lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 geen wonder sikkeneurig kennen we niet in het wilde westen wat betekent het eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Travel Jaren en jaren hebben we onze emoties verdoofd met dat vergif. Plots wordt die verdoving stopgezet en komen die emoties na al die jaren terug tot leven. Stel je voor dat je jaren opgesloten bent om dan bevrijd te worden. Eigenlijk maak je nu zoiets door. Niks abnormaal dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Wat dacht je dan hannah, dat de Vlamingen ABN spraken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 hier is alles nog bij het oude hoor beschaafd dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 respect voor jouw etalage hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Zit hier lekker uit te sikken met een mintthee Hannah. Had ik een fles wijn gehad dan was ie opengegaan. Denk dat ik 'm na het eerste glas boos had leeggegooid. Maar die had ik niet dus kon dat ook niet. Is ook niet nodig, koppijn heb ik toch wel. -- En Spike, lieve meid, mocht je dit lezen - ik hoop echt voor je dat de broodnodige hulp is gekomen vanavond. Vind het wel goed van je dat je aan de bel hebt getrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Nou Frodo, dan konden er nog wel eens gekke dingen gaan gebeuren:D Want er is merkbaar verzet aan de gang tegen van alles wat er geprobeerd wordt qua manipulatie en betweterigheid. Zingt "als de verdoving uit je hoofd is verdwenen". Naar het ABN liedje van Boudewijn de Groot. Kortom, ben aan het herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Samen sikken, ja ...gezellig! Wil ik wel weten waarom jij zit te sikken Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Travel, Zo herkenbaar, janken om niks en om alles. Soms te verklaren, soms totaal niet. Ik kan hier ook met een brok in mijn keel lezen, blij zijn als ik de lieve reacties daarop dan weer zie, ik probeer al die schommelingen in buien maar niet meer te verklaren. (tenminste niet ALTIJD) Ik heb een tijd lang AD geslikt en toen had ik helemaal geen emotie (ja heeeeel afgevlakt), ben inderdaad zoals Jane het zegt, af en toe blij dat ik kan huilen, al is het om niks en om alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 sikke (neurig) ik nog t hardst van al!!!! Wil ik daar een heeeeeeeeeele uitleg tegen Hannah beginnen, is ze slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ow jeee, ik vergat weer is een bladzijde verder te kijken dan mijn neusje lang is Jullie zijn allang aan het uit sikken. (btw sikkeneurig ken ik wel en ik kom onder de rook van Adam vandaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ik dacht dat je van AD juist vrolijker werd. Dat lijkt mij wel de bedoeling van het spul eigenlijk. Heb pas wel erg moeten lachen om de verhandeling van Hans Dorrestijn (in Finale Kwijting) over het gebruik van Refusal. Dat degene die dat uitgevonden heeft wel zo'n bloedhekel aan alcie's gehad moet hebben. Want de meesten gaan toch uitproberen of het echt wel werkt. Hij ook. Het resulaat was er helemaal naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Was al ergens anders aan t praten maar wil t hier nog wel es in t kort herhalen. dat k op een campingvuurtje nog vlees moest bakken en zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Wel Travel, dat snap ik nu helemaal. Zou helemaal iets voor mij zijn toch maar es proberen... vriendin van mij heeft sinds kort een enkelband en dat is dus ook precies afgemeten, tot waar en wat je mag. Ik zou zo al de neiging hebben om stillekens mijn been toch es buiten die deur te steken, Om te kijken wat er dan gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Doe eens gek. Ga 's nachts vlees staan bakken of braden op een campingvuurtje. Ben ff de droomkeuken zoeken. (Campingding met twee gaspitten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Hannah, ik heb me scheel gelachen om die verhandeling. En nou nog met een jankkop eromheen, dat wordt nog harder lachen morgenochtend. Natuurlijk wordt alles uitgeprobeerd VM. Ik zou met zo'n enkelband toch ook wat verder gaan. Maar ja, alles beter dan vastzitten lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Morgen vroeg de wekker Ik duik naar boven Truste all en MGWO;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ik ga nog es een poging doen.... zie, lees jullie morgen wel weer.. liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Slaap lekker voor degene die gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 en een slaapwel uit het Groene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ja seg moet ik weer terug inloggen en is het geen verrassing meer!!! Wilde ik morgen ochtend met toeters en bellen aankondigen dat je jarig was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 van harte gefeliciteerd Hannah enne rond 11 uur graag appeltaart met slagroon; liefst zelf gebakken en neem er zelf ook een hele fijne dag meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ik dacht al wat hoor ik toch? Daar is wat aan de hand:huh: In ieder geval van harte gefeliciteerd Hannah! :light::light: De plofkip ligt op het vuur hoor. Straks lekker kluiven op jouw verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Hannahhhhhhhhhhhh Happy B-Day toe joeoeoeoeoeoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden