Gaby Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 het was voor mij ook een rustige dag na alle emoties van de laatste dagen omtrent de trek, vanochtend gewerkt, klein klusje gedaan, veel gerust en nu weer werken, heb besloten dat ik deze week , even mag bijkomen, veel rusten, en volgende week zien we dan wel weer nu echt weg heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Han; samen een coachingsbedrijfje starten? "van Oost naar West, JaHanna op hun best:D" eetze ik ga lekker beachen zo na 1 week weer ballen kreeg al afkickverschijnselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja Gaby dat is nou juist het gevaar, we willen teveel en te snel soms. Ik heb geleerd geduld te moeten hebben. Immers iets wat vandaag lukt, hoeft morgen niet net zo goed te gaan. iets afwijkend kan al voor grote paniek zorgen. maar wat fijn dat je het zo leuk op je werk hebt en vooral dat je je daar zo veilig voelt zover ben ik nog niet ik voel me alleen thuis veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 en hier toch ook SB? kijk je plekken met 100% verdubbeld dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja Rapi. inderdaad ik maak me dan ook best bezorgd maar goed, dat bij jou op het werk gaat het ook niet van een lije dakkie hé? En voor jou is het veel belangrijker dan voor mij. Het zou jammer zijn als je het bijltje er bij neer zou gooien. Niet doen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja mensen, Heb me (weer) voorgenomen, om m'n mond beter open te doen. Nee, Jane, ik ga niet bellen. Maar moet wel wat doen. Voor mijn part, als het hele team aan de koffie zit. Maar...durf ik dat. Het moet, want ik voel me toch te oud en volwassen, om me zo te laten behandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 sa ist mar krek:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Rap. bescheidenheid siert de mens zeggen ze wel eens maar het kan verdomd lastig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Heeel erg lastig Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja en de vraag is, kom je er ooit vanaf Rapi:sun:. Het zit zo in jezelf, en het kost zoveel moeite om voor jezelf op te komen. Vaak toch angst ook die om de hoek komt kijken. En in het ergste geval, mag ik er eigenlijk wel zijn. ik ben het eigenlijk niet waard enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 De eerste zin is helemaal waar Bol, De tweede zin wat minder gelukkig. (Ben nou ook weer niet het ergste geval) Ha,ha Johan. Je weet het mooi te verwoorden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Nou ik gaat us ff doesjen. Plak aan alle kanten. En stinke dat ik doe zeg, ppffffttttt.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lekker boenen Bol, Ben je straks weer lekker schoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Taraaaaa!!!! http://i20.photobucket.com/alb...0113-20120717-1935.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Snif snif mmmmm wat ruikt het hier inene lekker zeg. Zo en nu plof ik op Leni's nieuwe bank wat die ziet er gods gruwelijk mooi uit. Kan ik ook iets bestellen Leen? Graag .... tja wat zal ik nou eens nemen. Doe maar een grodino, of een warme bak chocomel. Kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: nancyGisteren naar de crematie van mijn oma geweest, 500 kilometerreizen in een auto, mét fobie (heen en terug dan, he) .Van Noord-Holland, naar Friesland, Groningen en Drenthe. Oh, wat miste ik de alcohol om me te verdoven...Paniek/angst alom, maar gelukkig dankzij tips van Bo hieren na contact met m'n therapeut tóch gelukt.Tja, misschien niet zo noemerenswaardig hier,maar voor mij een hele zege. Ik wou het hier toch even delen. Ben bekaf vandaag, het lijkt alsof ik de 4-daagse heb gelopen, i.p.v. Dinah.Dinah, vanaf deze: veel succes! En wat heb ik een bewondering voor je!!! Prettige avond allen, sorry als ik vandaag wat fel was, moet nu eten koken en dan straks naar mijn werk. Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....................quote> Nancy inderdaad een hele overwinning voor je, ik snap dat je bekaf bent van deze indruk die je hebt beleeft.Je hebt je er heel goed doorheen geslagen en dat je dat hier wilt delen snap ik ookwant je bent zo trots als een pauw denk ikGoed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 chocomel heb ik Bol... even maken. netjes he?..ben er maar wat trots op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: jane4en hier toch ook SB?kijk je plekken met 100%verdubbeld dusquote> (ik was even eten) je hebt gelijk, wow er gaat een wereld voor me open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Choco met slagroom..........is die er ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Leen bankie ziet er netjes uit zeg Wij hebben ook zoiets en dat chilllt me lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 sorry geen slagroom. moet wel even wennen hoor want hij is ook "harder" dan die ouwe. maar dat went wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hoi allemaal, Het bericht naar Nancy van 19.48 had hier dus nog tussen moeten staan maar was te snel met verzenden Ik ben vandaag lekker druk geweest was hier ongeveer droog buiten Heb macaroni gegeten, die ik gister gemaakt heb en ga nu zo de afwas maar doen dan hè Jammer Emmaroos dat die baan niet door is gegaan succes voor de volgende wel raar dat ze zeggen; je zou niet gelukkig worden in het team. Dat kan toch niemand bepalen dan alleen jijzelf? Lenie, da`s niet zo best van je alvleesklier Heel veel sterkte er mee Wondroos bij Hannah, Madelief en Nina, niet bij hun persoonlijk natuurlijk maar wel in de nabijheid. Heel apart dat het zo ineens de kop opsteekt Veel sterkte met de zieken Gestoken door een mug las ik, heeft het soms ook te maken met die tropische ziektes die er aan schijnen te komen? Originally posted by: Gabyik ben verdorie mijn ww en inlogcode voor mijn btw aangifte (weer :$ ) eens kwijt dacht dat ik het goed had opgeborgen nu, grrrrrr......... quote> Beetje té goed Gaby Rapilos:heart:, het is je stage, ze horen je in te werken, daarvoor ben je daar. En het bedrijf heet stageplaats, dus moeten ze je inwerken anders is het geen stageplaats Probeer het wel af te maken alsjeblieft dan heb je wel iets om te laten zien bij je cv Sterkte en succes. Originally posted by: bolletjeZo vanmiddag op de basis geweest. ingevallen. Er zijn 6 mensen ineens vertrokken. Van de 174 man die we hadden zijn er misschien nog maar zo'n 60 over. Ik ben op 2 na, de langst werkende daar. Moet deze maand 5 x dienst draaien buiten de keren dat ik ga werken op de basis. Hoe lang houden we dit nog vol zeg. quote> Zo word de spoeling wel erg dun Bol Je doet het altijd met heel veel plezier maar het moet wel hanteerbaar blijven natuurlijk Weet je waarom er zoveel mensen weg zijn gegaan? Steunbeertje, voor jou ook een vette :present:pluim:present: omdat je zo goed bezig bent en zelf er nu ook de vruchten van plukt iedere dag word nu een beetje beterder hè Fijn voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Gave bank Lenie, En dat ie wat harder is, daar ben je in no time aan gewend en misschien ook wat beter voor de rug? Kijk uit met geknoei met chocomel hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 goedeavond allemaal, Ben weer thuis na heerlijke dagen. Heel veel gevilt, gelachen en weinig geslapen. Ga zo lekker in bad en dan in bed. Morgen heb ik een drukke dag, morgenavond meld ik me weer. Enne ik heb het droog gehouden! Soms even moeilijk, maar dat ging vlug over. Dus heb al meer dan drie weken niet gedronken!!!!!!!!!!!! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 jawel hoor AR... zo..kind lief is klaar met dweilen. wij gaan "chillen" doeg doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden