VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Een veroeste nagel travel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Bul, Dat feest wordt knal. Ik hoor het al. Ik zal duimen dat het droog is; al die rokers in de partytent..... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Shirley, ik kom graag als dat mag, ik hoef ook geen masker. Ik eet vlees maar alleen bio, vis alleen als ie vers is en groenten tja dat kan allemaal zo wel wat. Een zanger, hmmm, waarom niet een karaoke box huren? ps. Oh ja, thx Lytse, zou het nog vergeten, ik probeer te stoppen met roken dus ik zou het op prijs stellen als er enkel buiten de tent gerookt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 VM, je weet maar niet wat er allemaal ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Bul, in het verleden, voor mijn tijd, is er weleens een bijeenkomst geweest van mensen van het forum. De echte oudgedienden zullen het wel weten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ja idd lytse, ooit, in de oertijd ofzo... maar was wel leuk om echte gezichten te zien. Haha yep travel, er slingert zomaar vanalles rond hier en daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Shirley, ik moet je teleurstellen, we hebben al eens een meeting compleet met maskers gehad. En er zijn meerdere meetings van dit forum geweest dus er zijn hier aardig wat mensen die elkaar in real life hebben ontmoet. Ook zijn er een aantal meetings geweest waar Tactive aan heeft meegewerkt, heel gastvrij. Het is alleen zo dat dit een openbaar forum is, iedereen kan meelezen dus dat brengt mij er inderdaad toe bepaalde zaken anoniem te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Welterusten allemaal, Ik ben gaar en chagrijnig (zie onderwerp kamer). Morgen weer een stukje en lekker voorlezen aan mijn pleegkleinkinderen. Aangezien ik geen echte oma ben (geen kinderen, dus ook geen kleinkinderen) noem ik ze maar zo. Ze noemen mij oma..... voornaam, ter onderscheiding van hun echte grootouders. Maakt niet uit. Ze zijn blij als ze me zien en daar gaat het om. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Zo waar wat Tina zegt. Ik ben dan nog best redelijk open hier, maar het is en blijft een openbaar forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik kom ook, lijkt me heel leuk. Ben al eens op een meeting geweest, dat was super leuk. Travel, is ok meid. Zennnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Lytse, geweldig dat je kamer opgeruimd is en ook nog zo snel. In een uur, dat is mooi toch? Manlief gaat zo weg, vertraging viel mee, jammer dat ik niet mee kan naar Schiphol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Zitten we daar in die tent shir, met ons tweekes, jij met je nagels en roze broek, ik met een heel intellectueel boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Lytse, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: Emmaroos:angry:quote> Emma,Het is niet de bedoeling dat je mijn posting van 21u29 ZO letterlijk opneemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeZitten we daar in die tent shir,met ons tweekes, jij met je nagels en roze broek,ik met een heel intellectueel boek.quote> En zonder sigaret, volhouden hoor, maandag ben ik er al 4 weken vanaf.En drie máánden van de drank af, jippieieieieieieieieieie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik ga ook aflsuiten. Truste en denk erom, elkaar niet in de haren vliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: Emmaroos:angry:quote> Emma,Het is niet de bedoeling dat je mijn posting van 21u29 ZO letterlijk opneemt. quote> Ach lieve Fro, ik zal echt weer lief zijn hoor, ok?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: albertinaIk ga ook aflsuiten.Truste en denk erom,elkaar niet in de haren vliegen.quote> Trusten Tien en nee hoor, het is alweer goed.Lytse, lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Nou, sorry dat ik vandaag wat shaggie was op het forum. Volgende keer weer de gewone lieve Emma hoor. Het zit soms allemaal wat tegen en dan reageer je het hier af. Dat er al een tijdje weinig gereageerd wordt helpt dan ook niet. En er zijn van die mensen die je alle stekels laten opzetten. Tsja, het zij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Zo'n meeting, hoe gaat dat dan in zijn werk? Loopt iedereen dan met een naamplaatje "bolletje - jopie - coco" of hoe moet ik mij dat voorstellen? En is dat dan niet raar? Ik bedoel wat zeg je dan tegen elkaar wij kennen elkaar toch niet. Zomaar een bedenking nu jopie hier vertelt dat zo'n meeting al echt heeft plaatsgevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 FRodo, ik was ook op zo'n meeting en die was door tactive georganiseerd. We stelden ons gewoon aan elkaar voor en verder was het gewoon superleuk om elkaar in het echt te zien en te horen. Je denkt toch altijd een klein beetje dat men op zijn icoontje lijkt, sommigen niet natuurlijk, en dan zie je er heel anders uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Emma, Morgen liggen die stekeltjes terug plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: FrodoEmma, Morgen liggen die stekeltjes terug plat. quote> Weet ik wel zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: bulletje01word wel hoogvliet danquote> Dan heb ik moeten googlen bul, want dat kende ik niet.Ligt blijkbaar vlak tegen de haven?Leuk wonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Frodo, eigenlijk zien we er dus uit zoals onze icoontjes (niemand durft dat toegeven). De grappigste "meeting" die ik meemaakte (maar heb er wel een hele goede en trouwe vriendin aan overgehouden) was de meeting in den Haag. Enkel Woman en ik. Maar het was ontzettend grappig. En dan was er de meeting bij Bolletje thuis, die op zich waarschijnlijk heel leuk was maar ik had de avond ervoor gedronken (ik was/ ben ofzo een "minderaar") en wilde eigenlijk afbellen maar had beloofd aan een aantal mensen om ze bij het station op te pikken. Maar ook dat was eigenlijk heel leuk en grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden