albertina Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Goedemorgen luitjes, even wachten, wie opent er Sha of mijn persoontje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Haha Tina eigenlijk kwam ik even mijn post checken toch weer even ingelogd nu een hele goedemorgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Sha, goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, wat is die eerst kop koffie toch lekker! Hieronder weer een opstekertje voor deze dag: ACCEPTATIE Iedereen heeft wel eens last van angsten of ongeloof. Heel menselijk. De uitdaging ligt in het omgaan met pijnlijke gedachten. Angsten zijn gedachten. Iedere keer als een angst naar voren komt, kun je de woorden ‘ik heb de gedachte dat…’ er voor plaatsen. Je kunt de angst dan zien als iets wat vaker terugkomt. ‘Oh, daar is ie weer’. Begroet de angst. Accepteer het. Het maakt onderdeel van je uit. Accepteren betekent nemen zoals het wordt aangeboden. Laat de angst vervolgens los. Het is een gedachte waar je niets mee hoeft te doen. Leef in het nu. Volg je eigen waarden. … Geef me de kalmte om te accepteren wat ik niet veranderen kan, de moed de dingen te veranderen die ik kan veranderen en de wijsheid het verschil tussen deze twee te zien… Voor iedereen een fijne dag! Warme groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Kameleon, ook een goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ook goedemorgen Kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Goeie morgen Kamé. en Borrie. 'k kon niet meer slapen. heb toch aan zo'n 6 uurtjes genoeg. wil vandaag min bedstede eens op ruimen. Daar heb ik een kleerkast van gemaakt, en het wordt tijd dat ik die eens goed ga uit baggeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Woehahaha das een goeie, lieve Borrie. Die ken ik nog. Kom uit de bedstee m'n liefste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Goede morgen allemaal, Lien2206 En Stoppertje van harte gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Goedemorgen Mensen, Het gaat prima, deze week gestart met de internetbehandeling. Een druk weekend voor de boeg, vanavond krijgen we visite en morgenavond moeten we op visite, helemaal geen zin in maar je moet wat.... Ook vandaag neem ik de eerste NIET. Nu snel aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Lieve mensen, Ik heb de dagdraad van gisteren even terug gelezen. Wat mij bezighoud is dat ik het idee heb dat er mensen zijn die denken dat mijn persoontje super positief in het leven staat. Dat is niet zo, ik probeer er het beste van te maken. Net als jullie worstel ik elke dag om die 1e niet te nemen. Gistermiddag stond ik voor de koelkast en wilde toch echt een glas nemen. Heb het niet gedaan, temeer omdat ik weet hoe teleurgesteld en bang mijn dochtertje zal zijn. Dat wil en kan ik haar niet aandoen. Ook wil ik mij niet meer overgeven aan het piekeren, wat geweest is is geweest. Dat wat ik moet verwerken komt wel, ik weet dat dat niet makkelijk zal zijn en dat het zeker niet met een lach zal gebeuren. Het is voor mij duidelijk dat ik door die ellende nog heen moet. Maar dat kan niet als ik niet nuchter en stabiel ben. Dus eerst mijn persoontje en gezin terug op de rit en daarna wordt het hard werken. En ja, ik irriteer mij ook aan files, een brug, mensen die midden in het winkelpad staan te kletsen etc. Nogmaals, ik lach de problemen niet weg en ga ze zeker ook niet uit de weg. Dit moest ik even kwijt. Warme groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Kameleon, zo lees ik dat ook niet hoor. Dat je een positieve benadering zoekt vind ik alleen maar mooi. Ik lees je graag. En jij bent jij, dus blijf schrijven zoals jij dat wilt. Een ieder het zijne en als er mensen zijn die er anders over denken is er nog altijd de mogelijkheid tot scrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Precies Tinus, laat een mens nu eens gewoon in z'n waarde. Kijk als je ziet dat iemand niet goed bezig is, en zichzelf schaadt, kun je hem of haar daarvoor waarschuwen maar ga niet proberen iemand te veranderen omdat jij moeite hebt met het gedrag. O en goeie morgen allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Dat is ook zo Albertina, het hield me bezig, dan kan je het maar beter even neer schrijven toch? Iedereen is goed zoals hij/zij is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Bol, precies. Er is een spreekwoord, "verwijder eerst de balk uit uw eigen oog eer u de splinter uit het oog bij een ander verwijdert" Het is een ouderwetse maar zo nu en dan van toepassing hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 goeiemorgen frummers. lang geleden dat ik op de 1e blz van de draad kon schrijven. Vonneke, mn 1e bakkie proost ik op jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Goedemorgen Bolletje, We maken er maar weer een goede dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Originally posted by: kameleonDat is ook zo Albertina, het hield me bezig, dan kan je het maar beter even neer schrijven toch?Iedereen is goed zoals hij/zij is:)quote> Ik las het als een soort van veronschuldigingvan jouw kant.Vandaar mijn reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Nu eerst dochterlief naar boven bonjouren, aankleden en naar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Goeiemorgen allemaal! Is Von bijna terug nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Nee Hannah, ik had het niet over jou. Meer in de algemene zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 we wachten maar af weer. het is nogal ongelijk verdeeld lijkt me zo. net als in real life dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Fijne dag Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Hier ook een drukke dag volley, verjaardag, koffie bij weer iemand anders en dan naar The Help. Help wat luxe voor een vrijdag:D fijne dag frummers en voor hen die even door moeten zetten: doen! het loont. En Lien en Stoppertje: van harte en een extra fijne dag vandaag. :light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden