VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goede avond, veel plezier Jen! Pff paspoort vergeten enzo, spreek me der niet van... alles laatste moment doen... spreek me der niet van..... vliegtuig missen....pfff jaja maar of ik ooit zal veranderen? Tja denk t niet he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Gefeliciteerd voor allen die het vandaag droog hebben gehouden, ondanks barbecue, trouwerij of andere verleidingen. Ik heb tot net in de tuin gezeten en nu vallen er een paar spatjes. Van al die regenbuien die voorspeld waren heb ik er niet één gezien. @ Gestopt: fijn dat je je weer even gemeld hebt. Ik leef met je mee. @ Snoep: ja ik snap je wel hoor. Verdriet van je kind en er niets aan kunnen doen lijkt me verschrikkelijk. Ik hoop op een oplossing voor jullie. @ Lenie: gefeliciteerd met het kleine nichtje. Ik wens haar een harmonieus leven met een lieve tante die over haar waakt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jen, Mocht ik je niet meer spreken, dan een heerlijke vakantie toegewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Vorig jaar was ik de inlogcode van mijn gsm vergeten. Ik zette hem braaf af op het vliegtuig, en besefte ineens dat ik hem niet meer kon aanzetten. Paniek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik ga weer even wat doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 @ Lenie, wat heerlijk nu ga je vast van die schattige ienie mienie kleertjes kopen. @ jen, een hele fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Met wie mag ik even van gedachten wisselen, heb grote zorgen om iemand, hier van het forum, wil het hier niet neerzetten i.v.m. de privacy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 dank jullie Lytse en Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 dank je Kame... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jopie, als je zwemmen zo heerlijk vind, zou je eens moeten overwegen om te gaan duiken. Dat is lekker onderwaterzwemmen in het kwadraat, bijna gewichtsloos zweven en nog ademen ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Dank je Jopie:present: Je zorgen delen helpt altijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jopie, ik heb helemaal geen pb ontvangen... Maar leuk dat je het gaat proberen. Ik moest er zo opeens aan denken, want ik heb het erg fanatiek gedaan. Ik keek net even in mijn logboek 335 duiken en meer dan 297 uur onder water. Al is wel weer bijna 5 jaar geleden... Als ik droog blijf is dat een mooi doel om weer eens uitgebreid nat te worden! Jeetje, ik was bijna helemaal vergeten hoe leuk dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Het schiet niet echt op met mijn lappendeken, wie helpt ermee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Een lappendeken kameleon? Klinkt leuk. Ik heb het belangrijkste ingepakt: een collectie romans die ik nooit allemaal zal kunnen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Altijd goed Jen; zonder boeken voel ik me geamputeerd; kom ik er niet (genoeg) aan toe dan heb ik nog betere dingen gevonden om te doen. Beter mee dan om verlegen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik lees altijd en overal jane. Zelfs op de wc en in bad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik heb een heerlijke stranddag gehad die bijna niet doorging omdat er storing in de bovenleidingen van NS was; daarna werd de lucht pikzwart in Zoetermeer en wilde ik smssen dat ik terugging, maar mijn bericht liet zich niet verzenden en zonder meer weg blijven, dat kon ik niet. Toen ik na 1 1/2 uur eindelijk op het strand lag brak het wolkendek open en heb ik van 11.30 - 17.30 de zon opgeslorpt en af en toe een klein stukje kunnen lezen als de wolken voor de zon schoven en mijn huid zo wat hersteltijd gunden. Nu heerlijk rozig, iets teveel zonne-uitslag en vol dankbaarheid dat ik toch ging. t kan verkeren he. Dhen wat fijn je weer als vertrouwds te kunnen lezen; hoop dat het goed met je gaat en je de crisissen van je 2e thuisland goed doorkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ja Jen, ben aan het breien, neem het mee op vakantie, ook romans, maar wel op een e-reader:) Lieve mensen ik ga mijn bed opzoeken, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ik dacht even dat je mij las Jen:D maar je bent gewoon net als mij; ik lees zelfs in de sauna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 een e-reader... nu ben ik jaloers. Zeker op reis lijkt dat me superhandig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: jane4ik dacht even dat je mij las Jen:Dmaar je bent gewoon net als mij; ik lees zelfs in de sauna.quote> Hahaha ja daar moest een komma staan Of wil je dat ik je toekomst ga voorspellen, kan ik ook eens proberen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Er is me ooit gezegd dat ik èn een laatbloeier ben èn dat ik nog een boek ga schrijven dus wie weet Jen, ben jij para:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Johan, ik hoop dat je gelijk krijgt wat mijn hond betreft. De man van het pension leek me alleszins heel vriendelijk en begaan met dieren. Jij hebt niks met boeken als ik het goed begrijp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Steunbeertje, wat fijn te lezen dat jullie alles zo op de rit aan het krijgen zijn. Goed bezig Wijfie. Haha, Dubbeltje... goed gedaan. Biedt kansen telkens bij de aantrekkelijkste af te rekenen;). Fijn dat je het vertaalt Frodo en knap dat je zo goed volhoudt. Lenie, ge-fe-li-ci-teerd! Jane, het was inderdaad heerlijk weer. Wat een mazzel dat sms-en niet lukte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Truste Jopie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden