lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ja beertje het kind in mij wil ook aandacht:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 SB. Dat zou inderdaad heel treurig zijn... Vooral omdat jullie beiden het zo aan zien komen. Het enige wat je kunt doen is je eigen gelukkige nuchterheid tonen, in je dagelijkse dingen. Wat je dus gewoon al doet... Sterkte met deze vriend. Ik hoop dat ie het snel gaat zien. Ali, goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Het kind in mij is mijn volledige ik geloof ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Alib, goeie Han ik zie bij de ingelogden steeds: Bob Dylan:D en denk dan: zo die durft zonder nick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Yep, Aliblablabla! 15 dagen! Het voelt heerlijk, verrijkend, en het maakt vanalles wakker in mij. Soms begrijp ik niet meer waarom ik zolang geaarzeld heb om de knop om te draaien... Jen, hier in het ziekenhuis bestaan er mini cursussen voor kinderen met ouders die dement gaan worden. Het gaat vooral over hele praktische tips en heel informatief zodat je weet wat er je te wachten staat. Mijn schoonzus heeft dat gevolgd in het kader van haar moeder en het was heel heel zinvol. Misschien kan je dat helpen? En kan je zo beter blijven communiceren met je pa? Of althans zijn veranderingen volgen? Het is maar een los idee dat ik hier opgooi. Beertje, dat soort gebreken kan ik me voorstellen, twijfel is een geniepig beestje. Voorlopig valt die mij nog niet lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Aliblabla Wij vieren hier graag feestjes Fijn is het hier he ? en je hoeft niet eens altijd wat te zeggen gewoon mee lezen mag ook Ik ben ook niet altijd zo'n waterval van woorden als vandaag hoor :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja lavendel, dat interesseert me. Pb'tje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hallo Hannah, Ik was hier eerder onder de naam Aliblabla, sinds 2010 ingeschreven, maar die account ben ik kwijt. Vandaar nu dat 1-tje achter mijn naam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jane, Paul Simon en Graceland op 2 25 jaar na dato... goeie achtergrond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Maf hoe hersens soms invullen hé.Bij Madelief heb ik altijd hé dat is Daisy van schone schijn...quote> Ik verwissel Jaap en Johan altijd, ook al hebben ze een heel eigen manier van schrijven. En ik denk ook écht dat jullie eruit zien als jullie icoontjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Goedenavond mensen, Even heel kort. 'k ga slapen. 'k ben écht héél moe. 'k zal proberen morgen weer aanwezig te zijn. Voor nu, slaap lekker allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Weetje Gwen het is ook allemaal zo dubbel Lijdzaam toezien is niks maar hem teveel om me heen hebben ook niet (hij stinkt en niet alleen naar bier blehhhhh) oke ander onderwerp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Gunn, ZZZZzzzzlaap lekker. Beloof je dat je morgen een nieuw onderschrift maakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: gwenGunn, ZZZZzzzzlaap lekker.Beloof je dat je morgen een nieuw onderschrift maakt?quote> In ieder g'val anders, okay? Nou, nu echt truste.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Slaap lekker Gunn Laat je morgen even weten hoe het nu is van de week klonk je niet zo lekker haal mijn bezorgdheid even weg, wil je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ok Jen, ik zoek het morgen voor je op en stuur je de link door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jen, vrijdag om 23.10 u komt er op Ned.2 een mooie film: Away from her. Een film van een man die aan Alzheimer leidt en ook door zijn ogen gezien. Misschien voor jou extra de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Aliblabla1In mijn omgeving weet bijna niemand hetquote> Je moet natuurlijk niet gaan rondlopen met die slinger, want hoe ga je dat dan uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ik kom me even droog melden voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @ Nance: ik heb gisteren aan je gedacht en voor je geduimd. Goed dat het toch gelukt is, ook al heeft het veel inspanning gekost. Je hebt tenminste afscheid van je oma kunnen nemen! Heel goed! @ Bor: voor je datum en voor je reacties vandaag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 bedankt lavendel en jane, 'k ga die film zeker eens opnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Marq, geweldig... Morgen zien we je weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 thnx Gwen staat aan:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @ Rapi: waardeloos dat ze je zo slecht begeleiden! Gelukkig zit je daar niet op een vaste baan te wachten! Dit werkt bepaald niet motiverend. @ Spud: Doen wat voor jou het beste is. Is lees je altijd graag, maar wie weet zien we elkaar weer eens voorbij komen. Ga goed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Mooi Marq morgen weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden