Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 juli 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

@Kameleon,

Moet je kijken wat er gebeurt als je man met pensioen gaat!:D

Dát is pas wennen!

Maar ik weet hoe het voelt hoor. Je raakt inderdaad helemaal uit je ritme.

@Bollie,

Inderdaad oppassen met die schimmels. Wij hadden er in de Bijlmer ook steeds last van.

Hier gelukkig niet. Ook geen kakkerlakken hier trouwens!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bulletje,

Wat anderen al zeiden: maak je niet boos. Je hoeft niet met iedereen een goed contact te hebben. Scroll over de postings heen die je niet aanstaan, maar ga niet weg van het forum, want we zijn hier om alcohol de baas te worden.

We maken ook veel grappen samen, maar het duurt even voor je de mensen kent en weet hoe ze het bedoelen. Die nagels van jou waren een leuke aanleiding om een beetje flauw te doen. Niemand bedoelt daar iets kwaads mee.

Tenminste, zo lees ik (achteraf dus) de berichten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

om d dooie dood nietquote>

Moest vanmiddag met dochter (11) en het buurmeisje mee, volgens hun lag er een lijk onder de brug.

Ik mee en inderdaad er lag iets verpakt wat op een menselijk lichaam leek.

Wij naar het politiebureau, agenten mee, volgens hun was het voer voor de vissen ....

Kinderen gerustgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Spikiemeisie,

Wat fijn dat je je een beetje kan ontspannen door naar de lucht te kijken, het zal je zeker goed doen na de afgelopen tijd.

En een jaar met veel groei, ook door die paar terugvallen, maakt het tot wie je nu bent, en sterke vrouw.

En dat doet me goed om te lezen. Ga maar lekker verder met je dagdromen en ik hoop dat je gauw weer de Spikie bent die weer kan genieten van de leuke dingen.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker lieve Em. Weet je ik ben best een beetje trots op m'n lichaam. ik bedoel dat ik het idee heb dat ik best een sterk lichaam heb, niet dat ik nu zo knap ben of een echte dame maar gewoon, ik ben Bol en ik ben gezond. Wat kan een mens dan gelukkig zijn.

Heeft ook echt te maken met dat ik nu adb. ben want anders had het er echt anders uit gezien. Zeker toen ik gisteren hoorde dat het hart zoveel te lijden heeft door drinken. En hartkwalen komen bij ons in de familie voor dus ben ik dubbel zo blij.

En jij meis heb jij het vandaag een beetje naar je zin gehad? Heb je trouwens na dat onderzoek van jou nu nog klachten of is dat nu ook voorbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Bol, ik ben nog naar mijn oom geweest en hij knapt weer wat op.

In september wordt hij al 91 en hij is nog zo kras.

Behalve nu natuurlijk, hij heeft ernstige longproblemen, daar wordt je niet blij van.

Nee geen pijn meer Bol maar ik moet blijven laxeren zo nu en dan en ik heb iets bloedarmoede en dat snappen we niet. Dus er komt 19 juli nog een maagonderzoek, misschien dat daar iets bloed en anders komt het gewoon door slecht voor mezelf gezorgd te hebben.

Als ik nu weer bloed zou laten prikken zou het er veel beter uitzien, ik zorg heel goed voor mezelf de laatste tijd.

Lief dat je het vroeg, Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha gelukkig Em. Vroeger heb ik wel eens gehoord dat veel spinazie goed is voor het ijzergehalte in het bloed maar ja ik weet daar niet het fijne van.

Goed eten is zo ontzettend belangrijk voor iedereen maar zeker voor alci's. we hebben ons lichaaam zoveel schade aan gedaan en moeten er zeker op letten dat we onszelf nu goed verzorgen.:)

Maar een maagonderzoek. Goh ik hoop dat ze er toch achter komen wat het nu precies is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Vanmorgen kon ik even niet iets neerzetten, had een zeer onbestemd gevoel wat ik niet kon plaatsen, had het idee dat het kwam doordat mijn dagritme verstoord werd door de vakantie.

Heeft er ook wel mee te maken, maar dan hoor je dat een kennis zichzelf heeft verhangen, de kinderen vinden iets...

Onderstaand wil ik graag met jullie delen:

Verwachtingen kweken teleurstellingen

Een verwachting is iets wat jij creeërt

vanuit je gevoel en verlangen

Als het tegenvalt is dat vervelend

maar laat je daar niet door vangen

Stel je verwachtingen bij

teleurstellingen kun je vermijden

Door minder van iets te verwachten

zul je er dan minder onder lijden

Des te hoger je jezelf laat stijgen

des te dieper is daarna de val

Dus blijf reeël,beide benen op de grond

en je bespaart jezelf wéér een dal

Je zult zien dat je dit kunt beïnvloeden

zonder dat je er minder van geniet

En wie weet blijft het plezier dan over

in plaats van pijn en verdriet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was inderdaad een heftige dag voor je Kameo. En ja, verwachtingen en teleurstellingen! Iemand hier heeft een onderschrift dat als je de lat te hoog legt, je er altijd onderdoor moet. Daar doet jouw gedicht me een beetje aan denken.

@ Bol:

Fijn hoor dat er verder niets ernstigs aan de hand is met je.

@ Jen:

Van harte gefeliciteerd. Weer een mijlpaal bereikt.

@ Em:

Ook dat komt weer goed. Je wordt per dag gezonder en sterker!

@ Dinah:

Leuk je weer te lezen en vooral, dat het goed met je gaat.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk weleens, mag ik een keertje onbezonnen blij zijn? Een veiling die je wint, verheugen op een vakantie en dan realiseer ik mij, het leven en alles wat daarbij hoort is een weegschaal die je in balans moet zien te houden.

En nu, kijk ik uit het raam, zie de camper staan en twee blije meisjes die in die camper mogen slapen en niet meer piekeren over wat eronder de brug lag. Dat is nu mijn geluk en ik... ik ben tevreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je tevreden, gelukkig, blij, kameleon? Ik ben (nog) niet gelukkig maar wel heel erg onbezonnen blij. Waarom zou dat niet mogen? Bowie op de achtergrond, meezingen, lekkere reebok gegeten, van het leven aan het genieten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...