witte Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Heee hannybannie, Fijn dat de uitslagen goed waren bij de dokter. Was wel ff schrikken denk? Kan ik me zo voorstellen. Leuk om van je project te lezen Gwen lijkt me wel zwaar trouwens de tuin doen en rugklant zijn... Kijk maar uit. Truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 ja hoor daar heb je Witje nog ff spuit 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 truste Witje lees je morgen wel hoop ik:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ik vraag het me nu pas af, maar wat was er gisteren aan de hand dat vandaag the day after is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Slaap lekker Hannah. Hoi Witte, gezellig! Ik heb een opklapbaar krukje. Ik ZIT gewoon te tuinieren... geen pan, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Jenneke, voetbal... Volgens mij heeft Italie net gewonnen... het piazza staat op zijn kop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 nou spuit 11 zegt: weltrusten dames Slaap lekker en mooie dromen:heart: (oeps sorry kon t niet laten Han) Kijk das nou inventief tuinieren. Goed bedacht!! Lijkt me super zo een project. en vooral de zon, want tjeeeemig das echt een crime hier aan t worden hoor Nog ff en de zomer is alweer voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Hihi, wat ben ik weer wereldvreemd Oh heerlijk. Ik was eens in Venetië toen Italië won, geweldige sfeer. Have fun ginder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ik ga morgen naar een AA- meeting, met een boemeltje de grens over.. Moeten de bouwvakkers zelf maar een pasta'tje in elkaar draaien. Alci-kokkie gaat naar een meeting.... Heel veel zin in... Ik ben er al vaker geweest. Allemaal fellows... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Verslaving is in elke taal hetzelfde Gwen dat voordeel heb je. Veel succes morgen op je meeting Ik ga lekker mn bed in, Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Slaap zacht Witje.. Sogni d'oro, tot morgen wakkere frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Dag mensen, slaap zacht. Ik luister nog wat muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goedenacht iedereen, bedankt voor de reacties. Ik hou ze bij me. Toch aan het drinken geslaan vanavond. Lavendel, ik vrees (terecht) voor leeuwen en luipaarden in de Masai Mara onder die baobab, maar ik snap je punt. Over het roer draaien, Albertina. Soms heb je dat al zo veel keer gedaan. Sta je daar aan de afgrond en de eenvoud vraagt om gewoon rechtsom te keren. De realiteit echter lijkt een torenhoge muur tussen jezelf en de afgrond. Overmorgen ga ik ayurvedische recepten uitproberen met een vriendin. Tegen dan moet ik er dus weer staan. Nuchter en opgeruimd. Groetjes Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Overmorgen? Dat klinkt als een excuus om morgen door te drinken Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Nope Dylan, Ik heb op z'n minst een nuchtere dag nodig om mijn studio te herschapen in een aanvaardbaar oord. Morgen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Mooi dan, des te beter. Slaap ze voor straks, ik ga ook maar eens horizontaal. Ritme beetje bijstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Oke, droomse, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden