bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goeie morgen, waar is iedereen? Gisterenavond boven gaan slapen, Om 21.15 naar bed gegaan en om 6.00 eruit. Das nog eens een ruk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedenmorgen Bolletje, ik ben hier:) (titel van de dagdraad klopt niet helemaal, is al juni) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedenmorgen ook voor alle langslapers. DAGPACT Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goeie morgen Rosa. Heb het al aangepast. Ja dat heb je als je vroeg bent. Zo eens kijken wat voor 'n weer het vandaag wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Het weer belooft voor vandaag niet veel goeds denk ik als ik zo naar buiten kijk. Bolletje, jij bent natuurlijk ook een langslaper;) Heerlijk als je zo'n lange nacht kunt maken. Is het probleem met de schimmelplek al opgelost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 En ik ben ook weer weg, misschien tot later. Fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik een langslaper :present:sa?????? Wel nee joh, juist niet. Ik kan zo wie zo niet uitslapen, en heb meestal aan zo'n 6 uur slaap genoeg. Nou ik ben boven gaan liggen dus adem die schimmel niet meer in. Maar hoest nog best wel erg. Dat moet ook over gaan en vrijdag ga ik ff foto's laten maken van m'n longen en keel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Ik gooi de espresso-machine op stoom! Begin zelf met een latte machiato, U roept maar... Trouwens, ben er serieus over aan het denken terug in NL een zomerbaantje in een koffiewinkel te gaan zoeken...(met taartenuitloop...) Heb de afgelopen 15 jaar in de horeca gewerkt, maar wil niet meer tussen de flessen staan, de hele dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedemorgen allemaal! Wat een weertje..... Toch ga ik er zo op uit, naar de AA. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Heee whats up hier?? Nog niet eens 1 blz vol hier op een regenachtige zondag. Juist weer om al op blz 5 te zijn.. Goeiemorgen allemaal Logt u maar in.. ga ik ff douchen ondertussen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Madelief, ik wil ook mee! Wacht op mij, Ik zit hier in meetingloosland... Hai Witte, koffietje misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedemorgen luitjes, over het weer zeg ik niets. Madelief, je hebt de smaak te pakken, goed hoor. En al zo vroeg, hier in Amsterdam is de 1e meeting pas om 11.00 uur. Gwen, een beetje Big Book (o.i.d) lezen kan ook hoor. Het is behelpen maar beter dan niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Albertina! Bon giorno. Ik was net skype-meeting-mogelijkheden aan het bekijken... Mogelijkheden genoeg.. Lekker espresso'tje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Thnx Gwen voor de koffie (volgende keer liever thee;) ) Volgens mij moest Madelief een tijdje reizen voor een meeting. Das nadeel als je in middel of nowhere woont. Ik ga dr ook vandoor de toedels allemaal. Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Je verhuizing komt nu wel lekker snel dichterbij.. Nog een paar weekjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedemorgen allemaal, Witte nodigt iedereen zo vriendelijk uit en ik neem maar aan dat ik daar ook onder val Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Hoi Aak, coming up, je verkeerd! (Zo kan ik wel vast oefenen voor mijn zomerbaantje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Hoi Teveel, Harry is het geloof ik... Koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 tuurlijk Harry en ook goeiemorgen frummers. Al ziet het er wel erg sombertjes uit buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goede morgen allemaal, Ik ben ook weer present hoor lekker geslapen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 We zijn met twee kleindochtertjes, 3 & 5, in Zuid-Limburg. Als het een beetje droog blijft dalijk naar de Valkenier. Maar eerst moeten ze nog even nat worden onder de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 dubbele espresso met suiker graag Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dank Gwen maar drink 's morgens altijd thee. Staat nu voor me, en een beschuitje met Leerdammer kaas. Mocht kiezen uit aardbeien, hagelslag extra puur of kaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 AR... Doppio voor jou! Ga je weer aan je administratie vandaag? Dan stuur ik met enige regelmaat een cafeine-shot jouw kant op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 leuk dat pretpark Har (moest het googlen, voor jou vanzelfsprekend blijkbaar dat we weten wat De Valkenier is) dan maakt een regendag niks uit voor jullie he. Ik mag er straks 2 x doorheenfietsen, en dan thuis maar douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden