Emmaroos Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Oh ja, Kameleon ( wat een lange naam toch) dat kan ik me voorstellen. Als je alleen bent doe je dingen op je eigen manier en als iedereen om je heen hangt stagneert dat. Vervelend he, word je onrustig van, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 hahaha, die nagels.. ik bijt heel erg, dus ik dacht hop ik doe dat ook een keer. nou zelfs die neppers vreet ik er nog af..zonde geld dus...niets voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nancy meid..gefeliciteerd!!!! jij toppert!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Boll misschien kan je neef je wel produkt informatie geven kwa het behandelen van schimmels, want daarbij gaat het vaak fout, sommige mensen zitten al jaren met hetzelfde produkt te emmeren wat eigenlijk toch niet goed genoeg werkt. misschien ff googlen helemaal niet fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ja Drakie ik zal eens gaan Googlen, maar het is toch ook een stuk vertrouwen dat ik moet hebben naar een vakman. Maar lieve kerel, ik heb vanochtend bijna niet gehoest, en de energie komt ook weer terug dus ben ik goed bezig. Voor jou een paar stevige je bent een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Dat is het precies Emmaroos, ik ga maar even aan de slag met de camper, misschien krijg ik het vakantiegevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Snap niets van deze berichten. Hier is het forum toch niet voor? Uitpraten via pb of telefoon lijkt me zinvoller. Zo ga ik me afvragen op wat voor forum ik zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 ja mensen en ik ga ook weer verder. Lijkt me beter. Kom vanmiddag nog wel ff een bakkie doen als ik een beetje moe ben. Doeiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Zonnetje, We zijn allemaal mensen met verschillende temperamenten en laten we welzijn, we zitten hier niet voor onze zweet voeten;) Je hoeft je niet te mengen in iets wat je niet wilt, mensen hebben altijd een keuze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Vind ik zo'n gekke uitdrukking, 'een bakkie doen'. Wordt ook in Amstedam gezegd hoor. Wie dat heeft bedacht! Een bakkie doen. Denk dat ik ook een bakkie ga doen. Of moet je daarvoor samen zijn? Groet koffieleuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Zonnetjes, en alle nieuwe mensen die er moeite mee hebben dat het ook wel eens heel ongezellig is hier: Dit is net de echte wereld. Geeft toch niet? Iedereen heeft wel eens ruzie en dat moet ook gezegd kunnen worden. We kunnen niet steeds blijven vluchten toch? Zo van, hier vind ik het niet leuk dus ik vraag me af of ik hier wel hoor. Wen er maar aan dat je zonder alcohol en vooral aan het gedrag dat een verslaafde heeft/had, moet dealen met dit. Leer je alleen maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Gek eigenlijk, moest er hier ook aan wennen (zeeland) Kom je even een bakkie doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Emma roos, het gaat er nier om dat ik wil vluchten voor iers wat ik minder leuk vind. Maar om op deze manier naar elkaar uir te halen schiet voor mijn gevoel niet op. Vandaar mijn bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Is ook niet leuk Zonnetjes maar sommige mensen hebben een geschiedenis met elkaar hier en ze zijn allemaal mensen die geen blad voor de mond nemen. Heb er zelf ook wel eens last van, hahaha. Laat het maar over je heen komen joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Doe ik, ik neem een bakkie troost en fa kijken of ik kan winnen met wordfeud! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Oh, je gaat een bakkie doen of iemand komt een bakkie doen. Dus alleen kan niet, zo blijkt. Nu dan neem ik nog een bakkie pleur. Mensen een groet en houd het droog. De koffieslurpert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Jippie, we hebben voor 30 euro 5 dagen kamperen gewonnen op camping Rhederlaagse Meren helemaal super! We vertrekken op 23 juli. Wordt een super vakantie, na deze camping gaan we voor 14 dagen naar Texel. Heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 je bent geen uitleg verschuldigd hoor Bulletje.. gelukkig Bor...ik wilde er nog bij zetten..gorgelen met zout water..hihi sjeee..zweet me een ongeluk zeg?..even boodschappen gedaan. nu lekker een smoothie naar binnen werken en m'n suiker meten...( ik heb er zowat een dagtaak aan zo die eerste dagen. haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 wat leuk Kameleon...via de veilingsite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ja Lenie, daar haal je nog eens leuke dingen weg, hebben ook nog 4 dagen Ardennen liggen voor 15 euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 leuke dingen zijn dat...een kennis van mij haalt daar ook vaak van die uitjes weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ik ken dat Bor, ik vind het een sport, ook om kleding te scoren voor weinig is ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Precies Spikie, en das ook het belangrijkste meis. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter gaat voelen, en weer volop kunt genieten van alles om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 voel me beroerd worden...ik ga even een tukkie doen.. fijne middag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ik ga er vandoor, ga even weer naar mijn oom en daarna boodschappen doen, naar het huis van mijn zoon die op vakantie is, dus genoeg te doen. Tot later. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden