Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Heb je een leuke verjaardag gehad Hannah? Geen koffievisite, of is alle taart al op? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Haha.. Hannah!! Eindelijk!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik denk dat de meeste mensen onderwijl iets anders aan het doen zijn. VM hoe gaat het met jou? Heb je Fleur nog gesproken? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Dan hebben ze nog gelijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hi Em, Heb je een lekkere vrije dag gehad? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ja Lytse. Eerst naar de verslavingszorg geweest en daarna mijn hele huis gepoetst en de was aan kant gemaakt. Heb nu een zonnebril op wat het glimt hier te erg, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Mocht je je vervelen.... Ik moet mijn kamer opruimen, omdat ons nichtje komt logeren. Het vliegt me al aan als ik alleen maar de drempel overstap! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Oh, ik doe het zo hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik ga er weer vandoor. Fijne avond allemaal en diegene die het nodig hebben, sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Op mijn kamer verzamelt zich altijd de rommel van het hele huis. Mijn zijdeschilderspullen groeien ook. Kan je het je voorstellen? Mijn wederhelft biedt dan aan om de vuilcontainer ernaast te zetten, maar dat is me tƩ radicaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik ga ook maar eens wat anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Lytse, met mij gaat het goed hoor, dank je ik ga gestaag voort maar wel druk.... dus was al weer ergens anders mee bezig had de jarige job ook niet verwacht hier op de draad nu.. Bor, ga vooral verder met vertellen! VM love ya too thx!! Moet hier ook flink gepoetst worden.. loop achter en stel het uit... geen zin in... maar moet toch een keer ha! komt goed, op z'n tijd iedereen nu weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Vertel Johan, ik ben gek op deja vu's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Jarige job? ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Kan inderdaad heel raar aanvoelen zo'n deja vu, en ik beleef er ook velen. Heb dat ook vaak met mensen die ik nog nooit heb gezien en dan later denk.. hĆØ.. die ken ik toch? en ook de conversaties .. weten wat er komen gaat. Heb dit ook op het (tijdelijke) werk waar ik nu ben. Lijkt net of ik het 'hele verhaal' al ken.. Miracle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hoi Borrie, ja dat is zo. Ik was uitgelogd, maar had eigenlijk geen gedag gezegd, doe ik meestal wel, en kom dan vervolgens nog een keer of tig terug als Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goh Hannah, pech op pech wat een gedoe, naar voor dat kind ook, dus nu moet ze nog een keer? Het vieren doe je dus zondag, is iedereen vrij, dus veul visituh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Gelukkig is je zoon geslaagd! dat is alvast mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hannah, Ć©Ć©n is in elk geval over, dochter gaat ook goed komen. Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goeienavond! Het is alweer tijd voor mij om te gaan bankhangen, laatste uurtje van de dag lekker bijkomen en daarna rustig slapen. Maar ik kan natuurlijk niet zomaar Hannah's verjaardag voorbij laten gaan. Hannah gefeliciteerd, ook met je zoon (glas is halfvol), wel heel sneu voor je dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 hahahahaaaa Johan ik denk beeldend dus ik zie het helemaal voor me klinkt trouwens errug gesellie een probleem: ik durf niet te vliegen gaat er ook een boot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Dat scheelt weer een paar pijnlijke voeten Hannah maarre, had je liever een huis vol gehad? met bediening erbij dan hĆØ door een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik ken dat gevoel Hannah hier ook zo'n zorgkloek hele jaar achter haar broek aangezeten voor haar stage heeft ze geregeld op haar laatste schooldag... ik gestresst, maar zij niet hoor pff ja en ook mijn probleem Vrijdag nog een kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 dat kan ik ook niet volgen Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Johan, ik heb wel gevlogen een paar keer en ik vind het ook heel mooi, overdag en in de nacht, met al die lichtjes beneden. Nee ik heb geen krant gelezen want ik moest op het personeel letten. Ben ook nog in de cockpit geweest. Daar zaten ze gewoon koffie te drinken en broodjes te eten, met de rug naar het raam. De vakanties waren deels vergald doordat ik steeds in gedachten bezig was met de terugvlucht. Ik heb altijd gezegd, ik ga er alleen nog in als mijn kinderen zo ver weg gaan wonen dat vliegen onvermijdelijk is. Dus ze zullen wel in Australiƫ gaan wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden