Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: albertinaIk ga ook aflsuiten.Truste en denk erom,elkaar niet in de haren vliegen.quote> Trusten Tien en nee hoor, het is alweer goed.Lytse, lieverd.
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Nou, sorry dat ik vandaag wat shaggie was op het forum. Volgende keer weer de gewone lieve Emma hoor. Het zit soms allemaal wat tegen en dan reageer je het hier af. Dat er al een tijdje weinig gereageerd wordt helpt dan ook niet. En er zijn van die mensen die je alle stekels laten opzetten. Tsja, het zij zo.
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Zo'n meeting, hoe gaat dat dan in zijn werk? Loopt iedereen dan met een naamplaatje "bolletje - jopie - coco" of hoe moet ik mij dat voorstellen? En is dat dan niet raar? Ik bedoel wat zeg je dan tegen elkaar wij kennen elkaar toch niet. Zomaar een bedenking nu jopie hier vertelt dat zo'n meeting al echt heeft plaatsgevonden.
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 FRodo, ik was ook op zo'n meeting en die was door tactive georganiseerd. We stelden ons gewoon aan elkaar voor en verder was het gewoon superleuk om elkaar in het echt te zien en te horen. Je denkt toch altijd een klein beetje dat men op zijn icoontje lijkt, sommigen niet natuurlijk, en dan zie je er heel anders uit.
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Emma, Morgen liggen die stekeltjes terug plat.
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: FrodoEmma, Morgen liggen die stekeltjes terug plat. quote> Weet ik wel zeker.
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: bulletje01word wel hoogvliet danquote> Dan heb ik moeten googlen bul, want dat kende ik niet.Ligt blijkbaar vlak tegen de haven?Leuk wonen?
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Frodo, eigenlijk zien we er dus uit zoals onze icoontjes (niemand durft dat toegeven). De grappigste "meeting" die ik meemaakte (maar heb er wel een hele goede en trouwe vriendin aan overgehouden) was de meeting in den Haag. Enkel Woman en ik. Maar het was ontzettend grappig. En dan was er de meeting bij Bolletje thuis, die op zich waarschijnlijk heel leuk was maar ik had de avond ervoor gedronken (ik was/ ben ofzo een "minderaar") en wilde eigenlijk afbellen maar had beloofd aan een aantal mensen om ze bij het station op te pikken. Maar ook dat was eigenlijk heel leuk en grappig.
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeFrodo, eigenlijk zien we er dus uit zoals onze icoontjes (niemand durft dat toegeven).quote> Ik heb al gemerkt dat er op het forum redelijk watverpleegkundigen en verzorg(st)ers zitten.Maar nu denk ik (onterecht uiteraard) dat iedereen die zo'nkapje als jij hebt een verpleegster is.
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Frodo, dat is nu net iets wat me ook is opgevallen. Dat er hier enorm veel mensen in de zorgsector werken.... (tja, ikke me mijn kapke nu net weer niet)
Dylan Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Verhip, is dat een kapje! Ik zag er steeds een soort Egyptische haardracht in
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 ikke ook niet hoor, ik kom uit het bedrijfsleven (tenminste toen ik nog werkte :$)
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Dylan bij mij heeft het ook heel erg lang geduurd voor ik doorhad dat dat een ER verpleegstersding was. Maar toen was ik er al zo aan gewoon dat ik het maar zo gelaten heb.
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 ik ben ook helemaal geen verzorgster, ik ben daarvoor veel te asociaal, ik laat liever voor mij zorgen ...maar ik heb wel enorm veel respect voor verzorg(st)ers!
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Seg ik weet niet wat ik gedaan heb maar sinds ik hier op de camping ben ingelogd krijg ik steeds een bericht in mijn mailbox als er iemand iets bij de domino schrijft. Nu vind ik de domino hartstikke leuk maar om daar dan elke twee seconden met een "ping" aan herinnert te worden.....
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Hu? ping? mailbox? wat staat er dan in dat bericht?
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 dan heb je je geabbonneerd op het onderwerp VM
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Ah ja? Hoezo dan? En hoe zet ik dat stop? Want ik vind het allemaal wel heel fijn en leuk dat jane zweet in de sauna, maar om daar dan telkens een "ping" voor te krijgen.....
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 helemaal onderaan heb je topic tools staan klik daar is op en kijk dan of je op anti abbo ofzo kan klikken
lady jane Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 kortsluiting op de camping:D goeienavond mensen en meteen maar welterusten want zo'n dik pak bijlezen na mijn luie vrije dag ga ik niet meer trekken slaap wel:lips:
Dylan Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Toch wel jammer eigenlijk dat hier niet, zoals op vrijwel elk forum, een eigen avatar gekozen kan worden.
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 ahaaaaaaaa kijk es S beer heeft t opgelost... Nu krijg ik geen Ping meer als jane in de Sauna gaat... Maar nu vraag ik me nog wel af hoe dat zo in eens op "aan" geraakt is..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden