Spring naar bijdragen

zaterdag 14 juli


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal,

Leuk Kameleon, die kraai. Zo zie je maar: een vliegende kraai heeft altijd wat (oud gezegde). En jij dus daardoor sociale contacten.

Morgen is het precies een week geleden dat ik klaar ben met alcohol. Gelukkig (nog) niets gemerkt van vreselijke trek. Ik merk dat mijn twee vorige stopperiodes mij alvast hebben laten wennen aan situaties zonder alcohol. Gisteravond vrijdagavond, de vaste pril voor "gezellig" samen "een" borrel. Deze keer niet en ik heb het echt waar, niet gemist.

Mensen allemaal een hele fijne dag. En die regen? Bedenk maar dat de natuur die hard nodig heeft anders zitten we ook de rest van de zomer maar in een stoffige zandbak vol met vergeelde planten en droge bomen. Ook geen gezicht in een altijd groen Nederland.

Liefs,

Kwispel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof Kameleon je Kobus! Ik had vroeger een poes en die ging steeds sokken stelen bij alle buren. Jammer genoeg bracht ze nooit een paar mee naar huis. Ik had na een tijd vooral boze buren, maar wel steeds heel hard gelachen met de dievegge!

Gelukkige verjaardagen en Bull: zet je feestneus op en hou de fles toe!

Dank je Bo voor de tip, maar dat lukt niet :-( Ik kan geen twee maal na elkaar op hetzelfde icoon klikken, doe hij niks en kopie lukt ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
Dank je Bo voor de tip, maar dat lukt niet :-( Ik kan geen twee maal na elkaar op hetzelfde icoon klikken, doe hij niks en kopie lukt ook nietquote>


Twee keer dezelfde emoticon lukt bij mij ook niet
Dus wisselen
Lukt het dan?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha 8 maanden kanjer!

:musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote:

:musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote:

:musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote:

:musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote:

:musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote:

:musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote:

:musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote:

:musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote::musicnote::heart::light::heart::sun::heart:B):heart::present::heart::moon::heart::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Shahire, gefeliciteerd met je 8 maanden droog! :present::present::present:

En Joris natuurlijk een fijne dag en nog vele jaren gewenst.

Ken je wel niet maar toch van harte:musicnote::moon:

Ben later wakker en op gang dan ik had gewild maar het geeft niet.

Een mens hoeft niet zo hard te rennen om te komen waar hij of zij wil.

Langzaamaan lukt het ook.

Daarmee bedoel ik de normale gang van zaken hoor, niet qua drank.

Maar ik had mijn toettoet al volgeladen willen hebben met klusrommel voor de stort en zit nu nog met koffie op de bank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aliblabla, welcome back!

Vandaag neem ik de eerste niet en open het dagpact.

DAGPACT:

Travel:light:

In de startblokken.

Lieve mensen ga goed vandaag en maak er een fijne dag van.

Regen of geen regen.

Shirley, vanmiddag klaart het op en het wordt vast een spetterend bijzonder feest.

Droog je tranen en ga ervoor. Na regen komt zonneschijn, zeker voor jou vandaag:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook hier Bul

ben solidair:D:o

we zijn ons gewicht in goud waard he:)

alles beter dan drinken

denk ik vandaag dan maar weer

en als het weer beter wordt

er weer gebeached kan worden

er weer een sleutel is voor een zaal

mijn sportschool niet meer dicht is

door een stom zomerrooster

mijn huis eindelijk echt verkocht is

en ik weer een beetje tot rust ben

dan, ja dan.... echt dan

ga ik weer serieus

goed op mezelf passen

jullie zullen het lezen

echt

pffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het lijkt er wel op Bol

1 aug.

maar de makelaar is niet zeker en plakt de

verkocht sticker er niet op

de notaris stuurde me eergister juist alle

stukken, waardoor ik hoop kreeg.

en juist dat onzekere nekt me.

dochter wil een weekje weg met me

maar eerst moet er geld binnen zijn

en ik wil ook weer eens weg na 3 jaar

liefst met haar als dat nog lukt in aug.

in de schoolvakantie en anders een weekje alleen

erna, ook heerlijk.

luxeproblemen, ik weet het, maar dat huis is spannend en

als we helemaal opnieuw moeten beginnen, wordt de prijs lager,

en mijn stressniveau hoger he.

Dochter net weg, 1e dag vakantiewerk

in een snackbar:P

als ze de restjes maar niet mee naar huis neemt:D

hoewel..... jammie!

met spek toch wel he VM?:P

ohhhhh erg he

ik ga even wat doen hoor

solly

beetje melig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde op de radio dat de huizenmarkt (hier dan) sinds lange tijd weer wat beter leek te gaan.

Succes Jane!

ps. wie zei er iets van de kachel aandoen?

Ik heb vanochtend de verwarming terug moeten aanzetten.

En dat op quatorze juillet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag!!.

ik wacht nog even met het ziekenhuis..kan geen vervoer krijgen pff..het regent me net even te hard.

nou ja onderdrukken maar met medicijnen.

Sha..:D:musicnote::heart::present::sun:..gefeliciteerd!!!..hartstikke goed!

Shirley.. geniet er van vandaag meis!! :D:heart::present:

Bol...kachel aan??..meen je dat serieus?..ik heb de deur open staan?..koud is het niet ( vind ik dan he?:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...