Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Ik heb ook ooit mijn levensverhaal moeten opschrijven. Wat ik echt heilzaam vond, was om daar met mijn psychiater over te kunnen praten. Voor de eerste keer in mijn leven, had ik het gevoel om echt serieus te worden genomen. Iemand die zegt "da's allemaal niet niks", goh, dat doet deugd, en dat was voor mij een groot deel van de verwerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Zo ik heb hier de lichten en de verwarming aangezet. Wat een bagger buiten zeg. Sterkte lieve Borrie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Ja Jen, dat herken ik. Iemand die je serieus neemt, dan wordt je verhaal toch plots in het daglicht gezet, hé. Heel heilzaam. Dan kan je pas beginnen er iets mee te doen, vind ik. Dan pas besef je hoe sterk je je de hele tijd hebt voorgedaan en hoeveel "onrecht" je is aangedaan. Pootjes omhoog? Wat heb jij dan op vakantie uitgespookt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: lavendel1Pootjes omhoog? Wat heb jij dan op vakantie uitgespookt?quote> Geen idee. 't Zal aan de warmte liggen zeker? Alleszins krijg ik mijn schoenen niet meer aan, dus 'k loop hier nu heel ongepast op sandalen rond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Zal die oedeem dat weg zijn Jen. Met je benen omhoog ligeen is wel lekker als het maar geen verplichting is. Dan wordt het een heel ander verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 'k Vind het eigenlijk rotvervelend bolletje, maar goed, 'k zal dan maar lekker gaan lezen. Als dit niet helpt moet ik wellicht plaspillen gaan slikken en dat lijkt me nog vervelender. Lekker met de hond naast mij in de zetel dan maar, en een beetje forummen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Goede avond, neenee we zijn niet van suiker maar dit is er toch wel over vind ik zo..... Ochtend alle moed bij elkaar geraapt, bottekes, regenpak etc... Maar leuk is anders toch.. Zelfs hun vonden het in plassen springen niet meer leuk. Belgie is een mooi land maar het moest overdekt zijn, las ik ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Ik denk dat ik vanaf nu in de zomer overal ga staan met een standje paraplu's en plastiek kapjes natuurlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Nou Jen, ik hoop dat je een beetje mooie boeken hebt, dan gaat de tijd ook wat vlugger. Weet je wat de rede is van die oedeem? Want zou mooi zijn, misschien kunnen ze er dan iets aan doen. Plaspillen pakken niet de oorzaak aan. Ja en te zout eten zal je ook niet doen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Nou, Johan heb jij ff mazzel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Wat in vredesnaam is een uitgelopen put? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Een uitgelopen put Johan? Wat betekent dat? De dokter vermoedt dat het van de warmte komt, bolletje. Zelf heb ik daar mijn twijfels over, want het begon vóór mijn reis. Enfin, als het vrijdag niet over is, zullen ze wel verder zoeken, neem ik aan. Google leert me dat de oorzaak van alles en nog wat kan zijn, en gezien die van alles en nog wat voornamelijk verontrustende zaken omvat, zal ik maar afwachten ipv mijn fantasie op hol te laten slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Misschien een beerput die overgelopen is Dylan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 ik zit nu lekker aan een beker koffie, maar ik merk dat mijn smaak erg veranderd. normaal zet je 1 bakje met 1 padje...nu zet ik 2 bakjes met 1 padje?????...de koffie lijkt wel veel sterker te smaken. klopt dat?...hoort dat erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Goeieavond frummers, Buikje is weer rond Vaatwasser staat aan Tijd voor het forum Nog niet bijgelezen Hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Leen bedoel je dat nu je niet meer drinkt, de koffie sterker smaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: Johan WOh sorry een put is een klus een werk.quote> Ah, begrijp het. En niemand die dus door heeft dat jij gewoon bij leuke dames achter gesloten deuren aan het uhhh... putten was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Hai Bo, Hier de verwarming aan, vest en sokken, brr, heb het koud. Net een beker thee gedronken, straks maar lekker onder de wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Je raadt nooit wat ik gedaan heb Kamé. Niet lachu hé????? Ik heb net een kruik gemaakt omdat ik kouwe voeten heb. Erg hé?:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: bolletjeLeen bedoel je dat nu je niet meer drinkt, de koffie sterker smaakt?quote> ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Ik lees het net Johan Er zijn nogal wat soorten putten zie ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Bol ik lach niet hoor:D, wou dat ik een kruik had, doe zou mijn badstoffen pyjama aan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Hi Kameleon Hier niet anders Uit mijn kantoortenue Direct in sweater, joggingbroek en slobsokken gesprongen Zo maar eens een pot venkelthee zetten Nieuw toegevoegd aan mijn theecollectie;) Benieuwd of het smaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Bo, venkel is lekker hoor, even wennen aan de smaak. Heb net Goede Nachtrust gedronken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 @Kame... die vind ik toch vies!!!...'k heb het hele pakje weg geknikkerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden