lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 je denkt toch niet dat die op mijn camera staan Cootje en eerlijk is eerlijk; ik kan nog steeds geen foto's plaatsen en vond ik dat vd week nog frustrerend; nu een hele geruststelling en ik bespaar je een nachtmerrie, ook dat nog. ff wat anders gaan doen anders gaat Bol me weer wat proberen te leren met die foto's:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 ik wil het je ook wel leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 die nachtmerrie zal wel meevallen Jane en ik kan het weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 hoi allemaal Dylan gefeliciteerd en ik ga goed zo bijna nuchter maar ik heb nog een hele weg te gaan fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 ja daar was ik in gedachten al mee bezig jane. Maar troost je, het heeft bij mij echt heel lang geduurd voor ik het kende dus je mag nog wel ff uit proberen hoor. Cootje goeie avond lieverd. Heb je een fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 thnx but no thnx:D oh en rapi dat van vandaag mag de naam sport niet hebben hoor we waren 8 over-de-datum pubers in een grote zandbak diep aan het graven naar die schat die 2e jeugd heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Rome is ook niet in één dag gebouwd Greeneyes makkelijk is het niet maar wel te doen stapje voor stapje, breekt het lijntje niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Hier woon ik dus naast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 tsssssssssssssss een regenkappie... Weet je wat ik voor mn verjaardag heb gehad Jane.. Jawel zo een regenkappie, omdat ik daar absoluut niet tegen kan als bekende daar mee op lopen. Ik bedoel crocks ok, maar een regenkappie, er zijn grenzen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Bolletjuh hier een gewoon dagje hoor, beetje hangen hier en daar wasje hier, wasje daar, admi hier, admi daar zak met choco peanuts naar binnen aan het werken na de kippepootjes ... nee, lekker dagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: Johan WOh ja Coco ik zag het maar meestal log ik in via geschiedenis en dan direkt ditjes en datjes en dan zie je dat niet.quote> nee Johan, dat klopt, dan zie je het niet staan. Kom je vanzelf deslingers tegen op de draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 hey witje, halohaaaa Albert.... jeeeeee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ben je wel gewoon thuis Albert? Met jou hopelijk niets gebeurd verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 aloha die Coco... Wow AR dan kun je maar beter in Frankrijk zitten ik bedoel beter weer en gas gewoon door een dunne leiding daar ipv regen en een explosie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 ben gewoon thuis hoor niks aan de hand met mij met niemand niet gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Zou dat echt met stress teleurstelling enz. te maken hebben Johan? Dat betekent dan dat als er geen stress of teleurstelling is, jij drinken goed in de hand kan houden? Heb je dan geen behoefte om door te gaan met drinken, en kun je het bij een paar glazen houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 We hebben het er hier in het verre verleden wel eens over gehad of er verschil is tussen een alci en een probleemdrinker. Voel jij je dan een probleemdrinker Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Rapilos, Een 'niksdoendag' mag best toch Ook al is dat met junkfood Het is toch niet zo erg om soms compensatie voor drank te zoeken Wees maar lief voor jezelf En fijn dat het riool gerepareerd is Nu de muur nog;) Jane, Proficiat met de overwinning Inmiddels heb ik ook beeldvorming, geen foto's voor nodig;) Wijfie, Leef met je mee Geniet maar lekker van je varkenshaasje Een volle maag helpt ook de trek af te laten zakken En dan ga ik nu ook de keuken in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Das dan al een hele vooruitgang Johan. Goh joh ik hoop echt dat je het vol houd om op deze weg door te gaan want dat zou fantastisch zijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: AlbertRemmoben gewoon thuis hoorniks aan de hand met mijmet niemand niet gelukkigquote> gelukkigwel schrikken natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Jane, ook al waren jullie overjarige pubers. Voorlopig doe je het toch maar! Bo, Zeker fijn, dat het riool gerepareerd is. Het is gewoon een gekke gewaarwording, dat het niet meer stinkt na 2 jaar. Zo, en nu mijn pizza in de oven. (Kan er ook nog wel bij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Dat deed ik ook Johan. Alleen ben ik erachter dat ik zonder drank mijn emoties beter de baas ben en dat ontspanning ook op een gezondere manier kan. Ook depressie is vaak een gevolg van veel alcohol. Mijn sociale allergie vond ik het ergste, en daar is ook wat aan te doen, dat kan ik leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 om daar geen alcohol voor te gebruiken, bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Een probleemdrinker is iemand die een probleem heeft en daarom drinkt Of is het nou; Iemand die drinkt en daarom een probleem heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan W, dat zei onlangs een "geleerde" man ook tegen mij: alcohol is een zelfmedicatie dat heel gemakkelijk te verkrijgen is. Alleen zit er geen bijsluiter bij met de bijwerkingen...... Zou je is 1 dagje volledig zonder durven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden