Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Eens moet de eerste keer zijn. Nee, Campari is vies. En misschien een after holiday dipje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik had natuurlijk moeten zeggen Ik vind Campari vies. Ik heb ooit een fles gekregen Die heb ik na 1 glas ook weer doorgegeven. Er zijn grenzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ach joh mijn neus doet het nie, dus dat soort dingen ruik ik nie echt hoor Ja puppie DinDin ze is geopereerd, geen kunstheup gekregen want dat kan nog als deze operatie niet afdoende werkt. Nu heeft ze in Duitsland een operatie ondergaan die in Ned. niet of bijna niet gebeurt en daar gloof ik ook niet, maar goei. Haar zenuwen zijn weggehaald zodat ze minder pijnprikkels doorkrijgt en hopenlijk zullen de spieren de heup nu goed inkapselen al ze getraint worden zodat ze wel goed kan blijven lopen. tjah en anders toch kunstheup, maar dat is wel laatste optie voor haar dan, dus positief blijven he Hoe met jouw nieuwe kleine gier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ja echt vies he. Champagne-ontbijt kan nog, maar campari? After holiday dip, wie weet. Het weer hier draagt niet echt bij tot een fijn ontspannen zomergevoel. Goed, wat er ook van zij, ik hou het bij koffie en ga van mijn boek genieten. "De wereld na zijn verjaardag" van Lionel Shriver. Zeer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hoe is het met je been Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ach campari kan je wel in mix gebruiken, maar puur is nix nee. nou soms dan met ijs als er nix anders was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hoe vaak kwam dat nou voor, dat er niets anders was. En om mijn alcoholisme een beetje te verbloemen zorgde ik er wel voor dat wat ik dronk wel mijn smaak was. Kon ik altijd nog zeggen. Ik vind het gewoon lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Drakie en zwemmen met Din Din? Dat schijnt erg goed te zijn, maar ja met grote honden zijn botten enz. heel vaak een probleem. De kleine gier hier moet weg omdat, als ze los is, de katten haar als een viegende lekkernij zien. Dus moet de kooi van Olle dicht blijven en dat geeft me geen fijn gevoel, die is n.l. altijd open. Heb een hekel aan opgesloten dieren. Dus moeten we kijken naar een goed tehuis. En het is zo'n lief grietje joh. Helemaal handtam, fluit heel mooi en is ontzettend lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Tja, ik ben altijd gek geweest op campari. 't Is een beetje een familiedrankje bij ons. Ik lust ook wel érg veel drankjes, vrees ik, zolang het niet te zoet is :$ Mijn benen zien er nog net hetzelfde uit, kameleon. Ik kan er putten in duwen en mijn enkels zijn onzichtbaar :$ :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ach Jaap kwam wel eens voor hoor hier of daar, voornamelijk dus daar dan (bij anderen dan he ) Maar ik altijd via me werk toegang tot voorraden dus was nie probleem, wel soms hoe ik alles weer moes betalen, maar tjah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja zwemmen erg goed, maar dan moet het water wel warm genoeg zijn, dus miss binnenkort maar gaan proberen, zou miss wel in eigen vijver kunnen als ze de planten niet met1 molt. Ach wat jammer dat dat niet goed gaat zeg, nou ander thuis lukt je wel dan, maar toch jammer , ook jammer voor Olle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Drakie maar waarom maak je niet een kleine vijver en doe daar een verwarmingselement in, of lukt dat niet, want in de winter kan ze dan niet zwemmen. Ja voor in een gewoon bad zal ze wel te groot zijn. Bah het regent hier pijpenstelen zeg. Ik begin er gewoon een beetje last van te krijgen. Heb vanochtend mijn ledlamp zelfst gebruikt voor een beetje extra licht, kun je nagaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 nou ik ga me schoenen maar eens poetsen , lijkt me wel wat om ze waterdicht proberen te krijgen. Binnenkort festival en lijkt me dus geen luxe dan, anders zo koud met natte voeten de hele dag Is wel sinds 30 jaar denk ik dat ik dat ga doen zeg, ha schoenen poetsen eens kijken of het spul daarvoor nie uitgedroogd is, zou best kunnen tenslotte. Wij poetsen tanden maar nooi nie schoenen, vrouw Zen ook nie zover ik weet, hebben we toch weer over1komst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Goeiemorgen allemaal, Vandaag wordt het geloof ik ietsje droger. Maar nog niet zo droog als ik al bijna anderhalve week ben :-). Ben voor de derde keer begonnen in het boek "De grote verdoving" door Erik Stofferis. Elke keer lees ik het net weer anders dan de vorige keer en blijken er weer kwartjes te zijn gevallen. Echt een aanrader voor iedereen die wil leren door naar zichzelf te kijken. Het alcoholprobleem is niet het probleem (alleen) met alcohol maar gaat veel dieper. Ik merk dat hoe meer stapjes ik verder van de drank ben, ik steeds meer stapjes naar mezelf toe maak. Een hele fijne dag allemaal en natuurlijk heel veel succes met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Dank voor de tip Hannah. Misschien kan ik het lief tot voetmassages bewegen Na het eten van een paar boterhammen, is mijn vreemde camparizucht overwonnen. Had ik dan gewoon honger? Soms heb ik de indruk dat ik mijn eigen lichamelijke behoeftes niet correct kan duiden. Zo, nu even naar de politie want de een of andere snoodaard heeft onze gft-bak gestolen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 goeiemorgen mensen ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Denk je dat ie die gft bak naar de politie heeft gebracht dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Goede morgen iedereen. Fijn om interessante boekentips te lezen. Die van jou Kwispel ga ik zeker zoeken. Haha, Jen, was het volle of lege gft-bak? Wie steelt dat nu?? Wij hebben dat afgeschaft en vanachter in de tuin een eenvoudig afvalhoopje gemaakt, noemt naar het schijnt: composthoop. Lekker gratis en de vogels zijn dankbaar. In open lucht, riekt dat zelfs niet. tip: ik zou toch niet te lang met dat oedeem onbehandeld rondlopen.... En blijkbaar is dat normaal dat je niet meer weet of je nu een honger of trek gevoel hebt de eerste tijden. Ons arm lichaampje is in de war en moet terug zijn evenwicht zoeken. Ik had die verwarring heel erg toen ik stopte met roken. En maar eten omdat ik dacht dat ik honger had, maar het was trek, daar was het dus omgekeerd. Enfin, 8 kg later had ik het door. ;-) Bon, ik ga nu maar is dringend beginnen aan een zonnedans, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Diesel, ik maakte gewoon mijn deel van de huur en de ziektekostenverzekering niet over. Dan had weer geld genoeg. Maar dat systeem liep spaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jane, wat lekker dat je een reisje hebt geboekt. Ik word er jaloers van, zou ook wel weer op vakantie willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Ben even verdrietig, ik ben afgewezen voor de baan!! Ik zou niet gelukkig zijn geworden in het team en een ander pastte er beter in. Tranen zitten hoog maar willen niet stromen, raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Nou Jaap, jij bent al geweest he juist door o.a. jouw schrijven kreeg ik weer trek in vakantie en het weer helpt ook mee eerlijk is eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jaap, kennelijk moet je zelfs de diefstal van een gft-bak formeel aangeven, anders krijg je er geen nieuwe. Wie lavendel? Ik zou het begot niet weten. 't Was een smerige bak eerlijk gezegd. Oei Emma, dat vind ik jammer voor jou. Misschien is het beter dat de tranen even kunnen stromen, dat kan opluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jammer ER maar je gevoel klopte dus dat is iets om aan vast te houden dan voor de volgende sollicitatie. en wie weet wat je bespaard wordt als hun gevoel klopt dat je er niet gelukkig had geweest dat zeggen/schrijven ze ook niet voor niets toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Das jammer Emma. Afgewezen worden is zo naar. Maar wie zijn zij nou om te bepalen of je daar wel of niet gelukkig wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden