lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ik neem mn boek maar even mee moet er om 6.30 u uit ja hoor weer een stranddag tournooi in het hoekje van holland en het regent nu al pijpestelen:o oei oei nou ja zenn en de kunst van vertrouwen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: jane4nou ja zenn en de kunst van vertrouwenquote> Is dat ook een boek? Ik ken alleen zen en de kunst van het motoronderhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 thanks bo Hoe gaat het nu met jou, eergisteren heel moeilijk las ik gisteren maar toch kunnen weerstaan aan de trek. Heel knap toch van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Dag frummers, Stuur die bui maar naar mij door. Toen ik vanavond naar binnen ging druppelde het een beetje en daarna weer helemaal droog! Ik ben nog steeds bezig met het krenten van de druiven; het zijn me toch een hoeveelheid trosjes! Ik kan het niet zo lang volhouden, dus het moet in etappes. Jen, misschien kan die pensionhouder je hond wel bij een andere hond zetten, waarvan het karakter past. Dan heeft hij een vriendje om mee te spelen. Honden hebben trouwens geen tijdsbesef, dus of je twee dagen of twee weken weg bent maakt niet uit. Ik ga naar bed, dus welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Fijn te horen dat een hond geen tijdsbesef heeft, Lytse. Vreemd idee eigenlijk wel. Of hij bij een andere hond kan, betwijfel ik. 't Is niet zo'n sociaal dier haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Het gaat goed Frodo, lief dat je ernaar vraagt . Inderdaad. Na het heel heel heel, en dat nog een keer vermenigvuldigd;), te hebben gehad en het tóch kunnen weerstaan, is de knop om. Ik ben gestopt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Dat klinkt heel beslist, Bo. Ik doe het over het algemeen goed, op een uitglijder na onlangs, maar mentaal is de knop nog steeds niet helemaal om. Ik geloof ook niet dat je dat kan forceren? Misschien moet ik nog wat ouder en wijzer worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: Johan WWat is daar zo vreemd aan Jen? Ik heb ook geen tijdsbesef behalve dat ik heb geleerd hoe ik een klok moet lezen maar die klok is ooit door iemand bedacht en hoe zou het zijn als die niet bedacht was?quote> Ik heb alleszins wél tijdsbesef Johan. Twee weken duren duidelijk langer dan twee dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Tiens, heeft Caligula nog steeds een ban? Nu het weer het uur van de nachtbrakers is, vroeg ik me dat ineens af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jen, als ik vroeger nog een hond had en ging ik op reis, nodigde ik iemand uit om in mijn huis te komen logeren. Leuk voor mijn hond en mijn huis en voor de persoon. Misschien een tip voor een volgende keer? Alvast bon voyage! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik ken niet echt iemand die ik er een plezier mee zou doen om in mijn huis te logeren, lavendel. Toch bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Hoe gaat het nu trouwens met jou, lavendel? Leuk om je nog eens op de dagdraad tegen te komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik huppelde de voorbije tijd wat achter de schermen rond. Veel vallen en opstaan. Mijn knieën zien bont en blauw.. Maar al die strijd begint zijn vruchtjes af te werpen. Ik durf vandaag (allee, vannacht) al een klein beetje juichen: 0.17-08/07/2012: begin van dag 7 ! Het inzicht is geland, ik begin de boodschap te begrijpen. Heb een fantastisch maatje getroffen en veel goeds gepikt van het forum. Met ander woorden een zak vol motivatie en zin. Ik voel me stilaan ook wat sterker om terug meer tevoorschijn te komen en mijn eigen ervaringen te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Da's goed om te horen. Ik zie dat je een originele oplossing vond voor je onderschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jen, Ik heb me hier aangemeld om te bepalen of ik wil stoppen of minderen. Minderen ging, maar met uitglijders. Dat is voor mij niet minderen in de zin van een sociale drinker kunnen zijn, zoals ik dat voor ogen zie. Daarom ben ik maandag voor drie maanden gestopt. Na die drie maanden bepaal ik opnieuw: of dan wel een sociale drinker kunnen zijn of niet en dan stoppen. 'De knop is om' is wellicht niet goed geformuleerd ik bedoel niet dat ik die fysiek met de hand omzette het voelt zo er zullen nog heel veel moeilijke momenten komen toch voelt het van binnen dat ik ze aankan Ik hoef het gelukkig niet alleen te doen een inmiddels heel lieve vriendin van hier is mijn allergrootste steun en toeverlaat En ik vind dat jij het ook hartstikke goed doet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik vind je heel moedig, Bo. Stoppen voor drie maanden is niet niks. Geen kattenurine, zoals iemand hier dat noemt. Als ik zeg dat bij mij de knop nog niet helemaal om is, bedoel ik dat mentaal. Ik voel mezelf niet echt een alcoholiste, noch noem ik me zo naar anderen toe. Ergens weet ik het wel, anders zat ik niet op dit forum. Weet je, het is allemaal zo vaag. Misschien zit ik ernaast, maar soms heb ik het gevoel dat in België niet snel van alcoholisme gesproken wordt: wij drinken bijna allemaal. Het is een huizenhoog cliché, maar ik mocht het ooit meemaken: een lunch waaraan zowel Nederlanders als Belgen deelnamen. De laatsten gezellig aan de wijn, de eersten wilden melk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Oeieoei, ik moet precies nog leren om geen koffie meer te drinken om 23.00. Mijn ogen zijn twee grote schoteltjes! Iemand een tip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Hey Jen, daar zeg je iets...Ik wil mezelf ook geen alcoholiste noemen . Ik zeg tegen mezelf dat ik een slechte gewoonte heb, klinkt beter in mijn oren.. (Trouwens ik ben een Vlaamse Lavendel, maar dat wist je al dacht ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goede nacht, zeker niet in een caravan gaan slapen MET grote hond en twee kids lavendel.... Benauwd hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 En daar zie ik zowaar Alf ingelogd................. Hoe gaat het vriend Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Happy Birthday Dylan!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Voor slaapproblemen moet je natuurlijk niet echt bij mij zijn, lavendel Wat me zoal werd aangeraden: een bad nemen, warme melk met honing, een banaan eten, geen koffie drinken (maar dat had je al door). Dylan, een fijn nieuw levensjaar gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Waar heb je het over, Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jen en Lavendel, Noorder- en Zuiderlingen... Ik weet niet hoe het precies in Belgie is, in Nederland is alcohol ook best heel gebruikelijk. Ik vind het ook lastig tegen mezelf te zeggen dat ik alcoholiste ben, verslaafde zeg ik wel tegen mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Yep Jen, wijze woorden Proficiat Dylan! En moed voor Johan W ( mag ik eigenlijk is luidop me afvragen voor wat W staat? ) VM, in een caravan zijn normaal 2 bedden. Ligt de hond dan bij jou in bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden