Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 juli 2012


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach joh mijn neus doet het nie, dus dat soort dingen ruik ik nie echt hoor :)

Ja puppie DinDin ze is geopereerd, geen kunstheup gekregen want dat kan nog als deze operatie niet afdoende werkt. Nu heeft ze in Duitsland een operatie ondergaan die in Ned. niet of bijna niet gebeurt en daar gloof ik ook niet, maar goei. Haar zenuwen zijn weggehaald zodat ze minder pijnprikkels doorkrijgt en hopenlijk zullen de spieren de heup nu goed inkapselen al ze getraint worden zodat ze wel goed kan blijven lopen. tjah en anders toch kunstheup, maar dat is wel laatste optie voor haar dan, dus positief blijven he :) Hoe met jouw nieuwe kleine gier ? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja echt vies he. Champagne-ontbijt kan nog, maar campari?

After holiday dip, wie weet. Het weer hier draagt niet echt bij tot een fijn ontspannen zomergevoel.

Goed, wat er ook van zij, ik hou het bij koffie en ga van mijn boek genieten. "De wereld na zijn verjaardag" van Lionel Shriver. Zeer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drakie en zwemmen met Din Din? Dat schijnt erg goed te zijn, maar ja met grote honden zijn botten enz. heel vaak een probleem.

De kleine gier hier moet weg omdat, als ze los is, de katten haar als een viegende lekkernij zien.

Dus moet de kooi van Olle dicht blijven en dat geeft me geen fijn gevoel, die is n.l. altijd open. Heb een hekel aan opgesloten dieren. Dus moeten we kijken naar een goed tehuis. En het is zo'n lief grietje joh. Helemaal handtam, fluit heel mooi en is ontzettend lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik ben altijd gek geweest op campari. 't Is een beetje een familiedrankje bij ons. Ik lust ook wel érg veel drankjes, vrees ik, zolang het niet te zoet is :$

Mijn benen zien er nog net hetzelfde uit, kameleon. Ik kan er putten in duwen en mijn enkels zijn onzichtbaar :$ :Disgust;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zwemmen erg goed, maar dan moet het water wel warm genoeg zijn, dus miss binnenkort maar gaan proberen, zou miss wel in eigen vijver kunnen als ze de planten niet met1 molt.

Ach wat jammer dat dat niet goed gaat zeg, nou ander thuis lukt je wel dan, maar toch jammer , ook jammer voor Olle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drakie maar waarom maak je niet een kleine vijver en doe daar een verwarmingselement in, of lukt dat niet, want in de winter kan ze dan niet zwemmen. Ja voor in een gewoon bad zal ze wel te groot zijn.

Bah het regent hier pijpenstelen zeg. Ik begin er gewoon een beetje last van te krijgen.

Heb vanochtend mijn ledlamp zelfst gebruikt voor een beetje extra licht, kun je nagaan.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik ga me schoenen maar eens poetsen , lijkt me wel wat om ze waterdicht proberen te krijgen. Binnenkort festival en lijkt me dus geen luxe dan, anders zo koud met natte voeten de hele dag Is wel sinds 30 jaar denk ik dat ik dat ga doen zeg, ha schoenen poetsen eens kijken of het spul daarvoor nie uitgedroogd is, zou best kunnen tenslotte. Wij poetsen tanden maar nooi nie schoenen, vrouw Zen ook nie zover ik weet, hebben we toch weer over1komst ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag wordt het geloof ik ietsje droger. Maar nog niet zo droog als ik al bijna anderhalve week ben :-).

Ben voor de derde keer begonnen in het boek "De grote verdoving" door Erik Stofferis. Elke keer lees ik het net weer anders dan de vorige keer en blijken er weer kwartjes te zijn gevallen. Echt een aanrader voor iedereen die wil leren door naar zichzelf te kijken. Het alcoholprobleem is niet het probleem (alleen) met alcohol maar gaat veel dieper. Ik merk dat hoe meer stapjes ik verder van de drank ben, ik steeds meer stapjes naar mezelf toe maak.

Een hele fijne dag allemaal en natuurlijk heel veel succes met alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tip Hannah. Misschien kan ik het lief tot voetmassages bewegen :D

Na het eten van een paar boterhammen, is mijn vreemde camparizucht overwonnen. Had ik dan gewoon honger? Soms heb ik de indruk dat ik mijn eigen lichamelijke behoeftes niet correct kan duiden.

Zo, nu even naar de politie want de een of andere snoodaard heeft onze gft-bak gestolen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen.

Fijn om interessante boekentips te lezen. Die van jou Kwispel ga ik zeker zoeken.

Haha, Jen, was het volle of lege gft-bak? Wie steelt dat nu?? Wij hebben dat afgeschaft en vanachter in de tuin een eenvoudig afvalhoopje gemaakt, noemt naar het schijnt: composthoop.

Lekker gratis en de vogels zijn dankbaar. In open lucht, riekt dat zelfs niet.

tip: ik zou toch niet te lang met dat oedeem onbehandeld rondlopen....

En blijkbaar is dat normaal dat je niet meer weet of je nu een honger of trek gevoel hebt de eerste tijden. Ons arm lichaampje is in de war en moet terug zijn evenwicht zoeken. Ik had die verwarring heel erg toen ik stopte met roken. En maar eten omdat ik dacht dat ik honger had, maar het was trek, daar was het dus omgekeerd. Enfin, 8 kg later had ik het door. ;-)

Bon, ik ga nu maar is dringend beginnen aan een zonnedans, hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap, kennelijk moet je zelfs de diefstal van een gft-bak formeel aangeven, anders krijg je er geen nieuwe.

Wie lavendel? Ik zou het begot niet weten. 't Was een smerige bak eerlijk gezegd.

Oei Emma, dat vind ik jammer voor jou. Misschien is het beter dat de tranen even kunnen stromen, dat kan opluchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...