Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Oh ja, Kameleon ( wat een lange naam toch) dat kan ik me voorstellen.

Als je alleen bent doe je dingen op je eigen manier en als iedereen om je heen hangt stagneert dat.

Vervelend he, word je onrustig van, hahaha.

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

hahaha, die nagels.. ik bijt heel erg, dus ik dacht hop ik doe dat ook een keer.

nou zelfs die neppers vreet ik er nog af..zonde geld dus...niets voor mij

Geplaatst

Boll misschien kan je neef je wel produkt informatie geven kwa het behandelen van schimmels, want daarbij gaat het vaak fout, sommige mensen zitten al jaren met hetzelfde produkt te emmeren wat eigenlijk toch niet goed genoeg werkt. misschien ff googlen helemaal niet fout.

Geplaatst

Ja Drakie ik zal eens gaan Googlen, maar het is toch ook een stuk vertrouwen dat ik moet hebben naar een vakman.

Maar lieve kerel, ik heb vanochtend bijna niet gehoest, en de energie komt ook weer terug dus ben ik goed bezig.

Voor jou een paar stevige :sun: je bent een lieverd.

Geplaatst

Zonnetje,

We zijn allemaal mensen met verschillende temperamenten en laten we welzijn, we zitten hier niet voor onze zweet voeten;)

Je hoeft je niet te mengen in iets wat je niet wilt, mensen hebben altijd een keuze...

Geplaatst

Vind ik zo'n gekke uitdrukking, 'een bakkie doen'.

Wordt ook in Amstedam gezegd hoor.

Wie dat heeft bedacht!:huh:

Een bakkie doen. :)

Denk dat ik ook een bakkie ga doen.

Of moet je daarvoor samen zijn?

Groet koffieleuten.

Geplaatst

Zonnetjes, en alle nieuwe mensen die er moeite mee hebben dat het ook wel eens heel ongezellig is hier:

Dit is net de echte wereld.

Geeft toch niet? Iedereen heeft wel eens ruzie en dat moet ook gezegd kunnen worden.

We kunnen niet steeds blijven vluchten toch? Zo van, hier vind ik het niet leuk dus ik vraag me af of ik hier wel hoor.

Wen er maar aan dat je zonder alcohol en vooral aan het gedrag dat een verslaafde heeft/had, moet dealen met dit.

Leer je alleen maar van.

Geplaatst

Emma roos, het gaat er nier om dat ik wil vluchten voor iers wat ik minder leuk vind. Maar om op deze manier naar elkaar uir te halen schiet voor mijn gevoel niet op. Vandaar mijn bericht.

Geplaatst

Is ook niet leuk Zonnetjes maar sommige mensen hebben een geschiedenis met elkaar hier en ze zijn allemaal mensen die geen blad voor de mond nemen.

Heb er zelf ook wel eens last van, hahaha.

Laat het maar over je heen komen joh.

Geplaatst

Oh, je gaat een bakkie doen of iemand komt een bakkie doen.

Dus alleen kan niet, zo blijkt.

Nu dan neem ik nog een bakkie pleur.;)

Mensen een groet en houd het droog.

De koffieslurpert.:)

Geplaatst

Jippie, we hebben voor 30 euro 5 dagen kamperen gewonnen op camping Rhederlaagse Meren helemaal super!

We vertrekken op 23 juli.

Wordt een super vakantie, na deze camping gaan we voor 14 dagen naar Texel.

Heb er zin in!:)

Geplaatst

je bent geen uitleg verschuldigd hoor Bulletje..

gelukkig Bor...ik wilde er nog bij zetten..gorgelen met zout water..hihi

sjeee..zweet me een ongeluk zeg?..even boodschappen gedaan.

nu lekker een smoothie naar binnen werken en m'n suiker meten...( ik heb er zowat een dagtaak aan zo die eerste dagen. haha)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...