Spring naar bijdragen

zondag 24-6-2012.

bolletje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: BamBam
En met alle respect Fleur; je schreef dat je het magische moment niet wilde doorbreken. Je had toch kunnen proosten en daarna wat anders kunnen gaan halen?
Ik meen dan toch te lezen dat je min of meer zwicht omdat je én geen zin hebt iets uit te leggen(wat vlgs mij helemaal niet hoeft) en b; nieuwsgierig bent.

Maar goed, ik wil het mooie moment van de doop en je metekind niet teniet doen, zeer zeker niet.
En zo heeft het voor jou gewerkt en dat vind ik fijn voor je.
En het wil idd ook helemaal niet zeggen dat je vanaf nu weer als een razende aan de zuip gaat. Zo hoeft dat niet te zijn en niet te gaan.
Het is gewoon, denk ik, dat ik er al teveel de mist heb zien ingaan.

Ik had ook niets kunnen schrijven maar dat lukte toch niet.
Er gaan altijd alarmbellen rinkelen bij zo een bericht. Dat ligt niet aan jou of wie dan ook.
Maar goed, ik denk er nog eens over na. Zoals ik al schreef; een ieder gaat haar eigen pad en een ander heeft daar meestal niet veel invloed op.quote>

In heel je relaas heb je heel wat ingevuld BB.
Was ik nieuwsgierig? Nee ik heb geschreven waarom ik meedronk. Had ik geen zin om het uit te leggen? Dat kan maar nogmaals ik schreef waarom eerder waarom ik dronk.
Ik vind jullie reacties spijtig.
Ik begrijp dan ook jullie wantrouwen niet. Het is inderdaad een feit dat weinig mensen gecontroleerd kunnen drinken maar..
Ik doe niet luchtig. Misschien leest het zo maar so be it.
Ik lees, ik zie...ik weet een boel meer dan jullie me krediet voor geven.
Ik vraag me af wat ik hier eigenlijk doe.
En weet je waarom dit me irriteert? Jullie hebben het niet over mij...jullie veralgemenen. We zijn niet één pot nat.
Ik ben Fleur en ik vertik het om zo kortzichtig te zijn.

Want dat is het
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Fleur heb je het nu ook naar mij toe omdat je schrijft over "jullie? Ik heb toch echt geschreven dat ik het zie vanuit mijzelf. Ik beschuldig niet, ik beschrijf alleen hoe ik het zie als ik zou kiezen om te gaan drinken.quote>

Ik bedoel helemaal niet dat je beschuldigd bolletje. Je beschrijft hoe jij het zou zien als jij zou kiezen om te gaan drinken.
Maar waarom doe je dat?
Ik ben jou toch niet? Ik weet dat jij niet kan drinken, ik weet dat BB niet kan drinken, hell babe ik zit hier hoe lang al?? Ik weet wel ongeveer wie welke pijnpunten heeft.
Waarom niet vragen hoe ik het zie? Waarom niet openstaan voor wat ik voel, ervaar, denk...
Waarom niet meedenken met me in plaats van invullen voor me.
Zo voelt het
Maar daarom heb ik je niet minder graag hoor :sun:

Nu echtie weg
*kusje*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet meedenken met me in plaats van invullen voor me.

Zo voelt het

*quote>

Maar ik vind het erg moeilijk om mee te denken met iemand die wel drinkt terwijl hij verslaafd is Fleurie. Ik vind het een groot risico, wat ik ook vaak hier schrijf. Ik kan dus alleen vanuit mijzelf reageren en kan niet mee denken. Ik kan me niet verplaatsen in jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha jopie, hoe gaat het?

Het bemoeien met conflicten op forums... dat heb ik altijd heel erg gehad. Het schijn geminderd te zijn. Maar waarom noem je dat verslavingsgedrag? Mijn ex-man had dat ook heel erg, en die is nooit verslaafd geweest. Of begrijp ik je, wellicht, verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het algemeen eigenlijk, is dat wel eens een bedenking die ik bij dit forum heb. Wordt niet alles te veel met alcohol en/of verslavingsgedrag geassocieerd? Vele zaken zullen we ook terugvinden op een forum over depressie, angststoornissen, en zelfs op fora voor "normale" mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, het is een feit dat ik niet aan uitstelgedrag leed voordat ik dronk... Dat is dan ook pas op mijn 25ste of zo begonnen, heeft weinig met drank te maken maar eerder met het leven van een volwassene vrees ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...