Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Originally posted by: lavendel1in Belgiƫ hebben we geen koningin, hihi)quote> Zie maar dat Paola dit niet leest of je krijgt misschien een ban in ons land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Johan, minfullnes, is anders gaan denken. zo van wat nou, nu sta ik in de file en kan mijn wijntje niet op tijd drinken. Ik kan ook denken misschien kom ik nog op tijd thuis om rustig te kunnen koken en bij het eten een wijntje nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 pieps...ik ga even lekker banken blijf nog wel online, want ik wil weten hoe het met Nancy is gegaan vandaag...ik hoop dat ze nog online komt toedeloeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Dat klinkt heel gezellig! Heb je ook hulp bij het opruimen geregeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Lenie, kan je haar niet sms'en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Johan, De mijne geeft waarschijnlijk meer rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Bulletje, hoe is het met de fiets afgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Heb wel 2 linkerhanden hoor, Bulletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 potverdorie Frodo, wat een kemel van mij! sorry koningin Paola! sorrieee! :$ dus Bulletje: in Belgiƫ zit er Ʃn een koning Ʃn een koningin op het toilet net zoals ieder van ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Originally posted by: kameleonLenie, kan je haar niet sms'en?quote> nops.. heb haar nr niet en geen BT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 bulletje, het probleem bij een forum is dat je niet kan horen hoe iemand iets verteld en dat kan soms anders overkomen...dus als je iets grappigs wil vertellen en je bent niet zeker dat men dat als grappig gaat lezen, zet er dan wat smileys of zo bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Johan, maak je geen zorgen ik weet wat ik doe. Heb jou openhartig stukje gelezen en ik herken dat, ik zie dat als geruststelling, als ik hier in het aardse klaar ben, mag ik rusten. Nou, nu weten jullie genoeg van mij,zijn er nog vragen dan mogen jullie op mijn spreekuur komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Heb je link gelezen, maar zoals je inmiddels wel moet weten, ik doe het op mijn manier. als iets mij niet pakt qua gevoel, dan doe ik er niets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Lenie dat is jammer, wat is een BT? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Zo, ik stop ermee voor vandaag. Ik ga heel vroeg proberen te slapen. Tussendoor wel steeds meegelezen. Het was een dag van hoogten en diepten. Ja, we hebben elkaar zeker nodig, in goede en slechtere tijden. Gwen, jou heb ik nog niet gefeliciteerd!!! Schaam, schaam... Bij deze, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :heart::heart::heart: Jopie, Lieverd, veel sterkte. Je bent in mijn gedachten, en in mijn gebeden. Nu, ik sluit af. Slaap wel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Lieve mensen Ik ga mijn bed opzoeken, lees jullie morgen weer. Ben blij en tevreden. Fijne avond en een goede nachtrust:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Welterusren madelief. Ben je opgeschoten met de voorbereidingen van de rijsttafel? Het was idd een draad met hoog en dieptepunten. Heb wel meegelezen maar vond niet de goede woorden. Iedeeen die het nodig heeft wens ik veel sterkte. Voor straks een goede nacht, fijne dromen. Liefsssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Johan ik volg je niet, wil je a.u.b wat duidelijker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Bul, Wat die dromen zonder alcohol niet allemaal met je doen! Was je niet jaloers in je droom? Ik vind helemaal niet dat je niet in het forum past. Wat mankeert er aan je schrijven, behalve dan een nieuw toetsenbord! Volgens mij ben je onzekerder hier dan nodig is. Als ik iets niet snap vraag ik het je gewoon en smileys zitten bij de emoticons. Geen probleem, gewoon blijven komen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goede avond, Frodo, en nu dacht ik de hele tijd dat je het privee nr van paola had. of op zijn minst van Mathilde.... Ik wachtte ook nog op Spike maar zal wel goed zijn dan. Shirley, hoe is het met je nagels? (grapje he, ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Weet ik wel bulletje, maar met opruimen heb i'm twee linkerhanden hoor. Denk dat je meer last dan hulp van me hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeFrodo, en nu dacht ik de hele tijd dat je het privee nr van paola had. of op zijn minst van Mathilde.... quote> Haha, no way. Dat heb ik niet en ik ga het ook niet vragen.Dan nog eerder dat van jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Hallo Akelei, Hoe voel jij je vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Avond allemaal, Ik kom ook is ff om een hoekje kijken. Alles goed hier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Met mij is het goed Steunbeertje. Sinds ruim een maand helemaal gestopt en de vakantie goed overleefd, dus mijn liefje wat wil je nog meer! Een betere zomer misschien Hoe gaat het met jou? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden