Spring naar bijdragen

Maandag 16 juli 2012


Aanbevolen berichten

Ik heb ook ooit mijn levensverhaal moeten opschrijven. Wat ik echt heilzaam vond, was om daar met mijn psychiater over te kunnen praten. Voor de eerste keer in mijn leven, had ik het gevoel om echt serieus te worden genomen. Iemand die zegt "da's allemaal niet niks", goh, dat doet deugd, en dat was voor mij een groot deel van de verwerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Jen, dat herken ik. Iemand die je serieus neemt, dan wordt je verhaal toch plots in het daglicht gezet, hé. Heel heilzaam. Dan kan je pas beginnen er iets mee te doen, vind ik. Dan pas besef je hoe sterk je je de hele tijd hebt voorgedaan en hoeveel "onrecht" je is aangedaan.

Pootjes omhoog? Wat heb jij dan op vakantie uitgespookt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
Pootjes omhoog? Wat heb jij dan op vakantie uitgespookt?quote>


Geen idee. 't Zal aan de warmte liggen zeker? Alleszins krijg ik mijn schoenen niet meer aan, dus 'k loop hier nu heel ongepast op sandalen rond...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k Vind het eigenlijk rotvervelend bolletje, maar goed, 'k zal dan maar lekker gaan lezen. Als dit niet helpt moet ik wellicht plaspillen gaan slikken en dat lijkt me nog vervelender. Lekker met de hond naast mij in de zetel dan maar, en een beetje forummen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

neenee we zijn niet van suiker maar dit is er toch wel over vind ik zo.....

Ochtend alle moed bij elkaar geraapt, bottekes, regenpak etc...

Maar leuk is anders toch..

Zelfs hun vonden het in plassen springen niet meer leuk.

Belgie is een mooi land maar het moest overdekt zijn, las ik ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Jen, ik hoop dat je een beetje mooie boeken hebt, dan gaat de tijd ook wat vlugger.

Weet je wat de rede is van die oedeem? Want zou mooi zijn, misschien kunnen ze er dan iets aan doen. Plaspillen pakken niet de oorzaak aan.:)

Ja en te zout eten zal je ook niet doen hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een uitgelopen put Johan? Wat betekent dat?

De dokter vermoedt dat het van de warmte komt, bolletje. Zelf heb ik daar mijn twijfels over, want het begon vóór mijn reis. Enfin, als het vrijdag niet over is, zullen ze wel verder zoeken, neem ik aan. Google leert me dat de oorzaak van alles en nog wat kan zijn, en gezien die van alles en nog wat voornamelijk verontrustende zaken omvat, zal ik maar afwachten ipv mijn fantasie op hol te laten slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit nu lekker aan een beker koffie, maar ik merk dat mijn smaak erg veranderd.

normaal zet je 1 bakje met 1 padje...nu zet ik 2 bakjes met 1 padje?????...de koffie lijkt wel veel sterker te smaken.

klopt dat?...hoort dat erbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...