. ( de knapperd ;)

Goh, 2 DVD's huren is nog steeds goedkoper dan 2 flessen wijn....winst dus gemaakt vandaag ! Ik spaar dan ook maar voor een reisje, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk! Kun je straks eindelijk weg uit het depri appartement! En vlakbij het centrum is ook lekker als je van wat leven om je heen houdt. Moet je nog veel klussen als je erin kan? Ik ben dat hier nu zo zat haha maar ik heb dan ook gekozen voor een oud huis waarvan ik wist wel even zoet mee te zijn.

Dag Vie, leuk wat je schrijft, geeft de beginners moed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
Zo, ik heb mezelf 2 huur DVD cado gedaan vanavond, terwijl zoonlief met een vriendje naar Jack Sperrow gaat kijken. ( de knapperd ;)
quote>


En jij kijkt niet mee naar den Jack? :o Ik kan uren in zijn ogen verdrinken hihihi.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Vie, dat is geweldig!

Ik kibbel ook af en toe met de lieverds op het forum, maar ze helpen me enorm!

Johan, ik ben blij voor je, gefeliciteerd!

Ik heb net maar vast het verband van mijn knie afgehaald, er kwam een partij stof vanaf, haha.

Nu zitten alleen nog de pleisters van de diverse incisies.

Gelukkig is dat knellende verband weg.

Ik ga zo in bed liggen, slaap zo slecht dus neem de laptop maar weer mee.

Mss truste!

:present: Liesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je dan niet beter voetbal gaan kijken Jen;-) Lopen er 22 nu... Zweden speelt tegen Engeland en volgens een paar vriendinnen lopen er aardig appetijtelijke mannen in dat team.

Lave, Gerard heeft een paar maanden geleden in een vage bui een vliegtuig op stelten gezet door in het gangpad te pissen!

Nu gaat iedereen ineens Zembla opzoeken Johan haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...