Esperanza Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Heel even, iedereen een goede avond gewenst. Ik blijf niet lang want ik ben dronken. Emma, kan jij me even zeggen hoe het met Lytse en Smikkie is. Heb niet de moed om bij te lezen om verschillende redenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Hoi Es, Jammer dat je dronken bent, ga lekker slapen meid. Lytse is op vakantie en Smikkie komt hier niet meer. Kop op meid. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Het dronken zijn valt nog wel mee..... Tja, dat denken de meeste onder ons altijd hé. Dat Lytse op vakantie is wist ik maar ik had haar al terug verwacht. Hoe komt het nu dat Smikkie niet meer komt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Ik weet niet meer precies hoe het ging maar Smik deed een beetje raar op het forum en toen had hij er ineens genoeg van allemaal. Het is jammer voor hem en ik hoop maar dat het goed met hem gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Het verscheiden van zijn moeder heeft hem zwaar aangegrepen. Ik hoopte dat hij moed zou putten uit de steun van zijn familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Tsja, ik weet het niet joh. Ik ga nu slapen, hoop je gauw weer te lezen en hoop dat je het redt. Dag meid. Sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Emma, heel even nog, hoe gaat het nu met jou ? Ik zie dat je bijna 3 maanden droog staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Goede avond, hey ER alles ok? Esperanza ik was je al kwijt een tijd geleden... Maar je bent er dus nog. Tina tina, nie zo dringend maar morgen ofzo he ik je toch weer es ff kes nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 o en hela Draakie, had nog nie gezien da ge der ook waart. En as k dan toch bezig ben, Jahaneeeeeeeeeeee ik denk dak jouw advies ook weer es nodig heb maar dat stuur ik je wel in pb. (over eindresultaten en schoolkeuze enso) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 VM tja,nog steeds een dronkaard ! Ik dan, neemt niet weg dat ik, ALS IK ER OOIT IN SLAAG ! , nuchter aan dit forum wil blijven deelnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Janneke, succes met de kilo's hé. Ik kruip erin nu. Bedankt voor het luisterend oor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Smik, fijn je te lezen en dat het je goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 ha Smikkie, ik miste je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Smikkie, goed om van je te horen en nog goed nieuws ook, das dubbelop; beter dus:D enne gewoon meeschrijven als je wilt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden