AlbertRemmo Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 niks bitterballen in de prullebak, gewoon opeten en anders volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Haha AR, dan zijn ze niet meer te eten man! Nee ik gooi nooit eten weg hoor, als ik iets over heb krijgen mijn katjes het als ze het tenminste lusten. Ben trouwens gek op bitterballen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Upperdepup!! Had deze helegaar nie gezien nie! Rickert says..... Taart, limo en rozen voor de helderziende? 3-2 (Ned-Dui) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Avond, dus hoe is het dan nu, met hoeveel goalen moet holland dan winnen vanavond om door te mogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Het is nog poulefase dus kan nog alle kanten op. De eerste 2 gaan door en met 4 teams zijn er dus 3 wedstrijden. De beslissing in de poule valt zondag.... maar als Nederland verliest wordt het wel erg moeilijk maar theoretisch kunnen ze zelfs dan nog door. Heb je hier wat aan haha. Na de poulefase is het echt knock-out, verliest iemand dan is het bye bye zwaai zwaai..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dat is (nog) niet belangrijk Vm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Oke, ik ga maar 1 score invullen denk dat 2 niet mag? Nederland-Duitsland 2-1 (laat ik eens gek doen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ok. dus eigenlijk is dan vandaag gelijkspel of zelfs verlies ook goed, voorlopig dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 en anders 1-1 wat valt er te winnen? fles limo?? daar doe ik het voor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 maar ik denk dan wel dat duitsland gaat winnen vanavond, 2-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ik hoop dat ze winnen maar denk nederland-duitsland....1-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 denk ik ook Snoep...teminste..ik vrees het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 nu eerst denemarken ..portugal kijken denmarken moet verliezen....gaat wel lukken denk ik maar het is net als het weer...niet te voorspellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Deze Belg supportert voor Oranje , maar zelfs al verliezen ze of is het gelijkspel; wordt toch een voetbalfestijntje straks. 'k Vind wel dat Bert wat positiever mag zijn over zijn ploeg in de pers. De match tegen Denemarken was gewoon brute pech. N-D 2-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 En volgens mij wordt Denemarken gewoon in de pan gehakt zodadelijk. 't Zijn wel bescheiden jongens .. die Denen. Kan ik erg appreciëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dat is wel een te verwachten scenario Rae, toch kan het nog raar lopen in deze poule. Bovendien, de Denen hebben het Portugal wel vaker lastig gemaakt. Interessante info die je gevonden hebt trouwens. (gisteren) bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik voorspel 2-1 voor oranje, t zal lang achterstand of 1-1 zijn, maar dan komt KJH erin en die gaat bewijzen dat hij er meteen al in had genoeten. Ik hoop dat Kuijt ook een echte kans krijgt vanavond. Helaas moet ik werken, maar ik probeer te spieken tussendoor. Olé, Olé Olé heel belgie zingt met ons mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Denemarken heeft al een punt tegen! oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 2-0 v. Portugal al en daar moeten we zaterdag dus ook nog tegen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ja, Jane als we zaterdag nog halen!? Als we verliezen vanavond, zijn we dan al niet uitgeschakeld? 2-1 voor Duitsland vanavond (zei de pessimist) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 wordt het toch weer spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Denemarken komt terug 1-2 Nee rapi, zegt niet veel en hangt van de anderen af als portugal nu wint en ned ook hebben we allemaal 1 wedstrijd gewonnen en verloren (of waren er gelijkspel-wedstrijden bij? ik doe maar net alsof ik op de hoogte ben, maar niet dus:D) maar zaterdag wordt dus ook geen makkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ssssst jane je klets teveel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ik ben reeel en zeg 2-1 voor duitsland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik zeg 2-0 voor Duitsland. Hoop het niet, maar ben er wel bang voor... Veel plezier allen vanavond, we shall see!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden