igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 dubbele vraag dubbel antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Met een fris hoofd, de geur van verse koffie, in de zon.... ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Jopie, werkse vandaag! Gwen, kijk maar uit, zodadelijk zitten we allemaal bij jou in Italië Ik mis Von ook maar ook nog anderen, zoals Fleurtje en Gunn....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Igie is het gisteren fout gegaan? Maar dat was vorige week toch ook al of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Gezellig, Madelief! Ik maak een beste 'doppio'voor jullie! Gunn, jeetje Gunn. He man, je voorraadkamer is nu wel leeg, eropuit dus! Of ben je met je oom mee naar Australie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Nog even aan Madelief, gister schreef ik dat je vandaag "gewoon" weer naar de AA gaat bellen. Dat schreef ik omdat als je er eenmaal doorheen bent, de angst om contact op te nemen. Je zal denken, goh, wat goed dat ik dit heb gedaan. Het was bedoeld om je een hart onder de riem te teken. En nu ben ik de deur uit, regeldingen en daar heb ik er iets teveel van momenteel. Dus wat morgen kan morgen aan de andere kant, wat gedaan is is gedaan. Ik zal zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 En Smikkie? Waar hangt die uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 bollie ik ben zaterdag ook de mist ingegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedemorgen allemaal, Het zonnetje schijnt en daar word een mens vrolijk van. Iedereen al vroeg uit de veren en Shahire zelfs aan het behangen (heel vroeg ). Sjonge. (Ben onder de indruk). Jane: ik sluit me bij jouw posting aan. Het is altijd fijn als Yvonne rond 06.00 de draad opent met koffie, verse jus en broodjes en anderen onder de douche jaagt:) Het is het dagelijks ritueel, de vastigheid daarin wat zo belangrijk is. En het is ook een gezellige start. Dus Yvonne, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je er snel weer bent. AR, hoop dat je opgedroogd bent joh en dat het goed met je gaat. Ook vandaag gaan we er weer voor. DAGPACT: Albert Travel Allen een fijne dag gewenst en sterkte aan degenen die het moeilijk hebben. Liefs, Travel PS. Gwen, ik vind je een kanjer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 ik had in de vakantie al gedronken. denkend dat ik het bij 2 glaasjes kon houden . nou na 1 glas ging ging de rest er zo achteraan hoor. de volgende dag een kater. maar ja ik had voor de rest van de vakantie ook nog een fles gehaald dus die ging de dag erna er weer door. ik had toch m'n belofte al verbroken. bij thuiskomst nog even wat "moeilijke" momenten, dus waarom zou ik niet ik ben toch al een slappeling...... tja en dan de knop weer vinden, ik heb m'n belofte verbroken grrrrommmgrummbrrrmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hé verdorrie lieverd das balen. Ja je hoort het hier vaker. De rem is eraf, je laat de controle los, en dan is het raak. Heel jammer meis maar toch maar weer de draad op pakken. Je verdiend het om een adb. leven te hebben. Wel goed dat je het nu meld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Tina, Ja, ik begreep je wel hoor. Mijn humeur was niet zo top gisteren. Nu lees ik het al weer heel anders. Thanx voor het onder de riem:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Originally posted by: gwenGezellig, Madelief!Ik maak een beste 'doppio'voor jullie!q]Ik heb liever een ristretto,dat kan wel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Travel; ik had in een vorig leven een B&B dus herken wel een zorgzame start vd dag. Nu moet ik er zelf weer voor zorgen, maar Von leest vast mee, dus meis: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 wat een George Cloony-talk hier:$ maar een bakkie koffie nog maken dan. Iggie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 even voor beachbabe spelen nu hij nog schijnt. Donderdag schijnt het weer noodweer te worden dus in het hier en nu leven maar weer:rose: heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hannah, ik zou zeggen kijk niet meer achterom en zoek niet naar het waarom, de feiten liggen er. Het kost al energie genoeg om van de drank af te blijven! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Spike moet dat laatste was niet: leek, zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 getsie via de webcams lijkt het niet echt strandweer maar wat is het nou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goede, droge dag allemaal. Dank jullie wel voor het goede begin! Mr. Decafinato heb ik helaas nog niet gespot... Ik stap in het treintje naar de meeting... Gelukkig in het Engels... Hahaha, ik zie mezelf al in het treintje repeteren; "Io sono Gwen, sono alcoholicisista" en dan een hele lange silencio..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Spikey! Je hebt NIET gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 mijn ervaring ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 en wie wolken stuurt naar een ander kan zelf niet naar het strand? puh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ook van mij een dikke proficiat spike. Als je het in de huidige omstandigheden kan, dan kan je het altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden