albertina Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goedemorgen, het is nog wat vroeg maar ik ben uitgeslapen. Dus, hup was in de masjien en het dekbed buiten te luchten. Nu even lekker een bakje koffie en echt goed wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goedemorgen Albertina, en ook al vast voor de rest van de wereld. Was nog ingelogd, dacht dat je tegenwoordig automatisch werd uitgelogd als je een poosje niet actief was... Fijne dag allemaal, ben benieuwd naar het beloofde noodweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 goede morgen frummels. eerst maar eens een bak koffie om wakker te worden. en het 'noodweer' mag mijn huisje overslaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goedemorgen allemaal, Ook hier even op het gemak wakker worden. Het regent hier pijpenstelen en het is nog donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 nog donker kameleon??? waar woon jij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Hannah, ik sluit mij bij Fibo aan, Het lijkt hier inmiddels wel nacht. Ik wacht op de 1e onweersklappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 In het zuidwesten Igor, de donderbuien vliegen langs ons huisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Hier ook, wat een flutweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 ohoh dan ga ik gauw. fijne dag dag. wanneer kom yvonne weer terug??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Als ik de buienradar moet geloven is het hier rond 9 uur voorbij, hoop dat de zon dan ook komt kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Je hebt in je leven periodes waarin het zwaar is. Het kan zijn door een ziekte, een sterfgeval, geldproblemen, het gemis van liefde of domweg dat er niets lukt. Dan wordt het duister in je. Het kan ook letterlijk fysiek zwaar op je drukken. Als je eenmaal in zo’n periode zit, dan is het heel gemakkelijk om dieper en dieper in de ellende weg te zakken. Niets lukt meer, de ene tegenslag na de andere volgt en je bent het spoor bijster. Je weet simpelweg niet meer hoe je hieruit kunt komen. Het ego voelt zich hier wel bij. Ja, echt waar. Het ego wordt groter naarmate de drama’s ook groter worden. ‘Kijk mij, arme ik’, zegt het ego dan en het zwelgt in de ellende. De echte ellende is dat je met deze energie ook de ellende juist weer aantrekt en daarmee zit je dan in een vicieuze cirkel. We creëren ons leven met onze gedachten en met name met onze emoties die met die gedachten zijn verbonden. Hoe je hier uit kunt komen: door te zien dat het ego houdt van het drama en dan daar niet voor te kiezen. Het is niet gemakkelijk om dwars tegen de negatieve stroom in te zwemmen, en toch… Ga kijken naar lachfilms, geniet en zie wat altijd is en blijft: een natuur die ontluikt; de blaadjes die voorzichtig te voorschijn komen, vogels die een nest bouwen. Geniet van elke zonnestraal en van een lach op het gezicht van een kind. Laat de ellende los en distantieer je ervan. Kijk of je uit de tengels van de negatieve emoties kunt blijven. Zie dat het ego drama wil en dat jij dat ego niet bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 goedemorgen en bedankt kameleon , zo mooi en er is nog een dagdraadje aangemaakt door onze lieve Bo mijn kinderen zullen naar school moeten zwemmen vrees ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Graag gedaan Lavendel, Daar waar ik kracht uit put, wil ik graag met jullie delen, het zou egoïstisch zijn om het voor mezelf te houden. Zo heeft ieder een keuze om er iets mee te doen. Ik ga dochterlief maar even met de auto brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 goeiemorgen frummers begrafenisweer vandaag dat wordt natregenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 mogge... buiten maar even douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 blikseminslag bij NS Utrecht geen mogelijkheid bij de crematie van oom te zijn hierdoor. Dan maar hier aan het werk en weer een kaarsje laten branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTAlbertRosa:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 misschien gewoon bezorgd meis en voelt ze zich machteloos? in elk geval is ze betrokken lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Gelukkig dat je bloeduitslagen goed waren Hannah, wat raar dat je ha zulke dingen tegen je zegt, misschien maakt ze zich zorgen om jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wat een mooie posting Kameleon. Echt heel erg bedankt voor het delen met ons! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Hannah, goed gedaan. Ik ben blij voor je. Ik ben het met Jane eens, huisartsen kunnen soms raar uit de hoek komen als ze zich ongerust maken, doettie van mij ook. Sterkte en een dikke knuf! Kameleon, dank je voor je prachtige stukje, ik heb het opgeslagen, echt mooi! Verder iedereen goedemorgen! Ik heb vandaag vreselijke pijn in mijn kuit en ben nou bang dat ik een trombosebeen heb. In de papieren van de operatie straat namelijk dat je bij kuitpijn direct contact moet opnemen. Brrr, straks aan de fysio ook vragen, die zal er ook wel verstand van hebben toch? Ze komt om 10 uur. Lieve mensen, drijf niet weg, hier lijkt het ergste voorbij (071). Kussies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goedemorgen allemaal! Hier is het prachtig weer, de tuindeuren staan open. Het ruikt heerlijk buiten, de naaktslakken trekken traag hun spoor. Ik ben nog niet bijgelezen, dat ga ik zo maar even doen. Straks ga ik de AA bellen, een best wel grote stap voor mij. Tot later en anders een fijne, droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Goedemorgen, Slecht geslapen, heel naar en me dus verslapen vanochtend. Werd om 8.00u wakker, oei. Maar ja, het regende pijpenstelen dus hoefde ik me niet echt te haasten, als het regent staat er overal file en kom ik er toch niet door. Nu kon ik zo doorrijden:) Meld me droog af voor gisteren en aan voor het dagpact vandaag: DAGPACT Albert Rosa Travel Groetjes en een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Sterkte Liesje. Nogmaals; probeer alle hulp bij elkaar te schrapen wat je kunt. Dit lijkt me wel het uitgelezen moment voor een hele grondige make-over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden