Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeFrodo, eigenlijk zien we er dus uit zoals onze icoontjes (niemand durft dat toegeven).quote> Ik heb al gemerkt dat er op het forum redelijk watverpleegkundigen en verzorg(st)ers zitten.Maar nu denk ik (onterecht uiteraard) dat iedereen die zo'nkapje als jij hebt een verpleegster is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Frodo, dat is nu net iets wat me ook is opgevallen. Dat er hier enorm veel mensen in de zorgsector werken.... (tja, ikke me mijn kapke nu net weer niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Verhip, is dat een kapje! Ik zag er steeds een soort Egyptische haardracht in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ikke ook niet hoor, ik kom uit het bedrijfsleven (tenminste toen ik nog werkte :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Dylan bij mij heeft het ook heel erg lang geduurd voor ik doorhad dat dat een ER verpleegstersding was. Maar toen was ik er al zo aan gewoon dat ik het maar zo gelaten heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ik ben ook helemaal geen verzorgster, ik ben daarvoor veel te asociaal, ik laat liever voor mij zorgen ...maar ik heb wel enorm veel respect voor verzorg(st)ers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 "zegt de appel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Seg ik weet niet wat ik gedaan heb maar sinds ik hier op de camping ben ingelogd krijg ik steeds een bericht in mijn mailbox als er iemand iets bij de domino schrijft. Nu vind ik de domino hartstikke leuk maar om daar dan elke twee seconden met een "ping" aan herinnert te worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 iets tegen appeltjes misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Hu? ping? mailbox? wat staat er dan in dat bericht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 dan heb je je geabbonneerd op het onderwerp VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ah ja? Hoezo dan? En hoe zet ik dat stop? Want ik vind het allemaal wel heel fijn en leuk dat jane zweet in de sauna, maar om daar dan telkens een "ping" voor te krijgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 helemaal onderaan heb je topic tools staan klik daar is op en kijk dan of je op anti abbo ofzo kan klikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 kortsluiting op de camping:D goeienavond mensen en meteen maar welterusten want zo'n dik pak bijlezen na mijn luie vrije dag ga ik niet meer trekken slaap wel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Slaap lekker Jane MGWO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Toch wel jammer eigenlijk dat hier niet, zoals op vrijwel elk forum, een eigen avatar gekozen kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ahaaaaaaaa kijk es S beer heeft t opgelost... Nu krijg ik geen Ping meer als jane in de Sauna gaat... Maar nu vraag ik me nog wel af hoe dat zo in eens op "aan" geraakt is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Dat weet ik ook niet VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 't is net verkering Nien zo is t aan zo is t uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: DylanToch wel jammer eigenlijk dat hier niet, zoals op vrijwel elk forum, een eigen avatar gekozen kan worden.quote> Zal teveel ruimte in beslag nemen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 en welk avatar zou jij dan kiezen Dylan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik ga zo ook maar es een slaap poging doen,hond en ik aan deze kant kids de andere.. Tja Dylan, wat zou jij dan bv kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Dus als een stiefopa een stopa is is een stiefoma een stoma.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Hmmm... goeie vraag. Maar op een paardenforum staat b.v. één van mijn (vroegere) pony's en op een kookforum een gekweekte pepers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ik ga ook maar is naar het mandje, het is alweer na middernacht weltrusten allemaal MGWO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden