Jan1000 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Goedemorgen, zal eens een keer openen! Er is ...koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 lekker jan doe maar een emmer vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: FiboHa, die Igor. Goedemorgen allemaal.Fleurtje Yvonne, wel even je gewicht komen melden hè.Zo makkelijk kom je er niet van af Eerst maar koffie nu.quote> Ja yvonne......MELDENNNNN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Zo weer en route, tjonge na anderhalf haar stilstand nu alweer zes maanden hollen. Zin in vakantie. Ga met kids naar Parijs binnenkort, vier dagen! Iemand nog voorstellen voor bezichtigingen? Koffie alweer bijgezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Goedemorgen, Jan, ik ben ik Parijs geweest maar dat is al zo lang geleden. Wat ik erg mooi vond is het Louvre, de tuinen van Versailles, de Eiffeltoren heb ik over geslagen. Er is zoveel te zien, de toeristische attracties een beetje vermijden en gewoon lekker rondslenteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Goedemorgen Jan, Met kinderen? Cite des science in parc de la vilette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Morgen ook Tina, En voor de kunstliefhebbers. Het picassomuseum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Goedemorgen Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 En voor de architectuurliefhebbers: La Defense. Ik ga zo beginnen aan mijn rondje sport en dan aan de slag. Ik heb een goed weekend achter de rug. En wat geleerd. Vertel nooit leugens over jezelf of je situatie als je advies wil. Je krijgt dan advies over een leugen, en wat kan je daar nu mee? Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Zo, de oploskoffie staat weer te dampen. De slaap komt nog steeds langzaam, maar de droom was in ieder geval amusant: een collega had een soort clowneske werkkleding aangeschaft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 bedankt voor jullie reacties. ga er vannavond voor zitten. alle tips parijs welkom. ja Jaap met kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Gut murnink dear kanjers. Ik heb vannacht gedroomd dat ik gedronken had. Bah wat voelde ik me bout zeg. Blij dat het een droom was. Dacht nog "ik moet het tegen het forum zeggen, maar ik kan dat niet maken. Tegen anderen zeggen dat drank zo slecht is en nu zelf gedronken hebben". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Maak er een mooie en droge dag van. Ik zit te wachten op monteur voor de ketel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 goedenmorgen dochter in het vliegtuig de jongste zo naar de bus brengen voor het dagkamp dan tot vier uur het rijk aan alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 goedemorgen iedereen ik ben er weer sinds gistermiddag niet meer gedronken dus aan het ontnuchteren, probeer een beschuit te eten en veel water, gemeentepils:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Greeneyes, succes met de kater, ik zou niet met je willen ruilen. brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Jeniffer en Greeneyes, volhouden, het is echt de moeite waard. Veel water drinken nu maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Parijs! Jan, wat een feest met je kinders. Laat ze de metro zelf uitvogelen... onze kids vonden dat indertijd het allermooist! Een superspeurtocht. Igor, en nu blijven! En lekker mee koffie leuten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 yep water een beetje koffie en beschuit zucht maar ik hou vol de eerste 24 uur zitten er bijna of, ik tel de minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Slik je librium greeny? Word je lekker suf van.. Je bent op het goede pad, onthoud dat maar. Is je kat (pepper) bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Pep ligt te slapen boven ik weet het middel niet ga zo wel even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 middel heet chloordizepoxide is inderdaad librium Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 zag dat er nog ruim 2 liter wijn in huis was, ik heb mijn moeder gebeld en tijdens het gesprek alles weg gegooid, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Greeny, je zult zien hoe snel je opknapt. Maar het alleraller belangrijkst; ga niet weer drinken. Als de situatie thuis te ingewikkeld wordt moet je iets anders verzinnen. Heee! Het gaat om jouw leven, jijzelf bent de enige die daar verandering in kan brengen. Dus uitzitten die detox... Sterkte, later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden