Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 juli 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Boll misschien kan je neef je wel produkt informatie geven kwa het behandelen van schimmels, want daarbij gaat het vaak fout, sommige mensen zitten al jaren met hetzelfde produkt te emmeren wat eigenlijk toch niet goed genoeg werkt. misschien ff googlen helemaal niet fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Drakie ik zal eens gaan Googlen, maar het is toch ook een stuk vertrouwen dat ik moet hebben naar een vakman.

Maar lieve kerel, ik heb vanochtend bijna niet gehoest, en de energie komt ook weer terug dus ben ik goed bezig.

Voor jou een paar stevige :sun: je bent een lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetjes, en alle nieuwe mensen die er moeite mee hebben dat het ook wel eens heel ongezellig is hier:

Dit is net de echte wereld.

Geeft toch niet? Iedereen heeft wel eens ruzie en dat moet ook gezegd kunnen worden.

We kunnen niet steeds blijven vluchten toch? Zo van, hier vind ik het niet leuk dus ik vraag me af of ik hier wel hoor.

Wen er maar aan dat je zonder alcohol en vooral aan het gedrag dat een verslaafde heeft/had, moet dealen met dit.

Leer je alleen maar van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bent geen uitleg verschuldigd hoor Bulletje..

gelukkig Bor...ik wilde er nog bij zetten..gorgelen met zout water..hihi

sjeee..zweet me een ongeluk zeg?..even boodschappen gedaan.

nu lekker een smoothie naar binnen werken en m'n suiker meten...( ik heb er zowat een dagtaak aan zo die eerste dagen. haha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...