Spring naar bijdragen

zaterdag 30 juni

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die Bol, kja onze doerak is de leukste en de allerliefste dat snap je zeker wel.

Z'n gezondheid laat wat te wensen over maar alla, risico van de hond.

Die andere trekt heel erg bij. Nog steeds bangig maar al een stuk minder.

Gister inenting gehad en nu niet zo lekker. Die rashonden zijn wel gevoelig hoor, daar had ik met die twee bakbeesten van me geen last van.

Jouw liefe(lelijke) kefkees nog blij? Vat wel. Die treft het maar met jou als nieuwe baas:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Vanavond ben ik teruggekomen van vakantie. Ik heb natuurlijk nog niets terug gelezen.

Allereerst: ik heb het droog gehouden!!!! Af en toe was het natuurlijk moeilijk, maar alle goede wensen en het vertrouwen dat jullie in me hebben, heeft me echt goed gedaan en me geholpen op de moeilijke momenten.

Ik heb eeb heerlijke vakantie gehad. Wel was het een enorme luiervakantie, want het was vaak rond de 30 graden. We hebben dus maar één keer uitgebreid gewandeld; toen wel meteen 2 moerasadders gezien en een hazelworm! Het is in de Allgäu zo prachtig in het voorjaar: overal wilde bloemen en zingende vogels. Vanaf ons terras konden we de Alpen zien en op de wei vlak voor het huis, kwam een paar keer per dag een ree met haar tweeling eten! De dochter van de boerin is kippen gaan houden, dus ook nog eens verse eieren. We zijn vast kilo's aangekomen, want ze bakken ook altijd zelf en dan kwam er meteen een groot stuk taart onze kant op.

Ik heb gezegd dat ik vanwege medicijnen niet mocht drinken en dat werd onmiddellijk geaccepteerd.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed is gegaan.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: BamBam
Originally posted by: fleurtje
Er is echt iets mis met een aantal van jullie

Latersquote>

Nee, dan jij Fleurtje. Hihihi.

Hou toch op met dat gestook joh. Wat zal het jou boeien of Wing onder een andere naam schrijft op Kaatje of wie dan ook. Ze kunnen ons niet missen kun je ook denken. Dat beschouw ik dan maar als een compliment. En wat wordt het er voor jou anders van?
Voor mij niet. Ik denk er soms ook het mijne van maar het zal allemaal wel.

Ik heb de handen vol aan mezelf.
En je veroorzaakt onrust zonder dat je die dingen gewaar zult worden. Tenzij die iemand dat zelf gaat vertellen. Dus wat levert het je op?
Het forum is ook wat ik er zelf instop. Maar he, mij niet gelaten. Doe wat je niet laten kunt, of niet.quote>

Noem je me een stoker?? Nou dat slaat de pot wel moet ik zeggen.
Het kan me heel wat boeien. Was dat niet duidelijk dan?
Weet je BB, misschien moet je het soms wat meer laten te zeggen hoe ik moet denken en reageren. Misschien moet je je inderdaad wat meer op jezelf richten aangezien je je handen vol hebt aan jezelf.
Ik noem mezelf geen stoker. Ik denk dat iedereen die me langer kent wel beter weet dan dat.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héé frummers,

In wat voor een conversatie val ik nu toch weer? Dit item komt toch regelmatig terug: wie is wie.

Johan W. jij schrijft toch al langer? Waarom komt dit nu opeens op?

Richt je op de positieve dingen van het forum en voor de rest scrollen. Ik heb gemakkelijk praten, want ik heb op dit moment rust in mijn hoofd en ik ben helemaal doortrokken van de zon.

Fleur ..... ZENNNNN. ;)

@ Rosa,

ik ben heel benieuwd hoe het je vergaan is. Hoor ik het nog van je?

Met Jane en de anderen ook alles goed?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, je vragen veroorzaken onrust. De helft vd mensen hebben geen idee waar je het over hebt.

Je stelt een vraag, die wordt beantwoord en je gaat er over door. Je wilt duidelijkheid die je wrs niet gaat krijgen. Dan zeg je dat de helft van het forum niet wijs is en dat is dat.

Je mag een ander woord gebruiken als stoken, ik bedoelde het ook niet zo zwaar.

Maar je klinkt boos en narrig. Dat ervaar ik al langer en dan vraag ik me af wat er met je aan de hand zou zijn/is. Zie ook je reactie op Albertina haar bericht. Ik lees dat ook als grapje.

Ik zeg je niet wat je moet doen, zo ervaar je dat blijkbaar. Sorry, ik zal trachten te letten op wat ik schrijf. Je 'klinkt' in ieder geval anders, in mijn ogen en oren dan toch.

En ik blijf erbij dat ik me afvraag wat het je uitmaakt dat iemand onder een andere naam zou schrijven. Die persoon zal er zijn/haar redenen voor hebben. Ik begrijp ze dan niet helemaal maar he, het zij zo.

Het lijkt wel alsof dit soort vragen voor je werken als een rode lap op een stier.

Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kameleon,

Ook een nieuwkomer voor mij. Van harte welkom.

Je moet weten dat wij op datzelfde adres vorig jaar 3 weken onafgebroken regen hebben gehad! Dat was dus dit jaar dubbel genieten, vooral ook omdat ik sinds kort helemaal gestopt ben met alcohol, na een jaar minderen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat een fijne vakantie Lytse, en ja de eitjes zo van het land zijn het beste. Winkeleieren worden schoon gemaakt maar dat moet niet. Er zit een laagje op als de kip het ei legt, juist ter bescherming van salmonella, maar het houdt ook de smaak vast. en dat proef je.

En genieten hé van reeën die dicht bij komen.

Fijn dat je het droog gehouden hebt lieverd. Wees maar trots op jezelf. heb je al een bosje :present: gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo BamBam,

De reden om helemaal te stoppen was, dat ik chronische pijn heb en als dat te bar wordt is het moeilijk maat te houden. Dat lukt wel als ik nog helemaal niets gedronken heb, maar niet als ik al één of twee glazen op heb.

Ik had gezegd dat ik helemaal zou stoppen als ik nog eens in de fout zou gaan (dat gebeurde trouwens maar heel af en toe), en ik heb me aan mijn woord gehouden. Daarvoor dronk ik al 4 dagen in de week niet hoor, maar helemaal niet is toch anders!

Ik heb nog geen bosje bloemen gehad, maar mijn man heeft me wel al een paar keer gezegd dat hij heel blij is dat het zo goed gaat. En dat voor zo'n binnenvetter!.

Even een wasje uit de machine halen. Tot zo meteen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...