lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 ja hoor Frodo, ik werk met een dubbele teller maar ik vond het toch nodig om het hier eerlijk te laten weten, niet? moet je niet afplakken wil je een rechte lijn schilderen? in jullie landje bestaan er toch wel echt vreemde dingen, hoor? one stop shop, evening stop, hihi gwen, ik heb de website AIA ontdekt, interessant materiaal, dank je hop hop naar het laatste deel van de dag: de avond ik ben omgeven met kids, dus kan ik niet weg, hoera! ik ga me vanavond droog kunnen afmelden van het dagpact, oef oef oef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ben naar de bouwmarkt geweest, de bieb, nog wat winkels en de supermarkt en daarna heb ik mezelf getrakteerd op Peking Eend - Bami bij. Heeeeeeeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Het verschil zit 'm hier in dat ik anders al aan het drinken was geweest en helemaal niet meer had gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Klinkt lekker Travel en je geld is goed besteed, hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Absoluut Lavendel. Nu ga ik lekker even onderuit en straks weer verder voorwerken, zodat er morgen een flinke duw gegeven kan worden aan het verfwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Zo, alles is gedaan nu kan het weekend beginnen. 'k Ben wel al kloddernat teruggekomen van de winkel want ik was met de fiets en ja natuurlijk een bui op mijn nek! Als dat weer zo heel de zomer gaat blijven dan staan we der goed op. En zeggen dat het nu in het middelandsezeegebied 35° C is. Nog 6 weken geduld en dan gaat ondergetekende voor 10 dagen op reis naar ... Mallorca :rose: Dan zal wat anders zijn dan hier in de regen te fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 goh frodo bij ons regen je kleddernat:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Goeienavond allemaal. Mijn voorlaatste examen zit er alweer op, oef. Nog een weekje blokken... het kort wel echt af nu En net zoals Frodo ga ik binnenkort dat rotweer hier ontvluchten in Sicilië. Yes, droom droom. Verder ga ik goed. Gisteren had ik zin in een borrel, maar ik heb hem lekker niet genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Dag dag alemaa. Regen? Hoezo, hartstikke lekker groeizaam weertje. Mijn bessenstruiken beginnen vormen van oerbomen aan te nemen. Maar dit terzijde. Met drank stoppen is echt helemaal geen gek idee. Ik zeg het nu, na, goh wat is het, een jaar of wat, vier ofzo. Eerst dacht ik, mijn hemel, moet ik dan elke dag denken aan niet drinken? Dat is toch niet vol te houden? En ik had ook nergens zin in, zonder die roes leek het me allemaal maar niets. Ja ik onthield me wel hoor, maar uit een soort verbetenheid. En van de weeronstuit heb ik hier op het forum verschrikkelijk veel ruzie (en ook lol) zitten maken. Toch is het er langzamerhand ingeslopen. Dat je merkt dat je zomaar twee dagen helemaal niet aan drank hebt gedacht. En dan gaat er een week voorbij. En dan merk je ineens, op een etentje, dat je niet meer hoeft. Zomaar spontaan, zonder hunkering. Of dat je 's avonds thuiskomt en niet eens meer een tersluise blik naar de koelkast werpt. Ja, wel omdat je trek hebt natuurlijk, in lekker eten. Dat is dan mijn volgende project, want de afgelopen vier jaar ben ik 10 kilo aangekomen. Leuk voor de rekening van de sportschool. Waar ik nu gelukkig gewoon weer zin in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Hier precies nog 1 week en dan 3 weken pleite naar France! Ok, ook wat werken (vrijwillig) maar dat is leuk... Travel, ik heb vandaag vast een stuk geschilderd maar ik vergeet keer op keer dat die deurpost nog nat is... nu al 3 keer witte handen! (Ezel 3x Rickert 4x..) Gaaf Johan! Ben je zeker dat jij 'm krijgt of moet je op zo'n rotlijst voor een loting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 ja jopie, 't is in zicht nu. Hopelijk toch, want het kan ook nog september worden, maar ik heb wel hoop om juni te halen. Klinkt goed Johan, vlak tegen het centrum. (ik ben nogal een stadsmens). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 En hier in België spreken ze dan weer van "kletsnat" ( was ik trouwens al 3 !! keer vandaag) Vie, ik val haast flauw: vier jaar droog, wat moet jij je sterk voelen het geeft me een gevoel van : the sky is the limit ! Zo, ik heb mezelf 2 huur DVD cado gedaan vanavond, terwijl zoonlief met een vriendje naar Jack Sperrow gaat kijken. ( de knapperd Goh, 2 DVD's huren is nog steeds goedkoper dan 2 flessen wijn....winst dus gemaakt vandaag ! Ik spaar dan ook maar voor een reisje, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Leuk! Kun je straks eindelijk weg uit het depri appartement! En vlakbij het centrum is ook lekker als je van wat leven om je heen houdt. Moet je nog veel klussen als je erin kan? Ik ben dat hier nu zo zat haha maar ik heb dan ook gekozen voor een oud huis waarvan ik wist wel even zoet mee te zijn. Dag Vie, leuk wat je schrijft, geeft de beginners moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Zo, ik heb mezelf 2 huur DVD cado gedaan vanavond, terwijl zoonlief met een vriendje naar Jack Sperrow gaat kijken. ( de knapperd quote> En jij kijkt niet mee naar den Jack? Ik kan uren in zijn ogen verdrinken hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Niks mee beginnen met die Jack hoor Jen.. hij is niet Adb safie;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Wow Vie, dat is geweldig! Ik kibbel ook af en toe met de lieverds op het forum, maar ze helpen me enorm! Johan, ik ben blij voor je, gefeliciteerd! Ik heb net maar vast het verband van mijn knie afgehaald, er kwam een partij stof vanaf, haha. Nu zitten alleen nog de pleisters van de diverse incisies. Gelukkig is dat knellende verband weg. Ik ga zo in bed liggen, slaap zo slecht dus neem de laptop maar weer mee. Mss truste! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ja Jen, ik ken dat soort zoals Jack, ....die moet je te veel delen met andere meiden, en ik ben nogal bezitterig ;-))) (lol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Originally posted by: RickertNiks mee beginnen met die Jack hoor Jen.. hij is niet Adb safie;-)quote> Oh? Dat is toch een brave huisvader dacht ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 heel fijn vooruitzicht voor de zomer Johan W :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Vie:heart: wat leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 O ja Jen, ik ga me installeren met Gerard Depardieu: een minder mooie man dan onze Jack, maar ik vind hem veel interessanter. Maar euh, die drinkt ook nogal veel zeker? :-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Wuif als het zover is hé Johan W, dat we je herkennen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Ik vind Depp ook wel een hele goeie acteur moet ik zeggen. Oh Johan, ik kijk naar zoveel mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Kun je dan niet beter voetbal gaan kijken Jen;-) Lopen er 22 nu... Zweden speelt tegen Engeland en volgens een paar vriendinnen lopen er aardig appetijtelijke mannen in dat team. Lave, Gerard heeft een paar maanden geleden in een vage bui een vliegtuig op stelten gezet door in het gangpad te pissen! Nu gaat iedereen ineens Zembla opzoeken Johan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Bedankt voor de tip Rickert... Snel zappen hahaha Ja, nu ben ik ook wel benieuwd Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden