lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hoi Emma, zie het als een oefening ter voorbereiding van de volgende kans. Verwen je maar lekker vandaag, want je hebt het toch maar gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja, Jane, mijn gevoel klopte. Het gesprek ging goeed, zei ze oiok en ik had mezelf goed gepresenteerd. Natuurlijk vroeg ik meteen of ik volgende keer iets anders moest doen maar dat was dus niet zo. Dat is dan wel weer een opsteker, dat dat goed was. Jaap, ik ben nogal een open boek en misschien dat ze dan weten dat het team niks voor mij is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hannah, Ik zou het ook niemand aanraden. Het was pure korte termijn politiek. En toe kwamen de deurwaarders en was ik veel meer geld kwijt. Je komt er echt niet onderuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ha ha Hannah lijkt wel daten zoals jij het beschrijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Misschien ben ik wel vakantie-verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Zo is dat Lavendel, ik krijg op mijn oude dag nog ervaring in solliciteren, hahahaha. Hannah, ik heb nog twee sollicitaties lopen, in de thuiszorg in mijn eigen dorp en nachthoofd in het oosten van de provincie in een verpleeghuis. Verder zal ik maar weer op de vacaturesite kijken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Mijn sollicitaties lopen voorlopig ook niet goed, ik word niet eens uitgenodigd voor een gesprek Enfin, dinsdag heb ik een afspraak bij amnesty voor vrijwiliggerswerk en ik moet nog een website maken voor het lief, dus hopelijk kan ik me daar binnenkort op gaan storten. Alleen zal de portemonnee op den duur toch ook wel wat vulling behoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: JenJaap, kennelijk moet je zelfs de diefstal van een gft-bak formeel aangeven, anders krijg je er geen nieuwe.Wie lavendel? Ik zou het begot niet weten. 't Was een smerige bak eerlijk gezegd.Oei Emma, dat vind ik jammer voor jou. Misschien is het beter dat de tranen even kunnen stromen, dat kan opluchten.quote> Ja maar ze blijven maar binnen Jen, kom op tranen, hup, naar buiten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ik zweet liever niet van werken in een groep Han daarom heb ik ook een sauna:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik vind zoiets wat voorbarig Emma, Maar door zoiets te vinden en uit spreken wordt het al waar. Niet de moed laten zakken, he. Ik heb ook al wat afwijzingen gehad. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ik solliciteer al niet eens meer bah bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 En al die mensen die mij afgewezen hebben zouden toch een spijt moeten hebben. (Ik probeer mezelf een beetje zelfvertrouwen te geven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hé Em. wat rot voor je meis. Die tranen komen wel hoor maar ga het niet forceren. Ik hoop dat je met die 2 andere sollicitaties meer geluk hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ik zou je aannemen hoor jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 dank je Han ik wist wel dat ik geen alci ben in al die jaren, slechts 1 x verzaakt en minder vaak ziek dan "normale" mensen dus eigenlijk hadden ze een hele goeie aan mij zal ik t in mn CV erbij zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Voor iedereen die nu wil afreizen naar de Ardennen... Het regent hier echt heel erg hard. Onafgebroken hard. De rest van het gezelschap is vooral aan het drinken. (nu nog niet, pff) Dus ik kort het verblijf toch wel wat in. Tjonge, wat regent het hier hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 cats and dogs, gwen. kom maar gauw terug dan hier is het droog de komende 2 hele dagen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jemig Gwenn, Dat is ook niet leuk hoor voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ik ga mn achterstallige administratie maar weer eens aanpakken kan ik weer wat werkervaring op mn CV erbij zetten:D dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja Jane? Ook als je mijn salariseis kent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 goedemorgen Gwen, fijn om je te lezen,hoor! Inderdaad denk maar goed aan jezelf. Jammer van het gezelschap. Ik heb even op de buienradar gekeken: vanmiddag, morgen en overmorgen is er haast geen wolkje te bespeuren boven de Ardennen, mag dat een troost wezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Noem eens een goed eigenschap? Ik ben gestopt met drinken. En hang nu hele dagen op een forum. Hannah, ik ga het voortaan verzwijgen. Dat lijkt me een betere strategie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Toen ik er was, was er maar een dag dat het constant geregend heeft, de rest van de dagen was het minimaal 2 uur droog. En drie dagen waren geheel zonder neerslag. En het voordeel was, er was geen hond op de camping, geen rijen bij de douche. Geen last van lawaaiige buren. Prima vakantiegebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Dank jullie wel voor het meeleven. Ik zie ook opklaringen... Maar het gezelschap is een natte bende, en dat is nog erger. Hoezo verbouwen, drinkend kletsen over verbouwen. Ik zal een nieuwe, droge(re) vriendenkring moeten gaan vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Nee natuurlijk niet. Dat van dat forum is gelogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden