Emmaroos Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Hoezo dan Bulletje? Wat is er gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Het verhaal dat Coco aanhaalt komt op mij over als aangeleerde "kennis" van een of andere "loog". Een theoreticus, iemand zonder eigen ervaring. Op mij maakt het dus geen indruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik ben toch zo nieuwsgierig waar je dan zo blij van wordt Madelief? Of ben je al weg? Ik hoor het dan nog wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: BamBamEn met alle respect Fleur; je schreef dat je het magische moment niet wilde doorbreken. Je had toch kunnen proosten en daarna wat anders kunnen gaan halen?Ik meen dan toch te lezen dat je min of meer zwicht omdat je én geen zin hebt iets uit te leggen(wat vlgs mij helemaal niet hoeft) en b; nieuwsgierig bent.Maar goed, ik wil het mooie moment van de doop en je metekind niet teniet doen, zeer zeker niet.En zo heeft het voor jou gewerkt en dat vind ik fijn voor je.En het wil idd ook helemaal niet zeggen dat je vanaf nu weer als een razende aan de zuip gaat. Zo hoeft dat niet te zijn en niet te gaan.Het is gewoon, denk ik, dat ik er al teveel de mist heb zien ingaan.Ik had ook niets kunnen schrijven maar dat lukte toch niet.Er gaan altijd alarmbellen rinkelen bij zo een bericht. Dat ligt niet aan jou of wie dan ook.Maar goed, ik denk er nog eens over na. Zoals ik al schreef; een ieder gaat haar eigen pad en een ander heeft daar meestal niet veel invloed op.quote> In heel je relaas heb je heel wat ingevuld BB.Was ik nieuwsgierig? Nee ik heb geschreven waarom ik meedronk. Had ik geen zin om het uit te leggen? Dat kan maar nogmaals ik schreef waarom eerder waarom ik dronk.Ik vind jullie reacties spijtig.Ik begrijp dan ook jullie wantrouwen niet. Het is inderdaad een feit dat weinig mensen gecontroleerd kunnen drinken maar..Ik doe niet luchtig. Misschien leest het zo maar so be it.Ik lees, ik zie...ik weet een boel meer dan jullie me krediet voor geven.Ik vraag me af wat ik hier eigenlijk doe.En weet je waarom dit me irriteert? Jullie hebben het niet over mij...jullie veralgemenen. We zijn niet één pot nat. Ik ben Fleur en ik vertik het om zo kortzichtig te zijn.Want dat is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Fleur heb je het nu ook naar mij toe omdat je schrijft over "jullie? Ik heb toch echt geschreven dat ik het zie vanuit mijzelf. Ik beschuldig niet, ik beschrijf alleen hoe ik het zie als ik zou kiezen om te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dus bij deze geniet Het is mooi wat ik las Coco..Kan me daar voor een stuk in vinden. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: bolletjeFleur heb je het nu ook naar mij toe omdat je schrijft over "jullie? Ik heb toch echt geschreven dat ik het zie vanuit mijzelf. Ik beschuldig niet, ik beschrijf alleen hoe ik het zie als ik zou kiezen om te gaan drinken.quote> Ik bedoel helemaal niet dat je beschuldigd bolletje. Je beschrijft hoe jij het zou zien als jij zou kiezen om te gaan drinken.Maar waarom doe je dat?Ik ben jou toch niet? Ik weet dat jij niet kan drinken, ik weet dat BB niet kan drinken, hell babe ik zit hier hoe lang al?? Ik weet wel ongeveer wie welke pijnpunten heeft.Waarom niet vragen hoe ik het zie? Waarom niet openstaan voor wat ik voel, ervaar, denk...Waarom niet meedenken met me in plaats van invullen voor me.Zo voelt hetMaar daarom heb ik je niet minder graag hoor Nu echtie weg*kusje* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dan denk ik toch dat je verkeerd leest Fleur, of het verkeerd interpreteert misschien. De meeste reacties gaan niet over jouw stukje maar zijn geschreven aan de hand van jouw stukje. Dat lijkt me een groot verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 moet me er idd niet mee bemoeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik heb een heleboel afgekregen van de administratie die ik moest doen ben het wel zat nu. Morgenavond vlieg ik weer naar Frankrijk en kom donderdag nacht terug nu ga ik mijn bed in truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Jammer Bulletje dat je er zo over denkt. Ik hoop toch echt dat je op een dag heel blij bent dat je niet meer hoeft te drinken en daar zo gelukkig van wordt dat etentjes, feestjes enz net zo gezellig, zo niet gezelliger worden dan met drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Veel plezier daar AR en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Waarom niet meedenken met me in plaats van invullen voor me. Zo voelt het *quote> Maar ik vind het erg moeilijk om mee te denken met iemand die wel drinkt terwijl hij verslaafd is Fleurie. Ik vind het een groot risico, wat ik ook vaak hier schrijf. Ik kan dus alleen vanuit mijzelf reageren en kan niet mee denken. Ik kan me niet verplaatsen in jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Jopie, even een hele dikke :sun:voor jou!!! Bulletje, knuf terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 ha jopie, hoe gaat het? Het bemoeien met conflicten op forums... dat heb ik altijd heel erg gehad. Het schijn geminderd te zijn. Maar waarom noem je dat verslavingsgedrag? Mijn ex-man had dat ook heel erg, en die is nooit verslaafd geweest. Of begrijp ik je, wellicht, verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Akelei Rustig aan en weltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Over het algemeen eigenlijk, is dat wel eens een bedenking die ik bij dit forum heb. Wordt niet alles te veel met alcohol en/of verslavingsgedrag geassocieerd? Vele zaken zullen we ook terugvinden op een forum over depressie, angststoornissen, en zelfs op fora voor "normale" mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Allemaal een goede nachtrust. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ha, het is een feit dat ik niet aan uitstelgedrag leed voordat ik dronk... Dat is dan ook pas op mijn 25ste of zo begonnen, heeft weinig met drank te maken maar eerder met het leven van een volwassene vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik ga zo lekker mn bed in. Me druk maken om mezelf.... weltrusten allemaal, slaap lekker Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 ik ga mn vreetbui ook maar eens transformeren in een mooie droon ofzo slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 slaap lekker allemaal. Ik houd de boel nog even recht. Morgen naar de dierenarts voor vaccinaties, en mijn kleine kameraad heeft ook een knobbeltje dat ik niet vertrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedenavond en slaap goed,... ik zwaai wel mee, Hannah, krijg je niet alleen een slap handje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden