Spring naar bijdragen

Woensdag 4 juli 2012

Jen

Aanbevolen berichten

Och lieve Jaap, je hebt wel meer mensen die nooit tevreden zijn met datgeen ze hebben, maar altijd op zoek zijn naar iets beters, mooier, knapper en ga zo maar door. Dat zijn gewoon heel ontevreden mensen die proberen door anderen, gelukkiger te worden.:sun:

Zo Bollie gaat eens even lekker ballen draaien voor het eten. Boontjes en aard. pruee erbij en smikkelen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Nee echt Jaap ik vind dat echt heel mooi, mensen met groene ogen, zeker donkere mensen.
Maar goed, mijn manneke had hele licht blauwe ogen, en een hele grote baard, dat was ook mooi hoor. Dat was meer zo'n kaboutertype. Weet je wel die s'nachts als jij slaapt, de hele boel opruimen, alleen dat laatste dat vergat hij altijd.:)quote>

Hahahaha, die Bol, ja ik herinner me nog goed de verhalen over de Kabouter van Bol:heart:

Nou ja, Kammie, do kinst sa goed frysk prate immers, wer seurt dien heit dan oer??
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg ma Jopie, maar dat weet je vast al wel, die infectie, is dat ook niet stress gelieerd? Vaak wel he..

En kids, ja cool he.. maken mij toch ook altijd weer blij..

(hoewel ik er ook heeuuuuuuuuul kwaad op kan zijn)

Trouwens, hier is de ochtend boke tella veranderd in boke sosis..

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Coco
Die Kabouter Plop was van mij Kameleon :Pquote>

O ja dat herinner ik me ook nog. Dat waren nog eens tijden hé Co? LOL.

Em :present: toen was jij er ook al hé? al weer zo lang geleden, en wat doen we het toch goed hé? We mogen heel trots zijn allemaal.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Hannah: sterkte :heart:

Fleurie: ik weet hier niets van, maar zie je pijn. Blijf bij jezelf. Of het Wing wel of niet is, je hebt hem niet nodig om goed te kunnen functioneren. Laat het los, hoe moeilijk ook, want je bezeert alleen jezelf hiermee! Ik denk aan je. :sun:

Jopie: heerlijk dat je zo'n afleiding hebt. Geniet ervan. Ons kleine nichtje dat zo vreselijk ziek is geweest, gaat nu een stuk beter en komt over 14 dagen een paar dagen logeren. Ik verheug me er nu al op.

Zonnetjes: Ik heb aan je gedacht gisteren. Wat fijn dat je hebt weten vol te houden. Je mag trots zijn op jezelf!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sosis noemen jullie geloof ik salami......

en idd ik ben het wel aardig beu nu..............................

Heb al naar iemand gebeld die dat ook kan doen dus als ze binnen het kwartier niet hier zijn , ja dan stopt het he................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...